خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

8 ویژگی که یک نظافتچی خوب باید از آن ها بهره مند باشد

برای پاک کننده عالی بودن چه چیزی لازم است؟ در واقع این یک سوال بسیار عالی است! متأسفانه ، این کاملا ساده نیست که فقط یک کابینت تمیز کننده خوب و یک قوطی آقای عضله آماده داشته باشید. خوشبختانه ، ما کمی در مورد تمیز کردن اطلاعات داریم (این همان کاری است که ما انجام می دهیم!) ، بنابراین Helpling لیستی از 8 ویژگی که هر نظافتچی عالی باید داشته باشد ، ایجاد کرده است.


1. سازگاری


شما به تازگی اولین تمیزکاری خود را برای یک مشتری جدید انجام داده اید و آنها از نتایج هیجان زده شده اند. این فوق العاده است! اما اکنون باید در مدت شش ماه این استانداردها را حفظ کنید ، اگر یک استاندارد عالی اگر استاندارد شما لغزیده باشد معنی چندانی نخواهد داشت.


یک نظافتچی عالی این وظیفه را بر عهده دارد که هفته به هفته و ماه به ماه دائماً درخشان باشند. بعد از مدتی رضایت خاطر و شروع گوشه گیر شدن وسوسه انگیز است - اما مشتری شما می خواهد شما هر بار خانه خود را به طور قابل پیش بینی بی عیب و نقص ترک کنید و یک نظافتچی عالی مانند ساعت کار مطابق انتظارات باشد.


2. توجه


توجه به جزئیات برای یک نظافتچی بسیار مهم است ، زیرا همانطور که همه می دانند ، ممکن است بین چیزی که تمیز به نظر می رسد و چیزی که در واقع تمیز است ، یک دنیا تفاوت وجود داشته باشد (ما اعتراف خواهیم کرد ، ما یک ظرف غذا را در یک کمد مخفی کرده ایم و وانمود کرد که تمیز هم هست!). یک نظافتچی عالی اغلب می تواند چیزهایی را ببیند که افراد دیگر نمی توانند چیزهایی را تمیز کنند که مشتری آنها حتی نمی داند که به تمیز کردن احتیاج دارد.


3. صداقت

اگر ویژگی های دیگری دارید که باعث تمیز کردن یک نظافتچی می شود ، شغل شما باید بدون حوادث باشد. اما هر چقدر مراقب باشید ، اگر تمیزکاری زیادی انجام دهید ، ممکن است در یک زمان تصادف شود. اگر قرار بود اتفاقی بیفتد ، ضروری است که با مشتری خود پیش قدم باشید و صادق باشید ، بنابراین می توانید با کمترین سر و صدایی اوضاع را حل کنید و به آنچه در آن عالی هستید برگردید: نظافت


4. غرور

معمولاً تصور می شود که یک نظافتچی خوب باید فروتنی داشته باشد. شاید. اما یک نظافتچی عالی باید غرور داشته باشد. چون اگر یک نظافتچی به کار خود افتخار نمی کند ، چگونه ممکن است یک کار خوب انجام دهد؟


5. اختیار


به عنوان یک نظافتچی ، اغلب در خانه های مردم تنها خواهید ماند. مشتریان شما به شما اعتماد دارند که کار خود را بدون چرت زدن انجام دهید ، اما شما ممکن است ناخواسته با اطلاعات حساس روبرو شوید. به هر آنچه برخورد کردید ، ناگفته نماند که اطلاعات نباید آن خانه را ترک کنند - حتی اگر به نظر مهم نرسد. این به این معنی است که هیچ تصویری از سلیقه جالب شخصی در مبلمان آشپزخانه در Instagram منتشر نمی کند و هیچ توییتی در مورد اینکه آشپزخانه کسی به هم ریخته است ندارد.


6. زمان سنجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد