خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

بهترین سرویس ها برای زمانی که می خواهید خانه خود را تمیز کنید

بهترین خدمات برای تمیز کردن یک خانه کوچک و 1 اتاق خواب
اگر خانه کوچکی دارید و یا به دنبال تمیزکاری متمرکز یک اتاق دو نفره هستید . در 1 ساعت ، یک خانه دار می تواند اصول بیشتر آن فضا را تمیز کند. به عنوان مثال ، در یک ساعت یک نظافتچی می تواند تکمیل کند:

کف وکیوم / موپ

تمام مبلمان را گردگیری کنید

توالت را تمیز کنید

دوش را تمیز کنید

1-2 کار ویژه دیگر انجام دهید

این لیست فقط مثالی است برای اینکه بتوانید درک کنید که آنها چه کاری می توانند انجام دهند. در نهایت با استفاده از TIDY To Dos می توانید کاری را که آنها انجام می دهند انتخاب کنید.

اگر به دنبال تمیز کردن عمیق تر هستید ، TIDY + احتمالاً بهتر کار خواهد کرد. 2.5 ساعت است و به آنها فرصت بیشتری می دهد تا به جزئیات شما بپردازند. در اینجا مثالی از مواردی است که نظافتچی خانه می تواند در آن زمان به آن برسد:

همه چیز TIDY ، به علاوه ...

اجاق گاز را تمیز کنید

فر را تمیز کنید

مایکروویو را تمیز کنید

یخچال را تمیز کنید

ظرف ها را بشور

تخت را مرتب کنید

در مورد موارد بیشتر جزئیات بیشتری کسب کنید

بعلاوه حداکثر 4 کار ویژه دیگر انجام شده است

باز هم ، این فقط یک مثال است ، اگر خانه شما به طور کلی تمیز است ، آنها می توانند کارهای بیشتری را انجام دهند! اگر به کمی عشق اضافی احتیاج داشته باشد ، در این صورت می توانند کارهای کمتری انجام دهند.

اگر می خواهید خانه داران به جزئیات دقیق بپردازند ، می توانید یک MIGHTY نیز انجام دهید. این نیز ایده آل برای حرکت به تمیز کردن است.

بهترین خدمات برای تمیز کردن یک خانه 2 خوابه
خانه های بزرگتر می توانند از TIDY استفاده کنند. این همان سرویس 1 ساعته است که برای شما سفارشی شده است. باز هم ، رمز موفقیت TIDY تمرکز دقیقاً بر روی کاری است که می خواهید انجام شود.

محبوب ترین سرویس برای خانه های با اندازه متوسط ​​TIDY + است. در عرض 2.5 ساعت ، یک خانه دار احتمالاً می تواند حداقل به طور خلاصه تمام اتاق ها را بدست آورد ، و بعضی از اتاق ها به خوبی انجام شده اند. معمولی ترین اتاق هایی که کسی در TIDY + انجام می دهد عبارتند از:

تمیز کردن مختصر موارد:

همه اتاق های خواب

حمام مهمان

تمیز کردن عمیق تر از:

حمام مستر

آشپزخانه

هال

فضاهای مشترک دیگر

باز هم ، این تمیز کردن ها بر اساس نیازهای شما در بازه زمانی متمرکز شده اند. بنابراین آنچه را به شما می دهد بزرگترین "ضربه برای جفتک انداختن" را انتخاب کنید.

TIDY های MIGHTY در خانه های بزرگتر از 5 اتاق خواب نیز معمول است. آنها انتخاب خوبی برای کسی هستند که واقعاً تمیزکاری عمیق می خواهد. MIGHTY تمیزکاری 4 ساعته با 2 نفر است (8 "ساعت تمیز کردن"). این زمان کافی برای جزییات بیشتر خانه ها است. این همچنین گزینه خدمات برای تمیز کردن پایان اجاره است.

به دنبال یک تمیز کننده عمیق هستید؟ می توانید توصیه های ما را در اینجا مشاهده کنید.

قیمت های تمیز کردن خانه
مدل منحصر به فرد TIDY به ما امکان می دهد تا فضاهای کوچک و بزرگ را با قیمت های مقرون به صرفه سرو کنیم. ما به تخمین نیاز نداریم ، ما به شما 100٪ نقل قول دقیق آنلاین می دهیم ، فقط ثبت نام کنید. آماده کتاب هستید؟ اینجا کلیک کنید.

نکاتی برای آماده سازی خانه خود برای تمیز کردن
چند کار وجود دارد که می توانید برای به حداکثر رساندن تمیز کردن خود با TIDY انجام دهید.

اطمینان حاصل کنید که مهمترین موارد خود را در لیست کارهای خود قرار داده اید.

اطمینان حاصل کنید که تنظیمات Schedule Assurance خود را به همان اندازه گسترده ای که می توانید مدیریت کنید تنظیم کرده اید. هرچه تعداد دفعات بیشتری را که برای خانه دار در دسترس قرار می دهید بیاورید - با اطمینان بیشتری آنها می توانند در خانه شما خدمت کنند.

قبل از رسیدن به سازماندهی سریع عبور کنید. خانه داران می توانند چیزهایی را برای شما ترتیب دهند. اما به طور کلی ، شما دقیقاً می دانید که اوضاع کجا پیش می رود. بدیهی ترین چیزها را از زمین بگیرید تا به خانه دار خود فرصت بیشتری بدهید تا کارهای مهم خود را انجام دهد. به عنوان مثال ، بگویید می خواهید کف خانه شما را تمیز کنند. آنها ابتدا باید وسایل شما را تحویل بگیرند ، بنابراین انجام این کار مدتی طول می کشد.

فقط بپرس بیشتر مسائل مربوط به نظافت مربوط به ارتباطات است. اگر می توانیم برای اطمینان از موفقیت در تمیزکاری شما کمک کنیم فقط کافی است به ما کمک کنید.

اگر خانه شما به سختی پیدا می شود می توانید به راحتی راهنمای مشخص و دستورالعمل پارکینگ را برای نظافتچی خود بگذارید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد