خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

رعایت نکات ایمنی در منزل



نکات ایمنی در منزل

علاوه بر داشتن سیستم امنیتی منزل ، موارد زیادی وجود دارد که می توانید برای کمک به امنیت هرچه بیشتر خانه خود انجام دهید! نظارت بر خانه با استفاده از سیستم امنیتی منزل که توسط ADT کنترل می شود ، اولین مورد از اقدامات احتیاطی امنیت خانه است. در زیر برخی از نکات کلی در مورد ایمنی در خانه آورده شده است که به شما در محافظت از خانه و خانواده در برابر آسیب کمک می کند. SafeStreets یک فروشنده مجاز ADT است.


لیست ایمنی و امنیت خانه شما

وقتی برای مدت طولانی خانه خود را ترک می کنید ، حتما این توهم را ایجاد کنید که شخصی در خانه است. می توانید چراغ های خود را روی تایمرها بگذارید ، تلویزیون را روشن بگذارید یا اینکه دوست یا عضوی از خانواده در خانه خود باشید تا در خانه باشید.

بررسی کنید که آیا همه درهای شما قفل های به روز و خوبی دارند که به درستی کار می کنند. در غیر این صورت ، بلافاصله آنها را تعویض کنید.

یک سوراخ سوراخ در درب ورودی خود نصب کنید تا قبل از اینکه اجازه ورود به آنها را بدهید ، می توانید ببینید چه کسی بیرون است.

هرگز کلیدهای اضافی یا درهای درب گاراژ را در زیر درب ، صندوق های پستی یا بالای درب خانه قرار ندهید. در عوض ، یک کلید اضافی برای دوست نزدیک ، همسایه یا یکی از اعضای خانواده که به او اعتماد دارید بگذارید.

با گذاشتن یک تکه چوب یا فلز در امتداد مسیر پایین ، می توانید هر پنجره یا درب شیشه ای کشویی را بسیار ایمن کنید و از باز شدن پنجره یا درب از خارج جلوگیری کنید.

درهای گاراژ را همیشه بسته نگه دارید.

شما باید پرده ها و پرده های خود را بسته نگه دارید. وسایل خانه خود را برای دنیای خارج تبلیغ نکنید.

جواهرات گران قیمت ، وسایل الکترونیکی و مدارک مهم را در یک گاوصندوق در خانه یا حتی بهتر ، یک صندوق امانات در بانک محلی خود ذخیره کنید.

هنگامی که از خانه دور هستید ، هرگز یادداشتی را روی در نگذارید. این یک نشانه واضح است که هیچ کس در خانه نیست و یک دعوت خوب برای ورود هر جنایتکاری است.

وقتی برای مدت طولانی دور هستید ، از همسایه یا یکی از اعضای خانواده بخواهید نامه ، روزنامه و هرگونه زایمان را که جمع کرده اید ، جمع کند. این یک شاخص واضح است که هیچ کس در خانه نیست.

ایمنی آتش سوزی

هنگام ساخت خانه جدید حتما از مواد مقاوم در برابر آتش استفاده کنید.

هرگز فکر خوبی نیست که در خانه خود بدون مراقبت از شمع ها ، یا هرگونه شعله ور دیگری را باز بگذارید.

قبل از انداختن سطل های زباله اطمینان حاصل کنید که ته سیگار کاملاً بیرون باشد.

هرگز اتوی گرم ، فر ، گریل و ... را بدون مراقبت رها نکنید.

برگها ، درختان و علفهای خشک و مرده را به طور منظم از حیاط خود پاک کنید.

اطمینان حاصل کنید که آدرس خیابان شما به راحتی قابل مشاهده است ، به پرسنل اورژانس اجازه می دهد تا به سرعت خانه شما را پیدا کنند.

حتماً هیزم ها را دور از خانه خود ذخیره کنید.

هشدارهای دود را در هر طبقه از خانه خود نصب کنید ، باتری ها را مرتباً چک کنید و حداقل یک بار در ماه آنها را تست کنید.

در هنگام پخت و پز ، قابلمه ها یا قابلمه ها را روی اجاق گاز نگذارید.

اطمینان حاصل کنید که شما و خانواده تان برنامه ای برای فرار از آتش سوزی دارید. این برنامه را تمرین کنید و اطمینان حاصل کنید که همه در خانه شما می دانند که در صورت آتش سوزی دقیقاً چه کاری باید انجام دهند.


نحوه انتخاب درب ورودی جدید



نحوه انتخاب درب ورودی جدید

درب ورودی عالی یک ورودی خیره کننده به خانه شما ایجاد می کند و لحن داخلی آن را تنظیم می کند. ما جوانب مثبت و منفی پنج نوع درب محبوب در بازار را توضیح می دهیم

به دور از اینکه فقط یک وسیله کاربردی باشد ، درب ورودی شما می تواند چیزهای زیادی در مورد خانه شما بگوید ، به سبک بیرونی و باغچه جلویی یا راهرو شما کمک کند و اظهاراتی در مورد نوع داخلی در پشت آن داشته باشید.

 

خواه درب ورودی را برای یک خانه دوره ای انتخاب کنید یا جایی مدرن تر ، راهنمای ما تمام مواد اصلی درب ورودی را با توجه به جذابیت طراحی ، امنیت و قیمت آنها ارزیابی می کند تا به شما کمک کند بهترین انتخاب را برای خانه خود داشته باشید.

 

در راهنمای ما روش های بیشتری برای تغییر فضای بیرونی خانه خود پیدا کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد همه موارد مربوط به درب ، به صفحه اختصاصی مرکز ما بروید.

 

با دریافت یک نقل قول خیاطی در وقت و پول خود صرفه جویی کنید

ما با ارائه دهندگان پیشرو در صنعت کار می کنیم تا نیازهای شما را با محصولات آنها مطابقت دهیم. فقط از پنجره / درب خود به ما بگویید و مناسب ترین شرکای ما با شما تماس می گیرند تا ببینید آیا می خواهید کارها را پیش ببرید.

 

1. مشخصات خود را در زیر وارد کنید. نگران نباشید ، در مورد آنچه از محصول خود می خواهید کمی به ما بگویید و جزئیات تماس را با ما در میان بگذارید.

 

2. ما پایگاه داده خود را جستجو می کنیم. ما نیازهای شما را با خدمات و قیمت هایی که شرکای ما ارائه می دهند مطابقت خواهیم داد.

 

3. همکاران با شما تماس خواهند گرفت. فقط تأمین کنندگان متناسب با نیازهای شما با شما تماس خواهند گرفت.

انتخاب درهای جلو UPVC - گزینه بودجه

هنگامی که درب های ورودی uPVC برای اولین بار معرفی شدند ، آنها جایگزین مناسبی برای درب ورودی چوبی سنتی بودند - کم هزینه تر و عملکرد حرارتی بیشتر. با این حال ، همه از زیبایی های uPVC قدردانی نمی کنند و می توان انواع سبک ها و رنگ ها را محدود کرد.

 

 

 

ضخامت معمولاً 28 میلی متر ، بسیاری از مردم احساس می کنند که به راحتی قابل نفوذ است و اگرچه در بخش uPVC نوآوری هایی صورت گرفته است ، اما از محبوبیت درب ورودی uPVC در حال کاهش است.

 

قیمت تقریبی شروع: 600 پوند

 

درب ورودی از مبدا

 

(اعتبار تصویر: منبع)

ترکیبی از پلاستیک تقویت شده شیشه (GRP) - ماده معاصر

درهای ورودی کامپوزیت حدود 10 سال پیش به بازار عرضه شدند ، هدف از این کار مالکان خانه ها این بود که می خواهند ظاهر درب چوبی را حفظ کنند در حالی که از مواد مدرن بهره مند می شوند ، که برای نگهداری از پیش نویس ها به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند و بیشتر کار می کنند. اکنون آنها با رشد درب های کامپوزیت تقریباً سال به سال دو برابر شده اند و این یک گزینه با سرعت بالا است.

ضخامت 44 میلی متر ، درب های GRP از نظر گرمائی بسیار کارآمد هستند ، اما ایمن ترین آنها نیستند. و از آنجا که رنگ به طور معمول روی یک پوست فایبرگلاس سفید قرار می گیرد ، درب های GPR مستعد خراش هستند. به ویژه مراقب باشید که از سازندگان درب بخواهید که هر رنگ RAL را مطابقت دهند ، زیرا رنگی که به این روش اعمال می شود به خصوص در معرض خراش قرار دارد.

 

قیمت تقریبی شروع: 900 پوند

 

درب ورودی زرد معاصر از جلو شهری

 

(اعتبار تصویر: جبهه شهری)

 درهای جلو چوبی VENEERED - رویکرد DIY

از خرده فروشی های بزرگ DIY که خارج از قفسه موجود است ، می توانید یک درب چوبی روکش دار با ظاهری زیبا از حدود 250 پوند بردارید. قبل از شروع کار باید آن را رنگ یا لاک بزنید و پس از آماده شدن ، می توانید آن را خودتان جا دهید یا از سازنده محلی بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.

 

 

یک گزینه محبوب در میان DIYers ، پایین این نوع درب این است که شما باید این نوع درب را با سنباده سالانه و رنگ آمیزی مجدد یا لاک زدن نگهداری کنید. برای اطمینان از امنیت بیشتر شما به قفل های با کیفیت بالا احتیاج دارید. و برای اینکه در زمستان هوا را خنک نگه دارید ، ممکن است بخواهید در یک طرح انحصاری پیش نویس سرمایه گذاری کنید زیرا درهای چوب به دلیل عملکرد حرارتی شناخته شده نیستند.

 

درب های چوبی نیز در معرض تغییر شرایط آب و هوایی هستند ، بنابراین ممکن است در بعضی از سال های سال درب چوبی را در قاب بچسبانید.

درب جلو سخت چوب جامد

یک درب ورودی چوب جامد سفارشی ، جلوه ای از لوکس بودن را به هر خانه ای می بخشد. ایده آل برای خواص دوره ای ، یک درب جامد از چوب سخت ساخته می شود و می تواند تا حد زیادی توسط صاحب خانه طراحی شود. نتیجه نهایی احتمالاً یک درب جلو با کیفیت بالا خواهد بود که سالها دوام خواهد داشت - اما برای محافظت از سرمایه گذاری خود باید مایل باشید از آن مراقبت کنید.

 

هرگونه رنگ یا لاک الکل به دلیل محو شدن یا لکه شدن رنگ ، مجدداً نیاز به استفاده مجدد دارد.

 

و بدون مراقبت و توجه ، ممکن است یک درب چوب سخت جامد ترک بخورد ، آب را جذب کرده و در نهایت پوسیده شود.

 

قیمت تقریبی شروع: 2000 پوند

 

انتخاب بهترین آکواریوم برای خانه



چگونه بهترین آکواریوم را برای خانه خود انتخاب کنیم

انتخاب آکواریوم مناسب

تصمیم برای ایجاد یک آکواریوم در خانه شما نباید ساده گرفته شود. در نگهداری ماهی نکات منفی و منفی وجود دارد و کسانی که سالها یا دهه ها به دنبال سرگرمی خود می روند تصمیم گرفته اند که نکات مثبت ارزش آن را داشته باشند.

 

از جنبه منفی ، باید درس های سختی را در این مسیر از تازه وارد به نگهبان ماهی با تجربه آموخت. بسیاری از این درس ها می تواند باعث شود افراد پس از فقط چند هفته حوله پرتاب کنند.

 

انواع مختلفی از کارها وجود دارد که می توانید هنگام مراقبت از یک آکواریوم استوایی اشتباه انجام دهید ، اما با کمی تحقیق قبل از تصمیم گیری می توانید از بسیاری از آنها جلوگیری کنید. طبیعی است که بخواهید بیرون بروید و یک مخزن تهیه کنید و در اسرع وقت آن را با ماهی شگفت انگیز پر کنید ، اما گاهی اوقات ارزش آن را دارد که ترمز بگذارید و همه چیز را فکر کنید.

 

انتخاب بهترین آکواریوم برای شرایط خود یکی از مهمترین تصمیمات است. انجام یک انتخاب بد در اینجا می تواند یک نگهدارنده ماهی جدید را از ابتدا نابود کند بدون اینکه آنها حتی خودشان بدانند.

 

هدف این مقاله این است که به شما کمک کند تا در انتخاب اولین آکواریوم خود فکر کنید. مخازن ماهی در همه اشکال و اندازه ها ، از مخازن بسیار کوچک 5 گالن یا کمتر ، به آکواریوم های شیشه ای عظیم ، 150 گالن یا حتی بزرگتر ، ارائه می شوند. جایی در آن محدوده مخزن مناسبی برای شماست.

 

اطلاعات و احتیاطات مخزن ماهی

دوست دارید مخزن ماهی جدید خود را کجا قرار دهید؟ شما احتمالاً ایده هایی دارید ، اما قبل از اینکه به هر کاری متعهد شوید ، اجازه دهید یک واقعیت مهم را به سمت شما بیاندازم:

وزن یک گالن آب شیرین در 70 درجه فارنهایت 8.329 پوند است

این بدان معناست که هنگام در نظر گرفتن آب ، وزن مخزن ، سنگریزه و تزئینات ، یک مخزن کامل ده گالنی در حدود 100 پوند وزن خواهد داشت.

 

یک مخزن کامل 55 گالنی بسته به آنچه در آن دارید ، در حدود 550-600 پوند وزن خواهد داشت.

 

نکته این است که به این فکر کنید که آکواریوم خود را در کجا قرار دهید و مطمئن شوید که نقطه ای را انتخاب کرده اید که بتواند با اطمینان آن را نگه دارد.

 

من همچنین یک پایه مخصوص آکواریوم را برای هر مخزن ده گالنی یا بزرگتر توصیه می کنم ، بنابراین این وزن را نیز در نظر بگیرید. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید با قرار دادن یک آکواریوم روی چیز دیگری کنار بیایید ، اما بهتر است مطمئن شوید که می تواند مخزن را نگه دارد. اگر از پایه مخصوص آکواریوم استفاده می کنید ، ممکن است شب ها کمی بهتر بخوابید. من می دانم که می خواهم

 

اگر قصد دارید یک مخزن بزرگ بالای طبقه همکف قرار دهید ، خوب فکر کنید. آیا اطمینان دارید کف می تواند وزن را نگه دارد؟

 

علاوه بر وزن ، به کف یا فرش زیر مخزن نیز فکر کنید ، و اینکه اگر آب روی آن چکه کند (یا شخص دیگری از خانواده) چقدر به آن اهمیت خواهید داد. از آنجا که این اتفاق می افتد ، مهم نیست که چقدر مراقب باشید.

 

با تعمق در مورد این موارد ، ممکن است تصمیم بگیرید که یک مخزن بالاتر از اندازه خاص برای خانه شما مطرح نیست. یا ممکن است وقتی متوجه شوید می توانید در زیرزمین خود آکواریوم 240 گالنی داشته باشید ، هیجان زده شوید. فقط مطمئن باشید که ، به هر صورت ، به آن فکر می کنید.

مخزن مناسب برای ماهی مناسب

هنگامی که با محدودیت های خود (یا کمبود) مطابق آنچه در بالا ذکر شد مقابله کردید ، زمان انتخاب یک مخزن فرا رسیده است. شما می توانید این کار را به یکی از دو روش انجام دهید:

 

مخزنی را که دوست دارید انتخاب کنید و آن را با ماهی مناسب تهیه کنید. با استفاده از این روش ، شما یک آکواریوم با اندازه و شکلی را انتخاب می کنید که فکر می کنید در مکان خاصی که انتخاب کرده اید خوب به نظر برسد. اگر علاقه عمومی به نگهداری ماهی دارید و می خواهید از برخی مزایای زیبایی داشتن آکواریوم بهره مند شوید ، این روش خوبی است. در اینجا هیچ جواب غلطی وجود ندارد و شما می توانید به مخزن ماهی خود به عنوان یک تزئین دیگر در خانه خود نگاه کنید. پس باید مطمئن شوید که فقط ماهی مناسب با مخزنی را که انتخاب کرده اید ذخیره کنید.

یک آکواریوم بر اساس ماهی که دوست دارید ذخیره کنید انتخاب کنید. شما ممکن است علاقه مند به نگهداری ماهی خاصی مانند ماهی گل مینا یا نوع ماهی مانند سیکلیدهای آفریقا باشید. در این صورت شما باید مخزن خود را بر اساس ماهی که می خواهید ذخیره کنید انتخاب کنید. به عنوان مثال ، ماهی شیرین آب شیرین می تواند بسیار بزرگتر از آنچه مردم تصور می کنند رشد کند. یک مخزن 10 گالنی برای بسیاری از ماهیها مناسب است ، اما به اندازه کافی برای فرشتگان بزرگ نیست. اگر می خواهید ماهی فرشته باشد ، باهوش هستید که با یک مخزن 30 گالنی یا بزرگتر بروید. انتخاب مخزن مناسب برای ماهیان به این معنی است که شما به خودتان و به آنها ، یک ضربه بهتر می دهید.

هر دو روش ذکر شده در بالا روش های عالی برای پایان یافتن با یک مخزن زیبا پر از ماهی سالم و شاد هستند. نکته اصلی ، در هر دو مورد ، تحقیق است.

 

در روش اول ، لازم است تحقیق کنید که ماهیان برای تانک شما مناسب هستند ، چرا که می توانید آن را فعال کنید ، بنابراین می توانید گزینه های هوشمند ذخیره سازی را انتخاب کنید.

 

در روش دوم ، شما باید تحقیق خود را قبل از اینکه مخزن خود را بدست آورید ، انجام دهید ، بنابراین مطمئن شوید که خانه مناسبی برای ماهی هایی که می خواهید نگه دارید داشته باشید.

 

تحقیق و برنامه ریزی دو عادت مشترک اکثر آکواریوم داران موفق است. متأسفانه ، بسیاری از افراد تازه وارد گاری را قبل از اسب قرار می دهند و در آخر با ماهی هایی در مخازنی که برای نیازهای آنها مناسب نیست ، مواجه می شوند. این همان چیزی است که ما می خواهیم از آن اجتناب کنیم و اندکی آینده نگری در اینجا کمک زیادی می کند.

 

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است ماهی خیلی زود بمیرد ، و با برنامه ریزی ساده می توانید از مشکلات بیشتری جلوگیری کنید.

 

سیچلایدهای آفریقایی ماهی های تهاجمی و سرزمینی هستند و نیاز به مخزن خاصی دارند که در صورت تمایل به تهیه آنها باید آنها را در نظر بگیرید.

نکات بیشتر برای تنظیم آکواریوم شما

در مورد قرارگیری دقیق مخزن ماهی در خانه شما چند مورد دیگر وجود دارد که باید به آنها فکر کنید. اینها نیز ممکن است در تصمیم شما در مورد تصمیم گیری در مورد مخزن تأثیر بگذارد.

 

همانطور که احتمالاً از وزنه های ذکر شده در این مقاله فهمیدید ، جابجایی مخازن ماهی دقیقاً آسان نیست. باز هم ، در هنگام انتخاب مکان مناسب ، کمی برنامه ریزی مهم است.

 

شما می خواهید از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری کنید. نور خورشید رشد جلبک ها را تشویق می کند ، و ممکن است در گرمای روز آب را بیش از حد گرم کند. مخزن خود را از پنجره ها یا هرجایی که در معرض تابش آفتاب قرار دارد دور کنید.

از قرار دادن مخزن جدید خود در کنار بخاری خودداری کنید ، زیرا این امر ممکن است بر دمای آب تأثیر بگذارد.

مخزن خود را نزدیک پریز برق قرار دهید. برای فیلتر ، بخاری و روشنایی به برق احتیاج دارید و احتمالاً نمی خواهید سیم در سراسر اتاق اجرا شود.

محل منبع آب خود را در نظر بگیرید. من توصیه می کنم برای راحت تر کردن زندگی از سنگفرش شن استفاده کنید ، اما حتی مدل های طولانی تر نیز به همین اندازه به پنجاه فوت می رسند. گزینه دیگر حمل سطل های شل در اطراف خانه شما است ، بنابراین باید مسافت تا منبع آب را در نظر بگیرید.

قبل از قرار دادن مخزن خود در مجاورت تلویزیون ، خوب فکر کنید. من یکبار یک مخزن 55 گالنی در کنار یک تلویزیون 42 اینچی داشتم. نیازی به گفتن نیست که مخزن حواس پرتی زیادی داشت و من بیش از چند فیلم را از دست دادم زیرا در عوض ماهی را تماشا می کردم. با توجه به عقاید ، دیگر این کار را نمی کنم

در همین راستا ، مخازن بزرگ ماهی واقعاً تمایل به جلب توجه افراد داخل اتاق دارند. این می تواند در بسیاری از موارد خوب باشد ، اما در اتاق هایی که مخزن واقعاً نباید کانونی باشد که می خواهید در آن تجدید نظر کنید. شما باید تصمیم بگیرید که آن اتاق ها کجا هستند و برای شما مهم است یا نه.

از آکواریوم جدید خود لذت ببرید

توصیه این مقاله ممکن است بیش از حد سختگیرانه به نظر برسد ، اما هدف این است که شما را از دردسر و درد قلبی از دست دادن ماهی نجات دهیم ، یا اینکه مجبور باشیم به طور کلی از نگهداری ماهی صرف نظر کنیم.

من طی این سالها اشتباهات زیادی مرتکب شده ام و می توان از بسیاری از آنها جلوگیری کرد. در مقاله های من سعی می کنم آنچه را که آموخته ام منتقل کنم ، بنابراین ممکن است از همان خطاهایی که مرتکب شده ام خودداری کنید.

 

نگهداری یک آکواریوم زیبا در خانه بسیار ارزشمند است و ارزش آن را دارد که درست درست کنید. به یادگیری خود ادامه دهید ، و تسلیم نشوید.

 

موفق باشید!

 

چگونه آکواریوم جدید خود را انتخاب می کنید

منابع

1. تراکم آب ، USGS

 

راهنمای انتخاب تابه



راهنمای انتخاب گلدان و تابه

مجموعه خوبی از ظروف آشپزی سالها به شما کمک می کند و باعث می شود آشپزخانه شما سرمایه گذاری شود. یک مجموعه وسایل آشپزی واقعاً خوب مجموعه ای است که به شما امکان می دهد با کمترین تعداد موارد بیشترین کار را انجام دهید. مواد محکم و دوام برای قابلمه ها و قابلمه های خوب و با دوام بسیار ضروری است.

 

مواد

 

فولاد ضد زنگ:

 

به احتمال زیاد از قابلمه ها و قابلمه های خود برای کارهای مختلف آشپزی استفاده خواهید کرد. فولاد ضد زنگ ، یکی از متنوع ترین مواد ، به طور کلی بهترین کار را انجام می دهد ، گودال نمی شود و خورد نمی کند و به مواد قلیایی یا اسیدی واکنش نمی دهد. اما بهترین هادی گرما نیست بنابراین باید ویژگیهای انتقال حرارت اضافه شده را بررسی کنید - به دنبال یک هسته آلومینیوم یا یک دیسک آلومینیوم یا مس در پایین باشید.

 

چدن:

 

قابلمه ها و قابلمه های چدنی سنگین برای هر چیزی که باید در دمای بالا در مدت زمان طولانی پخته شود بسیار مناسب است. آنها همچنین برای سرخ کردن غذا عالی هستند. اما حتی اگر گلدان های چدنی در آشپزخانه شما شیک به نظر برسند ، تمیز کردن آنها دشوارتر است.

 

مینا:

 

در حال حاضر مینا کاری زیبایی در آشپزخانه دارد. قابلمه ها و قابلمه های مینا علاوه بر متناسب بودن با دکوراسیون ، گرما را نیز به خوبی انجام می دهند. آنها اغلب با یک سطح پخت و پز فلزی برای توزیع یکنواخت گرما همراه هستند.

 

آلومینیوم:

 

آلومینیوم رسانای گرمایشی عالی است و برای سریع ، حتی پخت و پز و بهره وری انرژی عالی است. آلومینیوم آنودایز شده سخت بسیار محکم است و در برابر خراش و تراشه مقاوم است و مجموعه ای از ظروف آشپزی موجود در این ماده سالها برای شما دوام می آورد.

 

نچسب:

 

قابلمه های نچسب به راحتی قابل استفاده هستند و به این معنی است که می توانید از مصرف روغن و چربی ها کم کنید. همچنین تمیز کردن آنها آسان است اما به راحتی خراشیده می شوند.

 

کیفیت

 

چه یک آشپز با الهام باشید و چه یک آشپز نیمه وقت در آشپزخانه خود ، باز هم می خواهید بهترین کیفیت را در مورد ظروف آشپزی خود داشته باشید. به دنبال طراحی خوب و متعادل ، ویژگی های خوب هدایت گرما ، وزن دهی مناسب ، دستگیره های ایمن و درپوش های مناسب باشید. خرید ظروف با کیفیت خوب به معنای خرید ارزش طولانی مدت است.

تابع

 

چه بخواهید اولین مجموعه قابلمه و قابلمه خود را بخرید و چه لوازم ضروری آشپزخانه خود را به روز کنید ، برخی از وسایل آشپزی وجود دارد که هر آشپزخانه باید داشته باشد.

 

در اینجا قابلمه ها و قابلمه های اساسی مورد نیاز شما و چرایی آن آورده شده است.

 

ماهی تابه

 

برای تهیه سس ، گرم کردن سوپ ، پختن برنج استفاده کنید

 

ماهیتابه

 

برای سیر کردن و تفت دادن گوشت و سبزیجات استفاده کنید. ماهیتابه کاملاً متنوع است

 

گلدان سهام

 

برای جوشاندن ماکارونی ، برنج و یا تهیه گلدان های بزرگ سوپ ، خورشت یا آب میوه استفاده کنید.

 

از قابلمه ها و قابلمه های خود مراقبت کنید

 

برای جلوگیری از خراش ، از ظروف فلزی یا مواد تمیزکننده ساینده روی تابه های نچسب خود استفاده نکنید. قبل از تمیز کردن ، ظرف را بگذارید تا خیس بخورد.

 

هنگامی که پخت و پز را تمام کردید ، قابلمه یا قابلمه داغ خود را در آب سرد قرار ندهید تا از تاب خوردگی جلوگیری شود.

 

از قرار دادن گلدان های خود در ظرف اجاق گاز داغ ، حواستان باشد. این باعث اتلاف برق و آسیب رساندن به ظروف آشپزی شما می شود.

 

استفاده مداوم از حرارت زیاد هنگام پخت و پز می تواند به سطوح نچسب شما آسیب برساند.

 

قبل از قرار دادن ظروف در ماشین ظرفشویی بررسی کنید که آیا ظروف آشپزی شما در ماشین ظرفشویی ایمن نیست.

 

برای خرید قابلمه و قابلمه اینجا را کلیک کنید.