خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

تجهیزات عطاری

امروزه ، افراد بیشتری تمایل به استفاده از داروهای گیاهی برای درمان بیماری های روحی و جسمی دارند ، زیرا آنها فهمیدند که با استفاده و درمان داروهای شیمیایی ، از سایر عوارض جانبی رنج می برند ، که منجر به افزایش تقاضا برای گیاهان دارویی می شود. داروها و عطرها
ابزار و وسایل اساسی مورد نیاز برای ایجاد فروشگاه عطر:
گلاب گیری
دستگاه تقطیر خانگی کوچک (عطرسازی و نیمه صنعتی)
دستگاه روغن کاری رومیزی نیمه صنعتی و صنعتی
آسیاب های صنعتی ، نیمه صنعتی و ادویه جات
دستگاه پرکن کپسول دستی
عرق دستگاه
ویژگی ها و معرفی برخی تجهیزات عطر:

سنگ شکن: سنگ شکن در گروه تجهیزات فست فود و تجهیزات آشپزخانه صنعتی باعث سنگ زنی و پودر شدن مواد می شود و در مدل ها و اندازه های مختلف وارد بازار شده است. سنگ شکن عمدتا در دو نوع آسیاب آسیاب ادویه جات نیمه صنعتی تولید می شود و آسیاب های صنعتی آسیاب ادویه ای نیمه صنعتی برای پودر و آسیاب ادویه های مختلف مانند (زردچوبه ، کنجد و سایر ادویه ها) و انواع دانه (دانه کنجد و سایر دانه ها) در عطاری ها با حجم تولید متوسط ​​استفاده می شود آسیاب صنعتی همچنین برای آسیاب غلات مانند (برنج ، ذرت و انواع دیگر غلات) ادویه های سخت مانند (ریشه ، ساقه ، چوب و برگ دارچین و سایر ادویه های سخت) و انواع حبوبات (لوبیا ، عدس و سایر انواع حبوبات) مورد استفاده قرار می گیرد و بیشترین کاربرد آن در کارخانه ها و عطاری های بسیار بزرگ با ظرفیت تولید حجم زیاد.
دستگاه عرق کردن: این دستگاه از دو قسمت گرم و سرد تشکیل شده است که باعث می شود هر گیاهی که شخص به آن عرق بخورد ، روش کار با آن بسیار ساده است و به دانش خاصی احتیاج ندارد.
دستگاه گلاب: روش ، کارایی و استفاده از این دستگاه همان دستگاه عرق است ، در واقع می توان گفت دستگاه گلاپ نوعی دستگاه عرق است.
دستگاه تقطیر: تولید دستگاه تقطیر در اندازه ها ، اندازه ها و مدل های مختلف انجام شده است. دستگاه تقطیر بسیار راحت است و می توان از اندازه بسیار کوچک تا اندازه بزرگ آن استفاده کرد. کوچکترین نوع دستگاه تقطیر مدل الکتریکی آن است که کار با آن آسان است. با اندازه کوچک آن در بسیاری از خانوارها استفاده می شود. دستگاه تقطیر گاز در سه اندازه مختلف تولید می شود. اندازه کوچک آن برای مصارف خانگی و اندازه متوسط ​​و بزرگ برای اهداف صنعتی و تولید انبوه استفاده می شود. .
دستگاه روغن کاری: دستگاه روانکاری به دلیل استفاده از فولاد ضد زنگ در ساخت بدنه آن بسیار بهداشتی است. برای استخراج روغن از دانه های روغنی مانند (کنجد ، سیاه دانه و انواع دیگر دانه های روغنی) استفاده می شود. و روان کننده های پرس حرارتی ساخته می شوند ، انواع و اندازه های مختلفی وجود دارد که نوع اداری نیمه صنعتی به دلیل کارایی بالا بسیار محبوب و محبوب است.
دستی پرکن کپسول ماشین: مدل دستگاه پر کردن کپسول دستی بدون چکش پرس بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و برای داروهای گیاهی ، عطرسازی ، طب سنتی و مراکز از این دست مهم است. دارای وزن بسیار سبک و استحکام بالایی است زیرا برای ساختن آن از فلز ساخته شده است تمام بدن.
می توانید محصولات و تجهیزات عطر را بصورت آنلاین و حضوری خریداری کنید ، در هر دو مورد ضمانت کالا به شما مشتریان عزیز ارائه می شود تا در صورت بروز هرگونه خطا و مشکل در قطعات این دستگاه ها ، از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید . خرید ارزان قیمت همچنین توصیه می شود برای دریافت تجهیزات عطر سازی با قیمت تولید کارخانه بدون واسطه ها از خرید آنلاین استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک کلیک کنید.