خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

اجاق گاز ایلیا استیل; راحتی آشپزخانه شما


شرکت ایلیا استیل از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در زمینه ساخت انواع تجهیزات آشپزخانه شروع کرده و تا به حال توانسته یکی از موفق ترین کمپانی های ساخت انواع اجاق گاز، هود  و سینک باشد. این کمپانی در ایران و اولین فعالیت خود را از شیراز  با یک مکان ۳ هزار متری شروع کرده است و امروزه با ساخت انواع اجاق گاز های صفحه ای و مبله توانسته یکی از به نام ترین برند ها در کشور باشد.

برای راهنمای رایگان خرید اجاق گاز ایلیا استیل  با شماره 09194109168 تماس بگیرید.


اجاق گاز مناسب آشپزخانه


قبل از این که بخواهید برای آشپزخانه خود اجاق گاز  بخرید باید بدانید که کدام اجاق گاز مناسب آشپزخانه شماست؟ اولین نکته ای که در انتخاب یک اجاق گاز وجود دارد حالا چه صفحه و چه مبله این است که شما تعداد شعله های یک گاز را در نظر بگیرید‌‌.

معمولا با توجه به نوع پخت و پز تعداد شعله ها مشخص می شود پس اگر پخت و پز شما زیاد است به اجاق ۵ شعله نیاز دارید. اما گاهی اوقات نه تنها پخت و پز کم است بلکه فضای آشپزخانه هم ایجاب می کند که شما اجاق گاز کوچک با تعداد شعله کمتر داشته باشید.


چرا اجاق گاز ایلیا استیل


حالا از بین تمامی برند ها چرا اجاق گاز ایلیا استیل؟ به دلیل آن که ایلیا استیل یک برند ایرانی است و مواد اولیه و قطعاتی که در اجاق ایلیا استیل استفاده شده است از بهترین متریال تهیه شده است. اجاق گاز ایلیا استیل از سه تا ۵ شعله قابل طراحی است و معمولا از استیل یا شیشه ساخته شده ، جنس استیل مورد استفاده در اجاق گاز ایلیا استیل از استنلس ۳۰۴ است که دوام بالا و ظاهر زیبایی دارد.


انواع اجاق گاز


اجاق گاز ها از نظر طراحی دارای انواع مختلفی هستند هم چنین اجاق گاز های ایرانی برند های مختلفی دارند. انواع اجاق گاز ها از نظر طراحی:

·         اجاق گاز مبله

·         اجاق گاز صفحه ای

·         اجاق گاز رومیزی


انواع اجاق گاز تو کار:


·         اجاق گاز برقی

·         اجاق گاز گازی

·         اجاق گاز برقی- گازی


انواع اجاق گاز از نظر شکل ظاهری:


·         اجاق گاز استیل

·         اجاق گاز شیشه ای

·         اجاق گاز شیشه ای- استیل

·         اجاق گاز سرامیکی

·         اجاق گاز ترکیبی

 

اجاق گاز صفحه ای


در بین تمامی اجاق گاز های ایلیا استیل امروزه اجاق گاز صفحه ای طرفداران بیشتری دارد. اجاق گاز صفحه ای نوعی از اجاق گاز های تو کار است  که درون کابینت نصب می شود. البته باید گفت که اجاق گاز صفحه ای پاسخ گوی نیاز پخت و پز ایرانی ها نیست اما یک گزینه بسیار مناسب برای آشپزخانه های کوچک با فضای کم است. معمولا اجاق گاز های صفحه ای بدون فر، گریل و یا هر ویژگی دیگرند .


اجاق گاز مبله


نوع دیگری از اجاق گازهای ایلیا استیل اجاق گاز مبله است که به آن اجاق گاز فردار یا کابینتی هم گفته می شود‌. نمونه های اولیه این اجاق گاز ها فقط چند شعله برای پخت و پز معمولی با یک فر برای پخت های خاص وجود داشت اما امروزه تعداد شعله ها

 و نوع کارکرد اجاق گاز مبله پیشرفته تر شده و فر این اجاق نیز قابلیت های بیشتری پیدا کرده است. برای مثال تجهیزاتی مثل: محفظه برای کباب کردن ماهی، انواع سرخکن  و انواع کباب پز در اجاق گاز های مبله جدید وجود دارد.


لیست قیمت اجاق گاز ایلیا استیل


امروزه نسبت به گذشته قیمت اجاق گاز ها بیشتر شده است و دلیل آن هم بیشتر شدن قطعات و اجزای اجاق گاز ها است . اما برای این که لیست قیمت اجاق گاز ایلیا استیل تعیین شود فاکتور های زیادی در آن دخالت دارند. برای تعیین قیمت اجاق گاز  عواملی مثل : سایز، تعداد شعله، نوع مصرف انرژی(گاز یا برق) دخالت دارند.


از کجا اجاق گاز ایلیا استیل بخریم؟


از کجا اجاق گاز ایلیا استیل بخریم؟ اجاق گاز ایلیا استیل را معمولا از فروشگاه های معتبر و نمایندگی های ایلیا استیل می توانید بخرید. در صورت خرید اینترنتی نیز فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ یکی از معتبر ترین فروشگاه های توزیع کننده اجاق گاز ایلیا استیل است که شما می توانید سفارش خود را ثبت کرده و هزینه آن را درب منزل پرداخت نمایید.


نکات پس از خرید اجاق گاز ایلیا استیل


پس از خرید اجاق گاز ایلیا استیل این محصول را با بسته بندی اورجینال درب منزل تحویل بگیرید و توجه داشته باشید که نصب این محصول را به دست نصاب های ماهر بسپرید. اجاق گاز ایلیا استیل دارای گارانتی ۲۴ ماهه و خدمات پس از فروش می ‌باشد. 

درخشش آشپزخانه با اجاق گاز برند الماس


تمامی محصولات این کمپانی از قیمتی کاملا به صرفه برخوردارند. کمپانی الماس چندین سال است که در حال فعالیت در زمینه تولید انواع سینک ظرفشویی، هود آشپزخانه ، اجاق گاز و کباب پز می باشد. امروزه نیز با تولید انواع مختلفی از اجاق گاز ها توانسته است بخش اعظمی از تولیدات لوازم آشپزخانه را به خود اختصاص دهد.


برای راهنمای رایگان خرید اجاق گاز الماس  با شماره 09194109168 تماس بگیرید


اجاق گاز مناسب آشپزخانه


برای خرید یک اجاق گاز مناسب آشپزخانه نیاز است که به نکاتی توجه کنید. به همین جهت ما تمامی نکات لازم را در چند خط به شکل کامل به شما آموزش خواهیم داد تا بتوانید بهترین اجاق گاز را برای خود تهیه کنید. توجه به نکات زیر دارای اهمیت است:

·         تعداد شعله ها و سایز آن ها متناسب با فضای آشپزخانه باشد.

·         ابعاد اجاق گاز با اندازه آشپزخانه هم خوانی داشته باشند.

·         گرمای خروجی از اجاق گاز به قدری زیاد نباشد که فضای آشپزخانه را گرم و طاقت فرسا کند.

·         انرژی مصرفی اجاق گاز در کمترین اندازه باشد.

·         طرح آن متناسب با طراحی دکوراسیون آشپزخانه باشد.

·         توان آن متناسب با میزان پخت و پز شما باشد.


چرا اجاق گاز الماس


کمپانی های زیادی وجود دارند که موفق به ساخت اجاق گاز شده اند اما از بین همه ی آن ها چرا اجاق گاز الماس؟ مزیت ها و تجهیزات اجاق گاز الماس بسیار زیاد اند که به همین دلیل نمی توان از این برند گذشت. مزیت های اجاق گاز الماس:

·         دارای نمایشگردیجیتال لمسی

·         دارای فندک اتوماتیک

·         دارای شبکه چدن

·         دارای ۵ شعله در سایز های مختلف و مجهز به شعله پلو پز

·         دارای گرید انرژی A

·         معمولا دارای جنس استیل و شیشه


انواع اجاق گاز


انواع اجاق گاز از نظر نوع نصب و کاربرد: اجاق گاز صفحه ای، اجاق گاز تو کار، اجاق گاز مبله یا کابینتی.

انواع اجاق گاز از نظر جنس و طراحی: اجاق گاز شیشه، اجاق گاز سرامیکی، اجاق گاز استیل، اجاق گاز ترکیبی.

انواع برند های اجاق گاز ایرانی: اجاق گاز الماس، اجاق گاز استیل البرز، اجاق گاز ایلیا استیل، اجاق گاز بیمکث، اجاق گاز اخوان


اجاق گاز صفحه ای


اجاق گاز صفحه ای از یک صفحه با تعدادی شعله به وجود آمده است که به دلیل سایز کوچکی که دارد معمولا مناسب برای آشپزخانه های کوچک است اما امروزه اجاق گاز های صفحه ای به دلیل زیبایی و تنوع و وزن سبکی که دارند طرفداران زیادی به خود جلب کرده اند و تا حد زیادی جایگزین اجاق گاز های فر دار و طرح فر قدیمی شده اند.

این نوع اجاق گاز بدون فر، گریل و سرخ کن است .هم چنین این نوع گاز به دلیل کوچک بودن مناسب مخت و پز زیاد نیست.


اجاق گاز مبله


 قبلا اجاق گاز مبله تنها یک فر برای یک پخت خاص و تعدادی شعله داشت اما امروزه دارای تعدادی شعله به همراه فر، گریل ، سرخ کن و محفظه ای برای کباب یا سرخ کردن ماهی می باشد. سایز این نوع اجاق گاز بزرگ است و مناسب برای پخت و پز زیاد و آشپزخانه های بزرگ می باشد.


لیست قیمت اجاق گاز الماس


قیمت اجاق گاز الماس با توجه به عواملی مثل : جنس اجاق گاز، تعداد شعله، میزان انرژی مصرفی، سایز و ابعاد اجاق گاز بستگی دارد. اما در کل الماس از برند هایی است که قیمت های به صرفه ای را برای محصولات خود در نظر گرفته است.


از کجا اجاق گاز الماس بخریم؟


اجاق گاز الماس را باید از مراکز معتبر خرید کنید. حتی می توانید در وقت خود صرفه جویی کرده و به صورت اینترنتی اجاق گاز را خریداری کنید و آن‌ را درب منزل تحویل بگیرید. این اجاق گاز را می‌ توانید با پایین ترین قیمت از سایت و فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ تهیه کنید. اجاق گاز الماس با گارانتی ۵ ساله همراه است.


نکات پس از خرید اجاق گاز الماس


پس از خرید اجاق گاز الماس به بسته بندی اورجینال  نگاهی بیندازید چراکه  آدرس و شماره تماس نمایندگی های الماس در سراسر کشور را می توانید با کمک دفترچه راهنمای این محصول پیدا کنید.

 

برای سرویس بهداشتی کوچک، روشویی مناسب را انتخاب کنید


قبل از آن که به کیفیت و ویژگی های مختلف روشویی بپردازیم ابتدا بهتر است در رابطه با انتخاب روشویی مناسب برای  سرویس بهداشتی کوچک تا حدودی مطالعه داشته باشیم تا بتوانیم بهترین مدل روشویی را برای سرویس بهداشتی  انتخاب کنیم. در این راستا بهتر است با انواع مدل روشویی آشنا شویم. به طور کلی می توان گفت که یکی از اصلی ترین مکان های هر خانه ای سرویس بهداشتی ان است که با تنوع های فراوان در بازار موجود است. در بعضی مواقع برای زیباتر شدن دکوراسیون منزل بهتر است از روشویی بسیار زیبا استفاده کنید تا جلوه سرویس بهداشتی شما بهم نخورد. همان طور که گفتیم امروزه علاوه بر روشویی های ایستاده انواع روشویی های زمینی و مدل های دیگر نیز وجود دارند. با ما همراه باشید تا راهنمایی لازم را در رابطه با   انتخاب روشویی مناسب برای سرویس بهداشتی کوچک را به شما آموزش دهیم. نکات مهمی که باید در این انتخاب رعایت شوند شامل تیتر های زیر است:


1.      انواع مدل روشویی


امروزه در مدل های جدید انواع روشویی علاوه بر زیبایی به کاربردی بودن ان نیز توجه فراوان می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های یک روشویی خوب در سرویس بهداشتی جنس مقاوم‌ بدنه و کاربردی بودن آن است. با انواع روشویی مناسب برای سرویس بهداشتی کوچک آشنا شوید:

·         روشویی دیواری: از لحاظ ظاهری این روشویی شبیه به روشویی کابینت دار است اما پایه ندارد و به دیوار متصل می شود‌. این مدل یکی از بهترین روشویی ها برای سرویس بهداشتی های کوچک به حساب می آید. معمولا در کنار این روشویی ها صفحه های کشو مانند قرار می دهد که نصب بر روی دیوار هستند و می توان روی ان ها وسیله قرار داد.


·         روشویی مدرن: انتخاب یک روشویی مدرن می تواند تاثیر بسزایی در دکوراسیون سرویس بهداشتی داشته باشد. روشویی مدرن از لحاظ کارایی مطابق با روشویی های دیگر است اما ظاهر ان مطابق با رنگ دکور و شکل دکور ساخته می شود.


·         روشویی کلاسیک :  روشویی کلاسیک بیشترین استفاده را  برای اتاق های مستر و اماکن هنری دارد و معمولا برای سرویس بهداشتی ها استفاده نمی شود چرا که به دکوری خاص نیاز دارد. در این مدل روشویی معمولا کنده کاری و حجاری های خاص از روم و یونان باستان استفاده شده است که طرحی خاص به این مدل روشویی داده اند.

·         روشویی کابینت دار کوچک: برای پایه این نوع روشویی از کابینت و یونیت استفاده می شود. حالا بر اساس سایز سرویس بهداشتی سایز این مدل متفاوت است. این مدل روشویی طرفداران بیشتری دارد چرا که کابینت ان باعث شده بتوان انواع مواد شوینده را در آن قرار داد.


2.      جنس روشویی و مناسب ترین جنس روشویی

یکی از مناسب ترین جنس های روشویی پی وی سی است چرا که در برابر آب، رطوبت مقاوم است و آسیب نمی بیند معمولا به دلیل ان که در سرویس بهداشتی بیشترین فعالیت با آب و رطوبت همراه است به همین جهت برای انتخاب روشویی مناسب برای سرویس بهداشتی کوچک باید توجه داشته باشیم که از متریال مرغوب و درجه یک استفاده شود. عیب جنس پی وی سی در کم بودن تنوع رنگ ان است اما به عنوان یک عایق در برابر حشرات و رطوبت به شمار می آید.  علاوه بر جنس پی وی سی مدل های دیگری از جنس روشویی وجود دارد که کارایی آن ها مثل پی وی است که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.

·         روشویی چوبی: بهتر است مدل روشویی را با توجه به دکوراسیون سرویس بهداشتی انتخاب کنیم اما این انتخاب باز هم سلیقه ای است. طرح چوب باعث ایجاد جلوه شاد به فضای سرویس بهداشتی می شود. استفاده از طرح چوب با ترکیب رنگ های شاد باعث ایجاد فضای شاد می شود. اما در برابر رطوبت و اب ان مقاومت نورد نیاز را ندارد.

·         روشویی سنگی: علاوه بر زیبایی روشویی سنگی مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت دارد و یکی از مناسب ترین روشویی ها برای مکان های مرطوب از نوع سنگ است. البته هنگام تمیز کردن این روشویی باید دقت نمود چرا که به مواد شوینده حساس اند.

 

3.      سایز روشویی

روشویی ها در سایز های متنوعی ساخته می شوند. اما انتخاب روشویی مناسب برای سرویس بهداشتی کوچک بسیار مهم است. چرا که با داشتن سرویس بهداشتی کوچک قادر به استفاده از اندازه های استاندارد سرویس بهداشتی نبوده و در این صورت باید اندازه  ای متناسب با سرویس بهداشتی در نظر گرفت. طول و عرض و ارتفاع استاندارد برای انواع روشویی ها به ترتیب ۴۰، ۵۰، ۸۰ سانتی متر است که می توان این سایز ها را کم یا زیاد کرد.

4.      سبک روشویی

یکی از نکاتی که باید هنگام انتخاب روشویی مناسب برای سرویس بهداشتی کوچک به ان توجه شود سبک روشویی است. اگر از سبک مدرن برای محیط سرویس بهداشتی خود استفاده کرده اید پس بهتر است روشویی شما از جنس سرامیک و یا شیشه باشد. یونیت ان نیز ترجیحا از جنس پی وی سی صیقلی باشد. رنگ این روشویی برای محیطی مدرن نیز بهتر است خنثی باشد. اگر فضای کلاسیک را برای سرویس بهداشتی خود انتخاب کرده اید بهتر است از روشویی سنگی استفاده کنید که تنوع رنگ فراوان دارد و  معمولا یا به رنگی متضاد با رنگ‌ دکور و یا رنگی ست با رنگ‌ دکور انتخاب می شود اما به طور کلی رنگ قهوه ای و سفید بهترین رنگ های کلاسیک هستند.

 

5.      خصوصیات کاسه روشویی با کیفیت


نکته ای دیگر که باید هنگام انتخاب روشویی مناسب برای سرویس بهداشتی کوچک به ان دقت شود خصوصیاتی است که روشویی دارد. لعاب روی روشویی باید ضد خش، ضد زنگ، ضد ضربه باشد و از طرفی به مواد شوینده هم حساس نباشد. هم‌ چنین هنگام خرید باید توجه کرد که هیچ گونه ترک مویی روی ان وجود نداشته باشد.  

 دیگر نکات مهم در انتخاب روشویی  مناسب سرویس بهداشتی کوچک

·         قبل از این که خرید روشویی را انجام دهید بهتر است سبک قرار گیری وسایل مختلف را در سرویس بهداشتی در ذهن خود شبیه سازی کنید بدین ترتیب می‌ توانید روشویی مناسب برای سرویس بهداشتی را راحت تر انتخاب کنید.

·         گران قیمت ترین جزء سرویس بهداشتی روشویی ان است پس دقت داشته باشید که قبل از خرید تصمیم و نظر نهایی خود را بدانید که پس از خرید پشیمان نشوید و حتی اگر هزینه ای زیاد پرداخت می کنید در عین حال کیفیت آن هم خوب باشد.

·         نکته آخر این که باید میزان استفاده خود از سرویس بهداشتی و روشویی را بدانید تا بتوانید روشویی را متناسب با نیاز خود فراهم کنید و چندین سال از ان بدون هیچ گونه مشکلی استفاده کنید این کار کمک خواهد کرد که شما با کیفیت ترین روشویی را انتخاب کنید.