خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

با دریافت خدمات قالیشویی با اپلیکیشن آشنا شوید

دریافت خدمات قالیشویی با اپلیکیشن


این روز ها به سبب افزایش افراد از فضای مجازی و اینترنت، استفادع از انواع اپلیکشن در زمینه های گوناگون مرسوم می باشد. یکی از خدمات کاربردی که توسط این اپلیکیشن ها ارائه می شود، خدمات مربوط به صنعت قالیشویی است. آری اپلیکشن های مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند که تمامی خدمات قالیشویی را در این اپلیکیشن، به کار بران معرفی می کنند. یکی از سر آمد ترین اپلیکیشن ها در این زمینه، اپلیکیشن پالسین می باشد. قالی ، مبل و موکت معمولا سالی یک بار نیاز به شستشو دارند و افراد به فکر شستشوی این وسایل می افتند اما شاید با قالیشویی معتبری آشنا نباشند و ندانند فرش خود را به کدام قالیشویی بسپارند، اینجاست که اهمیت یک اپلیکیشن مناسب برای انتخاب قالی شویی مشخص می شود.

شما می توانید با نصب اپلیکیشن، از تمامی خدمات مربوط به قالیشویی، نام قالیشویی های معتبر و مجاز، قیمت خدمات و ... آشنا شوید و بر اساس نیاز خود قالیشویی مورد نظر خود را انتخاب کنید.


انواع خدمات ارائه شده در اپلیکیشن های قالیشویی


·         تعیین تعرفه، برای خدمات گوناگون قالیشویی بر اساس نرخ تعیین شده توسط اتحادیه

·         رفع هر گونه لکه و رنگ در بهترین شکل ممکن، بدون آسیب به بافت فرش

·         تعیین روز و ساعت حضور کارکنان قالی شویی مطابق درخواست و نیاز شما

·         ترمیم هر گونه پارگی و آسیب فرش شما

·         خشکشویی انواع مبل، موکت و... مطابق  با معیار های روز دنیا توسط دستگاه های اتوماتیک و مدرن تحت نظر متخصصان این حرفه، در محل زندگی شما

·         اطلاع رسانی سریع از خدمات قالی شویی برای صرفه جویی در وقت شما

 

دریافت انواع خدمات مربوط به قالیشویی، توسط اپلیکیشن کار را برای کاربران راحت کرده است، به گونه ای که شما می توانید با نصب اپلیکیشن مربوطه، از تمامی شرکت های قالیشویی همکار با اپلیکیشن، انواع خدمات ارائه شده در اپلیکیشن، قیمت هر کدام از خدمات، فاصله قالیشویی تا محل زندگی خود آگاه شوید و به راحتی قالی شویی نزدیک محل زندگی خود را پیدا کنید و از خدمات و سرویس های آن شرکت استفاده کنید، بدون اینکه از خانه خارج شوید تا دنبال یک قالیشویی بگردید.

نکته مهم دیگر این است این اپلیکیشن تنها با قالیشویی های معتبر همکاری می کنند، پس دیگر نگران کلاهبرداری از طریق قالیشویی های سودجو و کلاهبردار نباشید.


اپلیکیشن قالیشویی بهترین روش برای پیدا کردن قالی شویی مناسب و معتبر


اپلیکیشن های کاربردی مربوط به خدمات قالیشویی، بهترین روش برای دریافت انواع خدمات قالیشویی می باشد چرا که از طریق این برنامه می توانید روز و ساعت شستشوی فرش را تعیین کنید. علاوه بر آن، کلیه خدمات نظافت، شستشو، خشکشویی و .. در این اپلیکیشن پوشش داده می شود  معمولا ایرانیان، در اواخر روز های زمستان و با آمدن بوی فصل بهار، به فکر خانه تکانی و شستن فرش می افتند از این رو،  امروزه با روش های مدرن شستشوی فرش در شرکت های قالی شویی معتبر و امکان ثبت سفارش آنلاین از طریق اپلیکیشن قالیشویی، کار شستشو و رسیدگی به فرش ها را آسان کرده است.


خوش قول بودن شرکت های قالی شویی آنلاین در تحویل به موقع فرش

یکی از دغدغه های  مهم افراد، تحویل به موقع و سریع فرش از طرف شرکت های قالیشویی می باشد. اپلیکیشن های قالیشویی به این موضوع توجه ویژه ای دارند و تنها با قالیشویی های کار می کنند که فرش را به موقع و سریع تحویل می دهند به گونه ای که روی کیفیت نهایی کار کمترین تاثیری نداشته باشد پس از این بابت هیچ گونه نگرانی نداشته باشید.


کلام آخر


 

امروزه با افزایش مشغله و دغدغه های افراد، بسیاری از کار ها به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می شود، یکی از این فعالیت ها که امروزه به صورت آنلاین انجام می شود، انتخاب و دریافت خدمات قالی شویی توسط اپلیکیشن می باشد شما می توانید در هر کجا که هستید و در هر ساعتی از شبانه روز که هستید خیلی آسان و با دسترسی به اینترنت، می توانید اقدام به ثبت سفارش و درخواست خود کنید و با خیالی آسوده از خدمات قالی شویی های این اپلیکیشن استفاده کنید چرا که این اپلیکیشن ها خدمات مطمئن و معتبری را بدای افراد ارائه می دهد.

7 نکته برای باغبانی در فضای باز برای رونق دادن به منازل


7 نکته برای باغبانی در فضای باز برای رونق دادن به خانه های مسکن

درست همانطور که در زمستان سرعت خود را کم می کنیم ، گیاهان خانگی نیز همین کار را می کنند. در تابستان که رشد می کند ، در معرض سطح کم نور ، روزهای کوتاه ، هوای گرم گرم و خانه زمستانی سرد هستند. با تغییر عادات رشد آنها ، کارهای باغبانی داخلی ما نیز باید تغییر کند.

 

1. H2O کمتر.

گیاهان داخلی در زمستان به آب کمتری نیاز دارند. یکی از دلایل عمده از بین بردن هر نوع گیاه آبیاری بیش از حد است. فضاهای هوای خاک با آب خفه می شوند. ریشه گیاهان به همان اندازه که به آب و مواد مغذی نیاز دارند به هوا نیز احتیاج دارند.

 

قبل از گرفتن قابلمه آبیاری را بررسی کنید. خاک باید در حدود 2 "پایین خشک باشد ، نه فقط در سطح. آب را کاملاً بگذارید ، اجازه دهید تا ته دیگ درون ظرف یا ظرف شسته شود. اجازه ندهید که دیگ در بشقاب آب بنشیند و کارتان تمام شد.

 

2. کود را نگه دارید.

گیاهان در زمستان خاموش هستند و نیازی به تقویت مصنوعی قدرت رشد ندارند.

 

7 نکته باغبانی در محیط داخلی برای رونق گیاهان خانگی | مسیر طبیعت

 

3. اجازه دهید گیاهان در نور و تمیز باشند.

برای مطابقت با سطح کم نور ، گیاهان برگ دار را تمیز نگه دارید. گرد و غبار باعث کاهش نور لازم برای فتوسنتز می شود که باعث تغذیه گیاه می شود. در اینجا می توانید گیاهان را تمیز نگه دارید:

 

از یک پارچه و آب گرم تمیز استفاده کنید یا کل گیاه را زیر دوش قرار دهید. این نیز یک روش خوب برای از بین بردن آفاتی مانند شته ها ، اشکالات نرم ، مقیاس و کنه های عنکبوتی است. با از بین بردن برگهای قهوه ای و مرده ، مرحله اصلاح را برای جلوگیری از بیماری به پایان برسانید.

پنجره های خود را تمیز نگه دارید تا در حد امکان نور ، آفتاب و گرما داشته باشید. با حرکت خورشید در پاییز از شمال به جنوب ، نور از پنجره ها تغییر می کند.

گیاهان خود را به اطراف حرکت دهید تا حداکثر نور و گرما را دریافت کنند.

آنها را از بخاری ، ثبات ، پیش نویس و پنجره های سرد دور نگه دارید.

4- رطوبت را افزایش دهید.

برای مقابله با هوای خشک داخل ، سنگها یا سنگریزه ها را در نعلبکی ها بریزید و آنها را با آب پر کنید. مطمئن شوید که ته گلدان لمس یا ایستاده در آب نیست. برای رطوبت بیشتر گیاهان را با هم گروه کنید یا یک مرطوب کننده یا بخار ساز استفاده کنید.

 

7 نکته باغبانی در محیط داخلی برای شکوفایی گیاهان خانگی | مسیر طبیعت

 

5. برای بهار آماده شوید.

در ماه فوریه ، روزهای طولانی رشد جدیدی را در گیاهان خانگی ایجاد می کند. باغ داخلی شما به آب بیشتری و مقداری کود آلی احتیاج دارد. بررسی آب را ادامه دهید و در نیمه قدرت کود دهید. با طولانی شدن و گرم شدن روزها ، آب و کود باید افزایش یابد.

 

6. رشد قدیم را قطع کنید.

اواخر زمستان نیز زمان هرس گیاهان خانگی است. ممکن است آنها با نور کم زمستان لنگ خورده باشند ، اما شما همچنین می خواهید رشد جدید را تشویق کنید.

 

7 نکته باغبانی در محیط داخلی برای شکوفایی گیاهان خانگی | مسیر طبیعت

 

7. خاک را تازه کنید.

گیاه را از گلدان آن خارج کنید ، گلوله ریشه را به عقب برش دهید و آن را در یک گلدان تمیز به همان اندازه با خاک گلدان جدید قرار دهید. اگر واقعاً به گلدان بسته شده است ، گلوله ریشه را کمی بشکنید و اندازه آن را به اندازه 1-2 "بزرگتر قرار دهید.

 

شما می توانید از ابتدا که گیاه مناسب و فضای مناسب را خریداری می کنید با گیاهان آپارتمانی موفق باشید. سعی نکنید یک گیاه عاشق آفتاب در یک اتاق تاریک پرورش دهید و دوستداران سایه را زیر آفتاب مستقیم قرار ندهید. در زمستان به نیازهای آنها توجه کنید و در هنگام پرواز برف باغی سرسبز و سرسبز خواهید داشت!

 

در هنگام تهیه اولین آپارتمان چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟



7 مورد ضروری که هنگام تهیه اولین آپارتمان باید در نظر بگیرید

هر بزرگسال جوانی آرزوی روزی را دارد که از خانه خارج شود و به آپارتمان شخصی خود برود. آنچه کمتر مشخص است این است که "بودجه آپارتمان اول" دقیقاً چه چیزهایی لازم و قابل دستیابی است - با توجه به اینکه اکثر افرادی که به آپارتمان اول خود نقل مکان می کنند دانشجویان یا افراد تازه واجد شرایط هستند که با بودجه تا حدودی محدودی زندگی می کنند.

 

تشک و پایه

مهمترین مورد در خانه جدید شما باید یک تشک جدید باشد! جای تعجب نیست که یک پایه تشک در یک ثانیه نزدیک وارد می شود. اگرچه آپارتمانهای زیادی به سبک نیویورک را با تشک مستقیم روی زمین مشاهده کرده اید (و می دانید که این گرایش در بین نخبگان دکوراسیون منزل بوهو شیک محسوب می شود) - مگر اینکه بی نقص برنامه ریزی و مبله شده باشد ، کمتر به نظر می رسد مثل استودیوهای بروکلین که در فیلم ها می بینید از آنچه فکر می کنید. میزهای کنار تخت و چراغ ها ، اگرچه کاملاً ضروری نیستند ، اما ظاهر را کامل می کنند و باید از اولین مواردی باشند که خریداری می کنید.

 

احیای قطعات دوست داشتنی قبلی

اگرچه کاناپه مادربزرگ پیرزلی (و تا حدودی پروانه خور) اولین انتخاب شما در دکوراسیون اتاق نشیمن نیست ، اما با به ارث بردن مبلمان دست دوم ، در هنگام تهیه خانه جدید با بودجه محدود هزاران رند صرفه جویی می شود. با این حال ، به نمایش گذاشتن این قطعه نفیس از صنعت دستی در سال 1940 در آنچه شما امیدوار بودید یک آپارتمان با ارزش بالا برای صورتحساب باشد ، ممکن است فاجعه دکور شما برای اولین بار نباشد.

 

منحرف کردن توجه با چند کوسن پراکنده که به طور هنری قرار داده شده است ، روشی ساده و مقرون به صرفه برای احیای مبلمان قدیمی است. انتخاب های پر جنب و جوش و الگو چشم نواز و شیک است!

 

یک پرتاب نرم و گرم که روی بغل قرار می گیرد (یا در صورت لزوم کل کاناپه) روش دیگری برای جلب توجه از پایین دستی است ، مخصوصاً موردی که برای پوشیدن کمی بدتر به نظر می رسد.

 

اگر بودجه مشکلی ندارد ، در نظر داشته باشید که روکش مبل توسط یک فرد حرفه ای احیا شود. مواد مصنوعی به محبوبیت بیشتری رسیده است زیرا انواع متنوعی از پارچه های با کیفیت و اقتصادی را متناسب با هر سلیقه ای ارائه می دهد.

 

دیگه چی؛ لهجه های غنی از نگین ، پارچه های مخملی ، سر تخته های مبله و تکه های تغییر مکان یافته از روند گرم دکوراسیون منازل در سال 2017 است. نیمکت مادربزرگ ممکن است امسالمبلمان متناسب

خوشبختانه برای مصرف کنندگان متغیر فضا و بودجه ، مبلمان بیش از اندازه دیگر در دسترس نیست. با حرکت به سمت فضاهای کوچکتر و راحت تر ، گنجاندن مبل های غول پیکر در اکثر آپارتمان ها غیر عملی و تا حدودی جسورانه است. در عوض ، روند مبلمان اتاق نشیمن ساده شده است - شامل اندازه های عملی و گزینه های طراحی که از فضای موجود بیشترین استفاده را می کنند.

 

راحتی روند کلان فصل است! از مبلمان لبه تیز و خطی خودداری کنید و در عوض قطعاتی را انتخاب کنید که بر آرامش و آرامش عمیق تأکید دارند. چیزی که پس از یک روز طولانی و سخت کار در دفتر ، از بازگشت به آن لذت خواهید برد.

 

اتاق ناهار خوری سوئیت

نشستن وعده های غذایی و مهمانی های شام در میز غذاخوری یک آئین مهم برای بزرگسالان اجتماعی است. با این حال ، تا زمانی که از نظر اقتصادی به اندازه کافی راحت نباشید و نمی توانید یک مجموعه غذاخوری با کیفیت خوب بخرید ، پایان جهان نیست که در دام خود غذا بخورید. خوشبختانه ، بسیاری از آپارتمان های مدرن و با نقشه باز دارای یک گوشه صبحانه هستند که در این بین می تواند به عنوان یک میز ناهار خوری باشد.

 

قابلمه ، تابه ، کارد و چنگال و ظروف

سرمایه گذاری در ظروف آشپزخانه با کیفیت - مانند قابلمه ، قابلمه ، کارد و چنگال و ظروف - تصمیمی است که احتمالاً از آن پشیمان نخواهید شد. ظروف آشپزخانه می تواند گران باشد. با این حال ، هزینه بیشتر در ابتدای کار تضمین می کند آنچه خریداری می کنید دوام خواهد داشت. Mr Price Home ظروف آشپزخانه ای با کیفیت و قیمت قابل توجهی کمتر از بسیاری از فروشگاه های خانگی ارائه می دهد. مراقب فروش در Boardman’s باشید - از کیفیت برتر با کسری از قیمت معمولی که به فروش می رسد. ظروف غذاخوری با کیفیت بالا و در رنگ های خنثی گزینه ای همه کاره است که احتمالاً از روندهای مد روز بیشتر است. چند وسیله ضروری آشپزخانه که برای هر خانه مبتدی لازم است ظروف آشپزی درجه یک ، ظروف غذاخوری ، لیوان قهوه ، لیوان آب ، کارد و چنگال ، قاشق های مخصوص سرو ، تخته های برش ، درب باز کن و چاقوهای با کیفیت برای تهیه غذا است. مبلغ مورد نیاز کاملاً به تعداد افراد ساکن در خانه و یا احتمالاً پذیرایی در یک مهمانی شام و بودجه بستگی خواهد داشت.

 

به خاطر داشته باشید که یک کتری ، توستر و اجاق مایکروویو نیز باید زودتر از دیرتر خریداری شوند. با توجه به نیاز خود اولویت بندی کنید.

 

بگذار نور باشد

نور مناسب می تواند خانه را متحول کند و افزودن یا جایگزینی یک وسیله ثابت می تواند دنیای تفاوت را ایجاد کند. روندهای طراحی برای سال 2017 دارای پایه های دیواری ، آویزها و چراغ های کف با الهام از صنعتی ، هندسی یا طبیعی است. بسیاری از این طرح ها را می توان در خانه شما قرار داد ، هم به سادگی و هم با قیمت مناسب. نور مناسب علاوه بر چراغ های سقفی سقفی ، می تواند عنصری از فضا و نظافت را ایجاد کند.

 

فراموش نکنید که سیمهای الکتریکی و آداپتورهای دو شاخه در خانه جدید شما ضروری هستند!

 مد باشد!

 

پرده ها

بدون پرده و پرده هیچ اتاقی کامل نخواهد بود. پرده ها علاوه بر محافظت از حریم خصوصی ساکنان و مبهم نگه داشتن نور آفتاب در صبح زود ، در گرم نگه داشتن خانه در زمستان و خنک بودن در تابستان ، همچنین در جلوگیری از نشت و جذب صدا کمک می کنند. Sheet Street طیف گسترده ای از پرده ها را در انواع رنگ ها با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد.

 

به خاطر داشته باشید که قیمت نشان دهنده کیفیت و طول عمر است. خرید ارزان ترین پرده هایی که می توانید پیدا کنید ممکن است به این معنی باشد که شما در نهایت چیزهایی مانند جذب صدا یا مقاومت در برابر آتش را فدا می کنید و احتمال اینکه پرده ها خاک و گرد و غبار را حفظ کنند یا به راحتی از بین بروند افزایش می دهید.

 

وقت بگذارید عاقلانه در نظر بگیرید. اولویت بندی کنید. تزئینات هدفمند فواید خود را دارد ، حتی اگر در مدت زمان طولانی تری اتفاق بیفتد. اجازه دادن به خود برای زندگی در آپارتمان به شما ایده خوبی از آنچه کاملاً ضروری است و فعلاً می توانید بدون آن بمانید ، می دهد. ممکن است متوجه شوید که طعم یا طرح های دکوراسیون شما در چند ماه اول تغییر می کند. انتظار در مورد چیزهایی مانند هنر ، فرش ، گیاهان گلدان به شما امکان می دهد تا برای کیفیت مناسب صرفه جویی کنید و به شما اطمینان می دهد که تصمیمات مدبرانه ای بگیرید که در مرحله بعد پشیمان نخواهید شد.

 

لیست بررسی تجهیزات تجاری نهایی آشپزخانه



لیست بررسی تجهیزات تجاری نهایی آشپزخانه

بازار تجهیزات آشپزخانه رستوران بسیار زیاد است.

 

در سطح جهان ، ارزش تقریبی آن تا سال 2025 حدود 112 میلیارد دلار برآورد شده است.

 

رستوران های عالی برای شکوفایی خود به بهترین تجهیزات نیاز دارند. به همین دلیل آنها خوشحال هستند که مبالغ زیادی را برای این موارد جمع می کنند. علاوه بر اینکه آنها را قادر به ذخیره ، تهیه و فروش مواد غذایی می کنند ، می توانند موفقیت تجارت را دیکته کنند.

 

اگر به دنبال خرید لوازم آشپزخانه تجاری برای رستوران خود هستید ، در جای مناسب قرار دارید. در این مقاله ، لیستی از تمام موارد مورد نیاز را به شما ارائه می دهیم.

 

 

تجهیزات آشپزخانه ضروری رستوران

اگر به دنبال راه اندازی مشاغل رستوران هستید ، خرید تجهیزات یکی از اولین کارهایی است که باید انجام دهید. با استفاده از این اقلام می توانید تقریباً هر نوع آشپزی را سرو کنید.

 

یخچال های تجاری

به منظور تازه نگه داشتن مواد غذایی خود تا حد ممکن ، خرید وسایل برودتی تجاری با کیفیت عالی بسیار مهم است.

 

آنها جلوی خراب شدن مواد شما ، افزایش طول عمر و صرفه جویی در هزینه شما را می گیرند. به همین دلیل آنها یکی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی موجود در بازار هستند.

 

هنگامی که به این فکر می کنید که چه نوع یخچال برای رستوران خود بخرید ، اندازه و ظرفیت مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. برای داشتن این نکته در هنگام خرید ، به رستورانی که صد نفر در آن مستقر باشد ، بیش از یک کافه کوچک و معمولی نیاز دارد.

 

به ویژگی های مختلف موجود نیز نگاهی بیندازید. در حالت ایده آل ، شما باید به دنبال یخچال های دستی باشید ، زیرا راحت ترین گزینه برای کارکنان شما خواهد بود. با این حال ، اگر استقرار شما به ویژه بزرگ باشد ، ممکن است به کولر داخلی نیز نیاز داشته باشید.

 

همچنین ممکن است به یخچال و فریزرهای آماده که روی آنها میز نصب شده یا یخچال های کالایی برای استفاده مشتریان نیاز داشته باشید

کوره تجاری

خواه استیک ، پنکیک یا همبرگر کبابی کنید ، به یک کوره مناسب تجاری احتیاج دارید.

 

کباب پزها یا گریل های تخت گزینه های بسیار خوبی برای رستوران ها هستند. آنها می توانند تقریباً هر غذایی را در خود جای دهند ، به شما این امکان را می دهد که همزمان چندین وعده جداگانه را در یک فضا تهیه کنید.

 

انواع گریل های مخصوص دیگری نیز وجود دارد.

 

به عنوان مثال ، گریل های پانینی یک درپوش دارند که می توان آنها را پایین فشار داد و ساندویچ های ایتالیایی را فشار داد و پخت. برای رستوران های ژاپنی ، توری های مخصوص تپانیاکی در دسترس است. کباب پزهای مخصوص تورتیلا برای رستوران های مکزیکی نیز وجود دارد.

 

ماشین یخ

یک رستوران بدون دستگاه یخ کامل نیست. چگونه دیگر می توانید نوشیدنی های سرد را در مقیاس وسیع سرو کنید؟

 

این ماشین ها دائما یخ ایجاد می کنند ، بنابراین کارکنان شما آماده استفاده و سرویس دهی همیشه هستند. می توان آن را در یک سطل یخ یا مستقیماً در یک چشمه نوشابه توزیع کرد.

 

همچنین می توانید از این دستگاه ها برای ایجاد نوشیدنی های یخی مخلوط مانند مارگاریتاها ، اسموتی ها و اسلایس ها استفاده کنید.

 

وسایل آشپزی و ملحفه

همچنین به عنوان لوازم بزرگ آشپزخانه تجاری ، باید وسایل آشپزی را نیز خریداری کنید. این موارد ضروری می توانند به سرعت جمع شوند ، بنابراین مهم است که یک چک لیست آشپزخانه بنویسید و مطمئن شوید که آنچه را که نیاز دارید را پوشش می دهید.

 

وسایل آشپزی خاصی که نیاز دارید به غذاهایی که سرو می کنید و مهارت آشپزهای شما بستگی دارد. با این حال ، این به طور کلی شامل قابلمه ها و تابه ها ، قابلمه های پخت کیک و پای ها ، و ابزار دستی مانند انبر ، ویسک ، ملاقه و کفگیر است.

 

البته لازم است چاقوها را نیز خریداری کنید.

 

علاوه بر این ، پارچه های مخصوص خرید نیز وجود دارد. این به معنای حوله ها و پارچه های مختلف است که برای اداره تجهیزات گرم و تمیز کردن رستوران استفاده می شود.

 

فر

هر رستوران نیاز به اجاق گاز دارد. با این حال ، انواع مختلفی برای انتخاب وجود دارد.

 

اول ، اجاق های معمولی و اجاق های همرفت وجود دارد. فرهای پیتزا نیز وجود دارد. اینها می توانند شامل اجاق های آجری ، نوار نقاله و اجاق های عرشه باشند.

 

نوع خاصی که شما نیاز دارید به نوع غذایی که سرو می کنید و سرعت تهیه آن بستگی دارد.

 

سرخ کن عمیق

آیا شما سیب زمینی سرخ کرده ، تمپورا ، کالاماری ، چوب موزارلا ، کرور یا دونات سرو می کنید؟ در این صورت ، شما به یک سرخ کن عمیق نیاز دارید.

 

وقتی در حال خرید هستید ، ظرفیت و محدوده دمایی مورد نیاز خود را یادداشت کنید. سپس ، ویژگی های فردی هر مدل ، چگونگی مناسب بودن آنها برای غذاهای شما و تمیز کردن آنها را در نظر بگیرید.

 

قفسه بندی

برای ذخیره سازی خشک ، باید قفسه بخرید.

 

قبل از انجام این کار ، نیازهای کسب و کار خود را در نظر بگیرید. آیا لازم است آن را از مکانی به مکان دیگر در اطراف رستوران خود منتقل کنید؟ اگر چنین است ، به دنبال برخی با چرخ های قابل قفل باشید.

 

اگر از قفسه های شما برای نگهداری وسایل ظریف مانند بطری ، بشقاب و لیوان استفاده می شود ، ممکن است لازم باشد به واحدهای قفسه بندی در قفس نگاه کنید. با این کار از بروز حوادث ، ریزش یا خسارت جلوگیری می شود.

یک سیستم POS و چاپگر

سیستم POS (نقطه فروش) به شما کمک می کند تا تمام سفارشات و معاملات انجام شده در رستوران خود را پیگیری کنید.

 

کارکنان منتظر می توانند از آن برای وارد کردن هر سفارشی که دریافت می کنند استفاده کنند و آنها را به روشی سریع و کارآمد با کارکنان آشپزخانه ارتباط برقرار کنند. این بدان معنی است که خدمات شما کارآمد است و اشتباهات به حداقل می رسد.

 

همچنین می تواند برای ردیابی ساعات کارمندان و محاسبه هزینه های کارگر مورد استفاده قرار گیرد ، زیرا کارمندان می توانند از آنها برای ساعت کار و خارج از کار استفاده کنند.

 

همراه با سیستم POS ، به چاپگر نیز احتیاج دارید. با این کار بلیط کارکنان آشپزخانه برای استفاده در هر سفارش و همچنین صورتحساب و رسید برای مشتریان تولید می شود. ممکن است چندین چاپگر برای ایستگاه های مختلف در سراسر رستوران داشته باشید.

 

تجهیزات ایمنی

سلامت و ایمنی در تجارت رستوران در اولویت است. اگر از مقررات مناسب پیروی نکنید ، می توانید قبل از شروع کار خاموش شوید.

 

وسایلی را که امنیت کارمندان و محل های شما را حفظ می کند مانند دوربین های امنیتی ، کپسول های آتش نشانی ، تابلوهای کف خیس ، پیش بندها ، دستکش های اجاق گاز و عینک تهیه کنید.

 

تجهیزات مناسب بخرید

برای راه اندازی یک رستوران موفق بسیار مهم است که خود را با بهترین ابزار تجارت مسلح کنید.

 

این به معنای خرید تجهیزات است که نه تنها متناسب با نیازهای کارکنان و مشتریان بلکه با بودجه شما نیز مناسب است.

 

اگر مطمئن نیستید که به دنبال چه چیزی بگردید ، ما برای کمک به شما هستیم. راهنمای خرید تجهیزات آشپزخانه رستوران ما را ببینید تا به نیاز شما پی ببرید.

 

10 سبک از محبوب ترین آشپزخانه ها




راهنمای شما برای 10 سبک محبوب آشپزخانه

این که آیا شما با کمک طراح آشپزخانه ، معمار یا پیمانکار قصد بازسازی آشپزخانه را دارید ، دانستن اینکه کدام سبک برای شما جذاب است می تواند کمک بزرگی باشد. در مورد جزئیات مورد نیاز در مورد 10 سبک محبوب آشپزخانه ، از جمله پالت های رنگی و ویژگی های اصلی هر ظاهر ، در ادامه بخوانید. سپس روی پیوندهای پایین هر توضیحات کلیک کنید تا عکس ها و اطلاعات بیشتری درباره هر سبک مشاهده کنید.

Clearcut Construction، Inc.

انتقالی

 

آشپزخانه های انتقالی با خیال راحت مرزهای سنتی و معاصر را طی می کنند ، فقط با جزئیات کافی برای اقبال مردم در هر دو اردوگاه طراحی. به خاطر داشته باشید که گرچه عناصری از سبک سنتی و معاصر وجود دارد ، آشپزخانه های انتقالی در هر دو جهت انحراف زیادی ندارند.

 

ویژگی های اصلی آشپزخانه های سبک انتقالی:

کابینت به سبک شاکر

غرق خانه مزرعه

صفحات پیشخوان آبشار سنگی ساخته شده از سنگ مرمر و کوارتز

کاشی مترو

صفحه پشتی دال سنگی

روشنایی آویز

 

پالت رنگ: در آشپزخانه های انتقالی ، خنثی های خنک و کلیدی مهم هستند. چه رنگ های سرد و چه گرم را انتخاب کنید ، رنگ ها ملایم و لطیف هستند. برای داشتن ظاهری غنی تر ، کابینت های آبی یا خاکستری تیره را در نظر بگیرید.

 

راهنمای شما برای یک آشپزخانه به سبک انتقالی

خانه مزرعه

 

آشپزخانه هایی به سبک مزرعه ، جذابیت روستایی میراث منطقه ای و روستایی را با حساسیت های مدرن عاشق سادگی ، متعادل می کنند. و در حالی که امروزه آشپزخانه های مزرعه اغلب عناصر مدرن را در خود جای داده اند ، اینجا مکانی برای آزمایش روندها نیست: ساده ، صادقانه و ساده فکر کنید

 

ویژگی های اصلی آشپزخانه های به سبک خانه های کشاورزی:

کابینت به سبک شاکر

زبان و شیار ، تپه کشتی و تخته مهره

کف های چوبی طبیعی ، تیرهای در معرض ، بلوک قصابی و میزهای مزرعه

منطقه شربت خانه بزرگ

غرق جلو-پیش بند

کاشی مترو

 

پالت رنگ: آشپزخانه های به سبک مزرعه دار به سمت رنگ های ساده و طبیعی با حسی بی انتها گرایش دارند. سفید ترد و با لهجه های سیاه انتخاب محبوب است. رنگ های الهام گرفته از طبیعت ، خانه های تاریخی و یافته های مزرعه نیز به خوبی کار می کنند - به رنگ قرمز انبار ، آبی روبنی ، خردل ، دوغ و مریم گلی فکر کنید.

 

راهنمای شما برای یک آشپزخانه به سبک مزرعه

معماران اوک هیل

سنتی

 

آشپزخانه های سنتی با اتمام لوکس ، عناصر معماری پیچیده و جزئیات کلاسیک به راحتی تصفیه می شوند. برخلاف فضاهای مدرن و به سبک معاصر ، آشپزخانه های سنتی از کمی آسیاب های تزئینی و مجموعه های خوش نظیر استقبال می کنند.

 

ویژگی های اصلی آشپزخانه های سبک سنتی:

کابینت پانل برجسته

جزایر و کابینت با جزئیات الهام گرفته از مبلمان

غرق جلو-پیش بند

پیشخوان های سنگی لوکس مانند سنگ مرمر یا کوارتز

پروفیل های لبه آشپزخانه پیچیده یا منحنی

جزئیات معماری مانند کاپوت سفارشی ، قالب های تزئینی و نرده ها

 

پالت رنگ: آشپزخانه های سنتی از رنگ های غنی که آزمایش زمان را کرده اند ، استقبال می کنند. رنگ سفید یک گزینه محبوب برای کابینت است ، اما تنها گزینه نیست. اگر به دنبال چیز دیگری هستید ، سایه های ملایم آبی ، سبز ، بژ یا چوب طبیعی را در نظر بگیرید.

 

راهنمای شما برای یک آشپزخانه به سبک سنتی

امروزی

 

آشپزخانه های معاصر کاملاً از آخرین تکنولوژی ، مواد و گرایش ها برای یک ظاهر لحظه ای با خطوط تمیز و کمترین تزئین استقبال می کنند.

 

ویژگی های اصلی آشپزخانه های سبک معاصر:

کابینت صفحه تخت

شمارنده های آبشار ، سطوح دوسطحی و سایر طرح های ابتکاری جزیره

لوازم برش پیشرفته و فناوری آشپزخانه هوشمند

واکنش های خلاقانه

نورپردازی نمایشی

سینک ظرفشویی ها و شیرهای مینیمالیستی را کم کنید

 

پالت رنگ: رنگ سفید یک انتخاب محبوب برای آشپزخانه های معاصر است ، اما مطمئناً تنها گزینه نیست. رنگ می تواند روشن و پررنگ یا نرم و لطیف باشد. استفاده از دیوارهای سفید ترد را به عنوان یک نقطه پرش برای کابینت های رنگارنگ یا یک پشت صحنه چشم نواز در نظر بگیرید.

 

راهنمای شما برای یک آشپزخانه به سبک معاصر

استودیو طراحی BBH

نوین

 

آشپزخانه های مدرن به جای تزئین سطح ، بر فرم و ساختار تأکید دارند - به سطوح صاف مانند بتن و فولاد ، خطوط افقی محکم و فضای باز فراوان فکر کنید. قطب مخالف سبک سنتی ، آشپزخانه های مدرن از زیبایی شناسی مینیمالیستی برخوردارند که تاکید بر معماری را حفظ می کند.

 

ویژگی های اصلی آشپزخانه های سبک مدرن:

کابینت های بدون قاب و درهای صفحه تخت

مواد پشت پرده مداوم ، مانند یک ورق شیشه یا تخته سنگ

شیرهای مینیمالیستی در نیکل جلا ، کروم یا مشکی مات

چراغ های آویز با خط تمیز ، نور فرو رفته و توکار

بتن به عنوان یک ماده کف ، سطح پیشخوان یا حتی روی دیوارها

 

پالت رنگ: تمرکز آشپزخانه مدرن بر روی معماری است ، به این معنی که پالت رنگ به سمت سفید ترد ، خنثی و ظریف و سیاه متمایل است. هنگامی که رنگ های روشن تر ظاهر می شوند ، اغلب به صورت لوازم جانبی است.

 

راهنمای شما برای یک آشپزخانه به سبک مدرن

روستایی

 

آشپزخانه های سبک روستایی گرم و پذیرایی هستند و مواد طبیعی ناهمواری مانند تیرهای چوبی و سنگ تراشیده شده را به نمایش می گذارند. در حالی که ظاهر آن از گذشته مطلع شده است ، آشپزخانه های امروزی به سبک روستایی بسته به حساسیت طراحی شما می توانند از مدرن تر استفاده شوند.

 

ویژگی های اصلی آشپزخانه های سبک روستایی:

سنگ بافتی مانند گرانیت ، تخته سنگ ، سنگ میدان ، سنگ تراورتن و سنگ صابون

غرق جلو-پیش بند

چوب طبیعی ، شامل تیرآهن ، کمد چوبی رنگ آمیزی ، کفپوش و میزهای مزرعه

سخت افزار درب انبار

روشنایی ساخته شده از مس ، چوب اصلاح شده و آهن فرفورژه

قفسه بندی باز

 

پالت رنگ: رنگ ظاهری مواد طبیعی مانند سنگ و جنگل های گرم را با رنگ های رنگی و لهجه هایی با سایه های مشابه برای ظاهری دنج و دنج تکرار می کند.

 

راهنمای شما برای یک آشپزخانه به سبک روستایی

نینا ویلیامز داخلی

صنعتی

 

آشپزخانه های سبک صنعتی که یادآور کارخانه ها و انبارها هستند ، فضاهای ساده و فایده ای هستند که مواد اولیه و تجهیزات سخت و اتمام در آن ها مرکز اصلی قرار دارد. آشپزخانه هایی به سبک صنعتی با استفاده از سطوح کاربردی ، سخت پوش و تجهیزات درجه رستوران نسبت به زیور آلات و تزئینات بیش از حد ، ساخته شده اند تا در برابر استفاده زیاد مقاومت کنند.

 

ویژگی های اصلی آشپزخانه به سبک صنعتی:

مواد سخت کوش مانند فولاد ضد زنگ و بتن

اشیا Found پیدا شده و مواد نجات یافته

کابینت های بدون قاب و درهای صفحه تخت

در معرض لوله گذاری و مجاری

وسایل برقی به سبک کارخانه یا لامپ رشته ای

 

پالت رنگ: مواد اولیه مورد استفاده پایه و اساس پالت رنگ را در آشپزخانه ای به سبک صنعتی تشکیل می دهد. به خاکستری بتنی ، سفید معماری و مشکی مات فکر کنید ، و گاه به گاه یک رنگ اشباع شده داشته باشید.

 

راهنمای شما برای یک آشپزخانه به سبک صنعتی

ساحل دریا

 

آشپزخانه های ساحلی سبک ، روشن و باز ، با فضای کافی در جزیره و سبک معمولی و راحت ، مناسب برای معاشرت با خانواده و دوستان هستند. آشپزخانه های ساحلی می توانند لاغر معاصر ، سنتی یا جایی بین آن باشند - خلق و خوی آرام بیش از مشخصات مهم است.

 

ویژگی های اصلی آشپزخانه های سبک ساحلی:

لوازم رنگارنگ

شمارنده های سبک مانند کوارتز مهندسی شده و شیشه های بازیافتی با سیمان

کاشی طرح دار

بافت های طبیعی مانند جوت ، گیاهان دریایی و خیزران

روشنایی دریایی

اتصالات داخلی و خارجی

 

پالت رنگ: آشپزخانه های سبک ساحلی از رنگ های شن ، دریا و آسمان الهام می گیرند. رنگ سفید یک انتخاب محبوب برای دیوارها و کابینت است ، زیرا پس زمینه تردی را برای رنگ آمیزی های رنگی الهام گرفته از دریا ایجاد می کند. برای نگاهی پر جنب و جوش تر ، به سبزها و مرجان های جسورانه نگاه کنید تا استعداد گرمسیری اضافه کنید.

 

راهنمای شما برای یک آشپزخانه به سبک ساحل

طراحی داخلی جوت

مدیترانه ای

 

آشپزخانه هایی به سبک مدیترانه ای بر روی مواد طبیعی مانند چوب ، آجر و سنگ برای ظاهری خاکی و زیبا با الهام از خورشید و دریا تأکید دارند. در حالی که به طور سنتی آشپزخانه های مدیترانه ای دارای رنگ های گرم و جزئیات سنگین فرفورژه هستند ، تکرارهای امروز اغلب سبک کمتری دارند ، و فضای سفید زیادی برای جبران کاشی کاری های غنی و چوب طبیعی وجود دارد.

 

ویژگی های اصلی آشپزخانه های سبک مدیترانه ای:

چوب تیره و غنی مانند گردو

موادی با پتینه مانند آجر ، سنگ و چوب اصلاح شده

کاشی رنگارنگ

جزئیات قوس منحنی

روشنایی ساخته شده از آهن فرفورژه ، فلزات چکش خورده و چوب اصلاح شده

الیاف طبیعی و لهجه های چرمی

 

پالت رنگ: رنگ های غنی با الهام از زمین گرم و دریای درخشان - مانند فلفل شیلی ، گیاه تراس و آبی سرو - در آشپزخانه مدیترانه ای بسیار جالب توجه به نظر می رسد ، به ویژه در پس زمینه آرامش بخش از چوب سفید و طبیعی.

 

راهنمای شما برای یک آشپزخانه به سبک مدیترانه ای

پیشه ور

 

آشپزخانه هایی به سبک صنعتگران ، زیبایی ساده چوب طبیعی و طرز کار با کیفیت را در فضایی گرم و دنج مورد توجه قرار می دهند. آشپزخانه های صنعتگر محلی نیستند که بتوانند روندها را آزمایش کنند یا خیلی دور از زیبایی ظاهری طبیعی نیستند.

 

ویژگی های اصلی آشپزخانه های سبک صنعتگر:

کابینت دست ساز ساخته شده از بلوط ، کاج یا افرا

نور پردازی ماهرانه با خطوط هندسی قوی

انبار داخلی مانند قفسه های کتاب ، حباب های شراب و کابینت های نمای شیشه ای

صندلی های ضیافت

کاشی دست ساز

جزئیات الهام گرفته از طبیعت مانند آثار هنری گیاه شناسی و سفال های خاکی

 

پالت رنگ: آشپزخانه های به سبک صنعتگران دارای رنگ های زمینی غنی ، سبزه های پر جنب و جوش و مواد خنک کننده گرم هستند که به خوبی با چوب طبیعی هماهنگ می شوند.

 

راهنمای شما برای آشپزخانه ای به سبک صنعتگر

 

به ما بگویید: کدام سبک آشپزخانه مورد علاقه شماست؟ در نظرات به اشتراک بگذارید