خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

چک لیست کامل برای تمیز کردن خانه در ماه دسامبر

با داشتن ساکنان مناطق سردسیر و یا آماده شدن برای برف ، به علاوه تمام تعطیلات ، دسامبر ماه شلوغی است. اما با کمی آمادگی (و کمی وقت اضافی برای یافتن ذن خود) ، می توانید بهترین فصل را بخورید ، چه پیاده روی های زمستانی و چه کاکائو گرم. این کارها را برای یک ماه کم فشار و هماهنگ بررسی کنید.
متیو کانینگام منظره طراحی LLC
مواردی که می توانید لیست خود را در یک ساعت یا کمتر بررسی کنید

شیلنگ ها را جدا کنید. اگر در زمستان که در آن زندگی می کنید یخ می زند ، اکنون زمان آن است که اگر هنوز این کار را انجام نداده اید ، آب تأمین آب شیر آب خود را قطع کنید. بعد از خاموش شدن آب ، شیر آب را خارج کنید تا آب خالی باقی بماند. سپس شلنگ های باغ را جدا کرده ، آب را تخلیه کرده و آنها را جمع کنید تا تا بهار در داخل خانه ذخیره شود.

مراقب درختان باشید. تجمع برف سنگین روی اندام درختان می تواند آنها را مستعد شکستن کند. پس از هر بار ریزش بزرگ برف ، بر روی اندام درختان را مسواک بزنید و با استفاده از جارو ، سطح دسترسی را افزایش دهید. اگر اندامی افتاد ، به محض اجازه هوا از آن جدا شوید.

یک متخصص خدمات درختی را در فهرست Houzz pro پیدا کنید
طراحی داخلی Grace Blu
یک ایستگاه بسته بندی کادو راه اندازی کنید. روی کاغذهای بسته بندی ، جعبه های ساده ، روبان ، برچسب های هدیه و نوار چسب ذخیره کنید و همه چیز را در یک مکان قابل دسترسی نزدیک به سطح کار ذخیره کنید.

داشتن تمام وسایل آماده برای خرید ، بسته بندی هدایا به محض خرید - به جای اینکه تا آخرین لحظه برای جلسه بسته بندی ماراتن صبر کنید ، جذابیت بیشتری خواهد داشت.

برای هدایای تعطیلات و دکور خرید کنید
R | ساخت خانه طراحی
فضا را برای کت ها ، چکمه ها و روسری های زمستانی اختصاص دهید. با آب و هوای زمستانی کت های بزرگ ، چکمه ها و انواع دستکش ها و روسری ها به نظر می رسد که وقتی به دنبال آن نمی گردید چند برابر می شود.

کمد نزدیکترین ورودی اصلی خود را تمیز کنید تا فضای لازم برای آن لایه های اضافی زمستانی فراهم شود یا یک سالن را با قلاب های کت و سینی بوت تکمیل کنید.

درختان سالن را در Houzz Shop مرور کنید
طرح پارک و بلوط
در آخر هفته با این کارها کنار بیایید

دکوراسیون تعطیلات در فضای باز قرار دهید. اوایل ماه آن چراغ های کریسمس را بیرون بیاورید تا زمان کافی برای آزمایش رشته ها و جایگزینی غیر شاغلان قبل از تعطیلات داشته باشید. چراغ ها و اکلیل های خارجی را آویزان کنید ، مطمئن شوید که فقط از چراغ های دارای درجه بندی بیرونی استفاده می کنید و آنها را با خیال راحت در پریز برق وصل کنید.

سبزهای همیشه سبز را به فضای بیرونی اضافه کنید. شمشاد را در ظروف تزیین شده با چراغ چشمک زن امتحان کنید. درختان کریسمس زنده و تاج های گل همیشه سبز نیز گزینه های خوبی برای ایوان جلویی هستند.

10 روش تزئین با چراغ های مخصوص کریسمس در فضای باز
طرح پارک و بلوط
تعطیلات خود را ساده کنید. اگر در این موقع از سال احساس می کنید بیش از حد احساس فشار می کنید ، برای تعیین فصل تعطیلات خود یک وقت تلفنی بگذارید. چند فعالیت معنادار را که واقعاً از آنها لذت می برید متمرکز کنید و به خود اجازه دهید فعالیتهایی را که شما را استرس می دهند ، "نه ، متشکرم" بگویید.

فرم - استودیوی طراحی
برای طوفان های زمستانی آماده شوید. وضعیت بیلهای برفی ، دستکش ها و تراش های پنجره را بررسی کنید و در صورت لزوم آنها را تعویض کنید. لوازم آب و هوای برفی را در نزدیکی درب ذخیره کنید که در هنگام طوفان می توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید و دو طرف راه خود و سایر مکانهای اصلی را با تیرهای انعکاسی علامت گذاری کنید ، تا به برف پردازها کمک کند تا ببینند کجا باید بروند. و حتی اگر در محل زندگی شما برف نمی بارد ، نگهداری انبار با غذا ، آب بطری ، شمع و چراغ قوه در صورت قطع برق همیشه ایده خوبی است.

چک لیست نگهداری خانه زمستانی شما
طرح پارک و بلوط
پیش نویس های بلوک اگر احساس می کنید که یک پیش نویس دارید ، فقط به یک پتوی پرتاب دیگر نپردازید - برای گرم کردن خانه و صرفه جویی در هزینه قبض انرژی خود ، از نوار هوا استفاده کنید. اگر هوای سرد در زیر در است ، آنچه شما نیاز دارید جارو کشیدن در است. جارو درب که معمولاً از پلاستیک سخت ساخته می شود ، به پایین درب شما متصل می شود و شکاف موجود در هوای سرد را از بین می برد.
هنرهای ساختمانی Mosby
نگهداری و هزینه های اضافی برای بودجه این ماه

محل های بازی در فضای داخلی را صنوبر کنید. وقتی بچه در خانه دارید ، هوای سخت زمستان می تواند به معنای بازی بیشتر در خانه باشد. جلوی گریه های "خسته شدم!" را بگیرید با یک فضای بازی منجمد. کمی سازماندهی مجدد و چند خرید ساده (مانند یک رول غول پیکر کاغذ و نشانگرهای تازه) می تواند همان فضای قدیمی شما را مانند یک فضای جدید احساس کند.

Spaciz Design Company Inc.
فضایی را برای یافتن ذن خود اختصاص دهید. چه با استرس خانوادگی ، برنامه های بسته بندی شده و رویدادهای جهانی ، برای رفاه ما بسیار مهم است که در این فصل شلوغ لحظاتی را برای آرامش و تأمل در نظر بگیریم. با پاکسازی فضایی برای یوگا ، مراقبه یا آرامش ، در خانه یک عقب نشینی شخصی ایجاد کنید. مطمئناً لازم نیست به اندازه این بزرگ باشد. به راحتی می تواند فضایی باشد که در هر اتاق کمی بزرگتر از حصیر است. فقط وقت خود را به استفاده از آن اختصاص دهید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد