خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

چگونه حمام خانه را تمیز کنیم و نظافت کنیم؟

با توجه به آنچه ما هر روز از آنها استفاده می کنیم ، غرق ها ، دوش ها ، وان ها و توالت ها شایسته توجه ویژه هستند. خوشبختانه وسایل لوله کشی مدرن طوری طراحی شده اند که کار تمیز کردن حمام را تا حد ممکن آسان می کنند.



غرق شدن

از دریبل خمیر دندان گرفته تا اسپری بیش از حد محصولات مو ، سینک ظرفشویی روزانه ریزگردها و آلودگی را تحمل می کند. با تمیز کردن منظم آن را به حالت درخشان نگه دارید.


مناسب برای کار از پاک کننده حمام همه منظوره برای پاک کردن خاک و لایه سبک استفاده کنید. برای رسوبات سخت تر ، می توان از پاک کننده های ساینده یا نرم اسکراب استفاده کرد ، زیرا شستشو آنها از سطوح سرامیکی (چینی شیشه ای) آسان خواهد بود. پاک کننده هایی که با مواد سفید کننده فرموله می شوند ، دریبل های خمیردندان را از بین می برد و سطح را نیز ضد عفونی می کند. با استفاده از تمیزکننده های خانگی تمیز کردن حمام را سبز نگه دارید. آنها باعث می شوند حمام شما بدون مواد شیمیایی خشن - یا برچسب خشن - درخشش و درخشش داشته باشد.

روی لبه. لبه ها و وسایل را با استفاده از دستگاه ضد عفونی کننده شیشه پاک کن یا تمیز کننده حمام همه منظوره تمیز کنید. لوازم بوف را با یک پارچه تمیز کننده تازه براق و خشک کنید.


دوش و وان

کف صابون ، روغن حمام ، محصولات مو و خاک بدن با ترکیب نیروها به سطح درخشان دوش و وان حمله می کنند ، در حالی که رینگ ها ، وسایل و شیرآلات محل های مخفی رطوبت ، کپک و کپک را فراهم می کنند. کار را کنار بگذارید و رسوبات سفت و سخت شود و کپک و کپک در گوشه های تاریک ساکن شود. مهار زمان و قدرت تمیز کردن برای انجام کار کوتاه تمیز کردن دوش و وان.


اسپری کنید و بایستید. قبل از تمیز کردن بقیه سرویس های بهداشتی ، قسمت وان را با یک لایه سخاوتمندانه تمیز کننده حمام همه منظوره اسپری کنید و اجازه دهید محصول در حالی که در جای دیگری تمیز می کنید ، بایستد. زمان ایستادن به مواد شوینده کمک می کند تا روغن ها و کف صابون را حل کند ، بنابراین برای از بین بردن آن به چربی آرنج کمتری نیاز خواهید داشت.


اسکراب بگیرید برای از بین بردن حلقه های وان یا رسوبات در کف دوش از پد های سایشی ساینده استفاده کنید. برس های کاشی دوغاب کاشی را می مالند و به شکاف ها و گوشه ها می رسند ، در حالی که دسته از انگشتان در برابر تماس تصادفی با وان محافظت می کند. یک مسواک تمیزکننده سرعتاً در از بین بردن رسوبات اطراف وسایل وان یا شیر آب کار می کند.


تمیز بشویید. سرشویی جداشونده به شما امکان می دهد پاک کننده را سریع و تمیز بشویید. اگر فاقد آن هستید ، پارچه تمیزکننده خود را با یک سر دوش لاستیکی متحرک که به شیر وان متصل است ، تهیه کنید. معمولاً برای شستن مو یا شستن حیوانات اهلی خانگی استفاده می شود ، ارزان قیمت هستند و بعد از تمیز کردن ، شستشوی دیواره وان و دوش را آسان می کنند.


دوش های فایبرگلاس و درهای شیشه ای

این سطوح به درمان خاصی نیاز دارند. آنها را با یک پاک کننده غیر سایشی مانند تمیز کننده حمام همه منظوره ، روغن کاج یا جوش شیرین تمیز کنید. از پاک کننده های ساینده یا پد های تمیز کننده خودداری کنید زیرا ممکن است باعث خراشیده شدن یا کدر شدن سطح آن شود.

درهای دوش شیشه ای ابری را می توان با سرکه سفید کاملاً مقاوم یا پاک کننده آهک و مقیاس تجاری تمیز کرد. هنگام استفاده از این محصولات از تهویه مناسب استفاده کنید و از پوست و لباس محافظت کنید.


توالت

تمیز کردن توالت تصور اکثر مردم از یک زمان مناسب نیست ، اما بدون آن کجا خواهیم بود؟ من به شما می گویم: بازگشت به بیرون از منزل. این ایده ها را برای تمیز و جذاب نگه داشتن آن امتحان کنید:


وقت بگذارید تمیزکننده کاسه توالت دانه ریز یا مایع را درون کاسه قرار دهید و اجازه دهید که تمیز کننده به کار خود ادامه دهد. زمان ایستادن برای حل رسوبات و از بین بردن میکروب ها لازم است ، بنابراین زمان را کوتاه نکنید.


مسواک بزن برس کاسه ای خوب یک امر ضروری است. اگر مال شما صاف یا له شده است ، آن را تعویض کنید. شما برای انجام یک کار خوب به آن موهای خار دار نیاز دارید. برس های کاسه ای منحنی به سمت بالا و زیر لبه توالت فرورفته و رسوبات پنهان را از بین می برد.


اسکراب کردن اگر در توالت یک حلقه لجبازی ایجاد شده است که نظافت منظم آن را درمان نمی کند ، سنگ پوکه را بر روی آن بیاورید! این سنگ طبیعی متخلخل و خرد می شود. سنگ را مستقیماً روی حلقه بمالید تا رسوب از بین برود.


ضدعفونی کنید. برای اسپری رینگ توالت ، صندلی و درب ، مخزن و کاسه بیرونی از اسپری ضدعفونی کننده یا تمیز کننده حمام همه منظوره استفاده کنید. حتماً برچسب را برای زمان ایستادن توصیه شده بررسی کنید. محصولات پاک کننده ضد باکتری برای از بین بردن میکروب ها به مقدار معینی از قرار گرفتن در معرض مرطوب نیاز دارند. با پارچه های تمیز کننده تازه پاک و خشک کنید.


چکه و دریبل. اینها یک خطر قابل پیش بینی در خانه ای است که شامل پسران است - از هر سنی - و در صورت اجازه ادرار در پایه توالت ، می تواند باعث بو و آسیب کف شود. از مواد ضدعفونی کننده و مسواک تمیز کننده برای از بین بردن دریبل های ولگرد استفاده کنید - یا کار را به مجرمان مردانه اختصاص دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد