خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

راحتی و ایمنی سالمندان در حمام

راحتی و ایمنی سالمندان در حمام


حمام با کمک کافی برای بزرگسالان مسن نمی تواند منجر به بروز اختلالات خطرناک شود. با نصب ابزارهای ایمنی مناسب ، می توانید از بروز این اشتباهات جلوگیری کنید. در زیر چند نکته برای چگونگی ساخت یک سرویس بهداشتی قدیمی تر برای حمام ، آورده شده است:




گزینه ای عالی برای کسانی که نمی خواهند هنگام سقوط یا خارج شدن از وان ، خطر ریزش را داشته باشند. این وان ها با دری ساخته شده اند که به شخص اجازه می دهد بدون نگرانی از افتادن در آن بنشیند و حرکت کند و از آن خارج شود. وان های پیاده روی برای افراد مسن ممکن است بتوانند به بزرگسالان کمی اعتماد به نفس داشته باشند تا بطور مستقل یک حمام را انجام دهند.


برای سالمندانی که از نظر تعادل احساس ضعیفی دارند ، نصب میلگرد برای آنها ضروری است. اگر میله های گرفتن از نظر استراتژیک نصب شود ، خطر ریزش هنگام بلند شدن و داخل و خارج از وان کاهش می یابد. میله های مقاوم در برابر لغزش بهترین گزینه برای نصب همراه با دیوارهای متضاد است.




برای سالمندانی که مدت طولانی در دوش گرفتن در دوش با مشکل مواجه هستند ، صندلی های دوش گرفتن چیز مناسبی است. همچنین ثبات و مکانی برای استراحت نیز فراهم می کند. برای گرفتن بدون لغزش که مانع از خطر ریزش می شود ، صندلی با نوک های لاستیکی روی پاها را انتخاب کنید. انواع صندلی دوش برای سالمندان در دسترس است ، نیمکت معمولی مدفوع و صندلی هایی که از یک طرف دراز شده است و به سالمندان اجازه می دهد تا به راحتی داخل وان بکشند.



 




تشک های بدون لغزش برای افراد مسن بسیار مهم است زیرا کف مرطوب علت اصلی ریزش در افراد مسن است. با قرار دادن تشک های بدون لغزش در آنها ، خطر سقوط سالمندان در وان را به حداقل برسانید. تشک های مختلفی برای وان و کف حمام وجود دارد. مناطق اصلی برای قرار دادن یک فرش بدون لغزش کف خارج از حمام یا وان ، اطراف توالت و زیر پوست است ، زیرا این مناطق مناطقی هستند که تمایل به مرطوب ترین حالت دارند.




این صندلی ها باعث افزایش ارتفاع صندلی توالت معمولی 3 تا 4 اینچ می شوند. صندلی های توالت بالا رفته باعث می شود افراد مسن که قادر به نشستن کم نیستند ، سالمندان را آسانتر کند. بیشتر صندلی های بلند شده با دستگیره چنگ زدن به دست می آیند تا حتی بلند شدن یا نشستن با پشتیبانی راحت تر شود.




یک حمام با نور روشن می تواند بسیاری از بدبختی ها را با افراد مسن نجات دهد. روشنایی ضعیف به دلیل بینایی ضعیف می تواند خطر ریزش در سالمندان را افزایش دهد. این شامل نه تنها رعد و برق حمام بلکه مساحت اتاق خواب تا حمام است.



برای افراد سالخورده ، وسایل ضروری مورد نیاز حمام را باید به خوبی در وان یا دوش نگه دارید تا نیازی به خم شدن یا کشش برای آنها نباشد. نصب صابون و شامپو روی دیوار ایده خوبی است. این باعث می شود بزرگان در هنگام استحمام دچار ریزش یا افتادن شوند.




رابط یا تلفن داخل حمام ایده ای عالی در هنگام یادآوری سالمندان است. در هر شرایط اضطراری ، افراد مسن می توانند به جای اینکه منتظر ورود کسی باشند و معاینه کنند ، بلافاصله از داخل حمام تماس بگیرند.




قفسه های حوله را به خوبی در دسترس خود نگه دارید تا در سالمندان هیچ مشکلی برای گرفتن یکی از آنها وجود نداشته باشد. همچنین ، مطمئن شوید که قفل حوله با قرار گرفتن در این محدوده نیز محکم است اگر ممکن است هر فرد مسیری در حین گرفتن حوله ، کمی پشتیبانی بخواهد.


 با 9 نکته فوق ، بررسی کنید که حمام شما نسبت به سالخوردگان چقدر مناسب است و برای اطمینان بیشتر از افراد سالمند ، چه چیزهایی را لازم دارید.

تقاضای روز افزون به سرویس های بهداشتی

بیایید نگاهی به تقاضای روز افزون بهداشتی استاندارد داشته باشیم


تجهیزات بهداشتی مدت طولانی است که به عنوان یک بخش محصول کاربردی کم کار در نظر گرفته می شود. امروز ، آن را به یک بیانیه سبک لوکس تبدیل کرده است. مشتریان قبلی از سرویس بهداشتی صرفاً راضی بودند. با این حال ، با گذشت سالها ، بخش عمده ای از مشتریان انتخاب طراحی را از کمد های استاندارد معمولی به کمد های دیواری مدرن و سینک های پایه ای به حوضچه های بدون نسخه تبدیل کرده اند.


گفته می شود صنعت بهداشتی و درمانی هند طی سال 2016 700 میلیون دلار ارزش گذاری شده است. رشد سالانه 12.5-15٪ به دنبال افزایش تقاضا برای مسکن بدنبال این امر بوده است. با این حال ، این رقم به لطف محدود بودن بازار در اماکن شهری ، فرمان کم جایگزینی و اندازه های کوچک حمام و در واقع تسلط بر بخش غیر سازمان یافته ، در یک دهه گذشته چندان پرسود نیست. از نظر سهم بازار ، بخش سازمان یافته بر این صنعت حاکم است ، در حالی که از نظر حجم ، بازیکنان سازماندهی نشده بر صنعت سرویس بهداشتی حاکم بودند.


سناریوی معاصر: روندها و واقعیتها


مشاغل بهداشتی و بهداشتی هند 8٪ از کل تولید جهانی را به خود اختصاص داده و از نظر حجم در منطقه آسیا و اقیانوس آرام رتبه دوم را دارد. تحقیقات می گویند که در حال حاضر ، بازار آسیا از نظر ایجاد لوازم بهداشتی توسط چین حاکم است ، در حالی که هند در رده دوم قرار دارد و با تایلند همراه است. این رشد بعلاوه با حضور شرکتهای بهداشتی بین المللی در هند به دلیل کم هزینه بودن تولید منجر می شود و در دسترس بودن نیروی کار ارزان جذابیتی برای کار شرکتهای خارجی در هند است. در حال حاضر تنها 60٪ از بازارهای بهداشتی هند ساماندهی شده است.


از طرف دیگر ، بخش سازماندهی نشده شامل شرکت هایی است که محصولاتی با کیفیت غیر عادی تولید می کنند و به صنعت صنعت آسیب می رسانند.


در شرایطی که می توان چنین کالاهایی را با هزینه کمتری در داخل کشور و خارج از کشور خریداری کرد ، امضاهای برند و سهام شرکتهای جدی در دایره سازمان یافته تحت تأثیر قرار می گیرند. با این حال ، شیوه زندگی استحمام حمام لوکس ، این بخش را تحت فشار قرار داده است تا همه نگرانی های گسترش را پشت سر بگذارد. با افزایش محصولات بخش پریمیوم ، مشاهده شده است که مشتریان به طور فزاینده ای کالاهای پریمیوم و پیشرفته تر را برای حمام خود درخواست می کنند. این رشد تقاضا به لطف افزایش قدرت هزینه آنها است. در نتیجه ، بخش لوکس 45٪ از کل بازار فعلی تخمین زده می شود.


گفته می شود ارزش تخمینی بازار لوازم بهداشتی هند تا پایان سال 2019 46 میلیارد دلار پیش بینی شده است. اعتبار این رشد به لطف گسترش در صنعت میهمان نوازی هند و افزایش شهرنشینی است. همچنین راه را برای ورود MNC های متنوع در صنعت هموار کرده است. با این حال ، یکی از عوامل مهم ، که منجر به رشد استثنایی فعلی در این بخش شده است ، "آگاهی در بین مصرف کنندگان" است. این آگاهی منجر به روندهای مختلف در صنعت شده است که باعث بهبود گسترش صنعت بهتر از گذشته می شوند. تعدادی از این روندهای حاکم بر صنعت عبارتند از: راه حلهای کامل حمام ، فناوری حفاظت و افزایش محصولات باقیمانده بخش.


از روندهای فوق ، موردی که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد ، "فناوری حفاظت از آب" به دلیل توالت است که اولین منبع مصرف آب و آب را تشکیل می دهد. امروزه ، با افزایش آگاهی های زیست محیطی ، مصرف کنندگان به سمت مواد بهداشتی سازگار با محیط زیست سوق می یابند که از مزایای آن در حفاظت برخوردار هستند. در آینده محصولاتی مانند سیستم گرگرفتگی با راندمان بالا و شیرهای حسگر محبوبیت زیادی را در تنظیمات مسکونی به دست می آورند.


علاوه بر این ، با افزایش شهرنشینی و آگاهی نسبت به بهداشت ایمن ، پیش بینی می شود تقاضا برای سایر محصولات بهداشتی مانند سینک ها ، قیمت محصولات و پایه ها طی سالهای آینده گسترش یابد.

سرویس های بهداشتی معلولان

سرویس بهداشتی پذیرایی از معلولین را انجام می دهد

حمام ها اغلب جزء مهمترین اتاق های مهم یک خانه هستند. آنها به افراد این امکان را می دهند که پاکیزگی کنند و همچنین به آنها فضای آرامش بخش می دهند.


اما برای افراد معلول ، حمام هایی که ناکافی هستند و نیازهای آنها را برآورده نمی کنند ، اغلب یک منبع واقعی استرس هستند. بنابراین ایجاد یک حمام دوستدار معلول بسیار مهم است که به کسی اجازه دهید حمام خود را به خوبی استفاده کند.


استفاده از توالت به عنوان یک معلول کار پیچیده ای است و نیاز به تلاش زیاد دارد. جنبه های جنبه لازم برای جدا کردن از صندلی توالت معلول وجود دارد. به دنبال احساس کمک در این زمینه احساس ناخوشایند خواهیم بود ، اما خوشبختانه تجهیزات موجود وجود دارد ، که استفاده از توالت را تجربه ای بی زحمت تر می کند. ایده های طراحی دستشویی معلول برای افرادی که تحت تأثیر عوارض تحرک قرار دارند ، نیاز به یک استراتژی در نظرگرانه و برنامه ریزی دقیق دارد. توجه جدی به جزئیات ، از جمله تجزیه و تحلیل اشیاء ، زاویه ها و عملکردهایی که به هر طریق ممکن است افراد معلول را آزار دهد یا صدمه ببیند باید به طور کامل نادیده گرفته شود.


کمد آب

کمد آب برای معلولین


کمد های آب طوری ساخته شده اند که مانند صندلی های استاندارد درک می شوند. با این حال ، برای افرادی که سختی برای دسترسی و دستشویی از آن دارند ، صندلی این کالا اغلب بالا می رود. این تغییر جایگزینی را برای افرادی که با مشکلات تحرک درگیر هستند ارائه می دهد. اگر می خواهید کمد شما با محیط اطراف مخلوط شود ، بدون اینکه به عنوان کمک حمام آشکار به نظر برسید ، تعداد کافی از طرح ها و رنگ های مختلف در دسترس است. در مواردی که تجدید توالت دست یافتنی نباشد ، اغلب از صندلی توالت گسترده تر استفاده می شود تا از افزایش ارتفاع توالت استفاده شود. توالتهای معلق معاصر که می توانند در هر ارتفاعی راحت برای کاربر متناسب باشند ، چند انتخاب در میان بسیاری از گزینه ها نیستند.




یکی از اشیاء کوچک و جالب که باعث ایجاد اختلاف در یک حمام آسان می شود ، میله های پشتیبانی است. میله های پشتیبانی اغلب در دیوار نصب شده اند تا در صورت ایستادن و مسافرت ، به کاربران معلول توانایی کمک به خود را بدهند. مشابه توالت ها و دستشویی های مخصوص ، میله های پشتیبانی در چندین مدل ، مواد و رنگ ها برای تطبیق با هر نوع رنگ حمام قابل دستیابی است. این مرحله برای ایجاد یک حمام دوستدار معلول اغلب آسان و ساده است. نصب کنترل های شیر آب در نزدیکی می توانید به موقعیت های بی دردسر کمک کنید.


دستشویی



اعتبار تصویر: - مشاور مشاور


توصیه می شود حوضه های حمام های معلولین به گونه ای نصب شوند که در زیر کابینت وجود نداشته باشد. این مرحله امکان استفاده در هنگام نشستن یا ایستادن را آسان تر می کند و به کاربران معلول فضای کافی برای قرار دادن زانوی خود می دهد. برای ایجاد یک حمام در دسترس تر نیز می توان از خود حوضه ها نیز به اندازه مناسب استفاده کرد. قسمت جلوی حوضه را می توان به سمت داخل خم کرد و آن را برای افرادی که از صندلی های چرخدار به آب جاری دسترسی دارند ، به اندازه کافی مناسب می کند.


بسیاری از معلولان از نیاز به کمک در توالت احساس ناراحتی می کنند. این ضرورت هیچ تفاوتی با نیاز به کمک در هر جای دیگر در مجاورت خانه شما ندارد. احساس اطمینان از داشتن وسایل و مواردی که به شما کمک می کند تا مستقل بمانید و از خود مراقبت کنید ، اعتماد به نفس شما را تقویت می کند و به شما در زندگی خود به روشی که می خواهید کمک کنید. برخی از توصیه های کلی که باید هنگام طراحی سرویس بهداشتی معلولیت از آن آگاهی داشته باشید این است که درب توالت باید به سمت بیرون بچرخد و نه به سمت داخل ایجاد فضای بیشتری در داخل سرویس بهداشتی. یادآوری این نکته ضروری است که هیچ حصیری شل روی زمین وجود ندارد زیرا می توانند به عنوان موانع برای افراد دارای صندلی های چرخدار عمل کنند و شانس بیشتری برای از بین رفتن یا افتادن دارند.


ما باید از افرادی که با فعالیتهای روزمره با مشکلات پیش رو روبرو هستند مراقبت خوبی داشته باشیم و اجازه ندهیم که این افراد از دیگران کنار بگذارند.

راهکارهای ویژه برای سرویس های بهداشتی

خانه مشخصات مشخصات کدام کمد آب بهترین ، روکش دیوار یا کفپوش مناسب است؟


کدام کمد آب بهترین ، روکش دیواری یا کفپوش مناسب است؟


درصد قابل توجهی از کلانشهرهای هند جایگزین توالت اسکوات معمولی با کمد های آب کف نصب شده است که به عنوان توالت یا توالت فرنگی نیز شناخته می شوند. اگرچه سرویس بهداشتی کفپوش (کمد آب) برای سنین زیادی حاکم بر بازار هند بوده است ، اما امروزه روند جدید در دنیای توالت ها توالت دیواری یا دیواری اروپایی است. در هنگام نوسازی یا طراحی سرویس بهداشتی ، در سرگشایی قرار می گیریم و بین انتخاب WC-کف نصب شده یا سرویس بهداشتی دیواری نصب شده است.


چنین طراحی وسایل و تجهیزات در هنگام طراحی و طراحی یک حمام در ذهن ما رخ می دهد. ما با انجام مقایسه ای بین این دو ، چنین تصمیمی را آسانتر کرده ایم ، تا شما را از بین دو نوع نصب WC مطلوب تر انتخاب کنید.


گنجه واتر کف

گنجه نصب شده در طبقه


استفاده از کف بسته بندی شده واتر گسترده است. دو نوع وجود دارد: صندلی توالت یک تکه که با ترکیب کاسه و مخزن گلدان یا یک مخزن دو تکه ساخته شده از مخزن و قسمتهای کاسه ساخته شده است. اینها بطور جداگانه نصب شده و از طریق نصب متصل می شوند. سرویس بهداشتی کفپوش روی کف پیچ شده است و برای جلوگیری از ریختن آب در زیر کف ، باید از سیلر یا واشر در میان پیچ های صندلی توالت و کاشی ها استفاده کنید.


طرفداران

سرویس بهداشتی کف برای نصب آسان است. چندین طرح ، سبک ، مواد و رنگ وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. صندلی توالت فرش شده با کف استاندارد مقرون به صرفه است. علاوه بر این ، اکثر قسمت های WC روی کف قابل توجه و در دسترس هستند که باعث می شود در صورت آسیب دیدن قطعات را به راحتی تعویض یا تعویض کنید. اجزای تعویض نیز به راحتی در دسترس هستند.


منفی

سرویس بهداشتی کف پوش معمولاً حجیم تر است و طرح کاشی کف در حمام را مختل می کند. ایمنی لبه هایی که صندلی توالت کف را به هم وصل می کند ، نیاز به توجه بیشتری دارد. احتمال تغییر ارتفاع از سطح زمین وجود ندارد. تمیز کردن فضای داخلی توالت با مناسب ترین برس توالت و مایع ضد میکروب ساده است. اگرچه تمیز کردن قسمت عقب ، گوساله های کوچک روی پایه ، قسمت زیرین درب و فضای اطراف لولا های صندلی توالت مشکلی ایجاد می کنند. این شستشو می تواند یک بار سنگین شود و اگر به طور مرتب تمیز نشود ، می تواند خاک را جمع کرده و بسیار ناخوشایند به نظر برسد. اگر یک حمام ریز و درشت دارید ، یک سرویس بهداشتی با کف آن می تواند حمام را حتی کوچکتر و تنگ جلوه دهد.


دیوار کمد دیواری

توالت دیواری آویز


WC دیواری نصب شده از دیوار است یا به تعبیری دیگر. به دیوار آویزان است این اتاق یک ظاهر خاص را به حمام شما می دهد زیرا این مفهوم سرویس بهداشتی شیوه معاصر طراحی حمام را به نمایش می گذارد. دارای چهار جزء فلاش ، مخزن دیواری ، صندلی و کاسه توالت است.


طرفداران

یک سرویس بهداشتی دیواری نصب شده ، مرتب و کم نظیر است. بسیاری از آنها مخزن شستشوی مخفی دارند که برخلاف WC کفپوش ، جلوه کمتری دارند. نکته اساسی در حین رفع صندلی توالت دیواری ، نظارت بر ارتفاع از سطح زمین ، رعایت موارد ضروری شخص با استفاده از سرویس بهداشتی است. کاشی کف حمام یکپارچه در گوشه های دیوار اجرا می شود و باعث می شود تعمیر و نگهداری بیشتر کنترل شود. سرویس بهداشتی دیواری نصب شده برای تمیز کردن بدون عارضه است. در زیر صندلی یا مخزن آب در خارج از دیوار چیزی وجود ندارد که نیاز به تمیز کردن مداوم داشته باشد.


منفی

جا انداختن این نوع توالت چالش برانگیز تر است ، نه گران تر. صندلی های توالت دیواری به مونتاژ های فردی احتیاج دارند که از وزنه زدن یا کشیدن دیوار جلوگیری می کند ، در حالی که از دست رفتن دسترسی آسان به مخزن آب می تواند باعث رفع بلوک یا نشت موانع شود. WC به دلیل استفاده مداوم ممکن است با گذشت زمان سست شود و به یک لوله کش واجد شرایط نیاز دارد.


عملکرد و ابزار هر دو کمد آب یکسان است. تفاوت در نگهداری و زیبایی شناسی بوجود می آید. اخیراً ، برای اکثر اقامتگاه های خصوصی گنجه آب دیواری با مخزن پنهان بیشتر مورد علاقه است.

زیبایی حمام با گیاهان

حمام خود را با یک موضوع گیاه شناسی تغییر دهید

تنها هدف از تعطیلات به مقصدی مانند Munnar ، Darjeeling یا Shilong احیای روح شما با لمس طبیعت است. این مکان ها شما را از درگیری ها و عجله های روزمره خود دور می کند و لحظه ای آرامش به شما می دهد. اگر برای چنین تعطیلات نباشد ، مردم حتماً در پارک پیاده روی کنید. این بار با طبیعت ذهن خود را از طعم روزمره ای که می گذرد تازه می کند. هر فرد به طبیعت در زمان مناسب نیاز دارد تا در فعالیت های روزمره خود به پیش برود.


ما در Lacare مراقبت از تم های طبیعی و گل را در مجاورت حمام شما قرار می دهیم. بنابراین ، هر بار که به حمام خود می روید ، می توانید احساس طبیعت اطراف خود را تجربه کنید. ما انتخاب گسترده ای از وسایل بهداشتی را با استفاده از گیاه شناسی نسبت به آن داریم که می تواند علاقه شما را جلب کند. اگر دامنه مواد بهداشتی ما مطابق با سلیقه شما نیست ، حتی می توانید حوضه یا کمد آب خود را مطابق میل خود تنظیم کنید. ما اطمینان حاصل می کنیم که حمام خود را مطابق ضرورت خود تنظیم کنید. به طوری که هر بار که حمام خود را ترک می کنید ، با احساس قدرت و قدرت جدید و تازه ای آماده مقابله با موانع هستید.


حواس خود را آرام کنید


گفته می شود که یاس ، آلوئه ورا ، گل داودی و بسیاری گیاهان دیگر دارای خواصی در رفع تنش هستند. فواید دارویی بابونه از زمان های بسیار قدیم شناخته شده بود. به غیر از تأثیرات ضد اضطراب ، عطر آرامش آن به افراد کمک می کند تا بهتر بخوابند. قرار دادن هر یک از این گیاهان دارویی در حمام می تواند به آرامش ذهن شما بعد از یک روز پر استرس در مطب کمک کند. همه افراد بعد از اینکه در محیط کار مربوطه تولید کنند ، سزاوار مدتی هستند تا بتوانند خود را آرام و خوشبو کنند. حمام با موضوع گیاه شناسی می تواند به شما در رسیدن به این آرامش در خانه شخصی شما کمک کند.


رنگ آمیزی


رنگ ها باعث ایجاد آرامش و ذهن آگاهی می شوند که ذهن شما را تحریم می کند تا بعد از یک روز طولانی در محل کار ، کمی استراحت کنید. آنها می توانند آمیگدال ، مرکز وحشت مغز شما را تعدیل کنند. آنها افکار یک ذهن بی قرار را کاهش می دهند. رنگها اثر مشابه مراقبه را القا می کنند. به ویژه رنگهای موجود در یک محیط طبیعی ذکر شده است که می توانند تأثیر خود را در بالا بردن خلق و خوی فرد و آرامش بخش بودن ذهن پر هرج و مرج آنها نشان دهند. مشاهده رنگهای تازه و سرسخت پس از یک روز خشن می تواند یک انسان را به زیر بکشد و به آنها در تفکر روشن کمک کند.


پاک کننده ارگانیک


گیاهان هوا را در محیط اطراف تمیز نگه می دارند. در حالی که اکثر گیاهان دیگر شبانه دی اکسید کربن آزاد می کنند ، Sansevieria به تولید اکسیژن در کل ادامه می دهد. Sansevieria به عنوان خالص کننده هوا با جذب سموم موجود در برگها و ایجاد اکسیژن خالص شناخته می شود. همچنین به عنوان گیاه مار معروف است ، یک گیاه خانگی ایده آل است و از نظر ظاهری نیز بسیار دلپذیر است. گیاه مار گزینه ای عالی برای نگه داشتن محیط اطراف حمام شما سرحال و سرزنده است.


زیبا و دل انگیز


گذشته از همه مزایای ذکر شده ، داشتن یک موضوع گل یا گیاه در حمام شما بسیار دلپذیر است. فوراً آگاهی هر فرد را جلب می کند. چاپ های پیچیده گل حتماً سر را جمع می کنند و مکالمه را شروع می کنند. این طرحهای گیاه شناسی که در کنار حمام های بدون پرده قرار گرفته اند ، توجه همه را به خود جلب می کنند و اظهار نظر جسورانه می کنند.