خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

با اجاق کن آسوده تر آشپزی کنید


کمپانی کن یکی از برترین کمپانی های ایرانی است که در حوزه ساخت تجهیزات آشپزخانه در حال فعالیت است. امروزه برند کن نیز یکی از معروف ترین برند های ایرانی است که اکثر خانواده های ایرانی با این برند آشنا هستند. هم اکنون نیز کمپانی کن با ساخت انواع اجاق گاز مورد توجه بسیاری از خانواده ها قرار گرفته است.

 اما چه چیزی باعث شده که اجاق گازهای برند کن یکی از بهترین اجاق گاز ها به شمار آیند؟ وجود ویژگی های منحصر به فردی که در ساخت و طراحی این نوع اجاق گاز وجود دارد باعث شده تا به بهترین اجاق گاز های ایران تبدیل شود که در ادامه این ویژگی ها را باز گو خواهیم‌ کرد.


برای راهنمای رایگان خرید اجاق گاز کن  با شماره 09194109168 تماس بگیرید


انتخاب اجاق گاز مناسب


برای انتخاب اجاق گاز مناسب لازم است که قبل از خرید به یک سری نکات توجه کنید این نکات شامل:

·         توجه به تعداد شعله های اجاق گاز متناسب با اندازه آشپزخانه و میزان پخت و پز

·         توجه به نوع انرژی مصرفی که گاز باشد یا برق

·         بررسی ایمنی اجاق گاز

·         بررسی جرقه هر شعله

·         میزان گرمای خروجی از هر شعله

·         توجه به مجهز بودن سیستم اجاق گاز از ترموکوپل و فندک

·         بررسی نوع جنس به کار برده شده برای بدنه اجاق گاز که معمولا استیل یا شیشه است.


چرا اجاق گاز کن


شما فکر می کنید چرا اجاق گاز کن انتخاب اکثر ایرانیان است؟ همان طور که گفته شد اجاق گاز کن ویژگی های منحصر به فردی دارد که توانسته توجه خیلی از هم وطنان را به سمت خود جلب کند. ویژگی هایی مثل : داشتن ۵ شعله در سایز های مختلف ، مجهز بودن به ترموکوپل و فندک که باعث بالا رفتن ایمنی اجاق گاز می شوند،

دارا بودن شعله پلو پز که در سمت راست طراحی شده است، دارا بودن توان حرارتی ۱۰۳ کیلو وات، استفاده از بهترین جنس استیل و شیشه در طراحی، داشتن بیش از ۷۰ نوع تنوع در طرح و رنگ و مدل و دارای نشان استاندارد ایران که تمامی این ویژگی ها در کنار یک دیگر قرار گرفته و اجاق گاز کن را به وجود آورده است.


انواع اجاق گاز


هر برندی با توجه به نوع نصب، طراحی، جنس و رنگ اجاق گاز تنوع زیادی در محصول خود ایجاد می کند. برند کن نیز همان طور که گفته شد  تا به حال بیش از ۷۰ مدل اجاق گاز طراحی کرده است‌ . انواع اجاق گاز از نظر طراحی:

·         اجاق گاز سرامیکی

·         اجاق گاز ترکیبی

·         اجاق گاز شیشه ای

·         اجاق گاز استیل



انواع اجاق گاز از نظر کاربرد


·         اجاق گاز صفحه ای

·         اجاق گاز مبله

·         اجاق گاز تو کار

که اجاق گاز تو کار به سه دسته تقسیم می شود:

·         اجاق گاز تو کار گازی

·         اجاق گاز تو کار برقی

·         اجاق گاز تو کار برقی- گازی



اجاق گاز صفحه ای


امروزه در اکثر آشپزخانه های ایرانی شاهد اجاق گاز های صفحه ای هستیم و این اجاق گاز جایگزین مناسبی برای اجاق گاز های مبله قدیمی است اما مشکلی که وجود دارد این است که اجاق گاز صفحه ای هیچ گونه فر، گریل و کباب پز ندارد و تمامی این محصولات را باید به صورت جداگانه برای این مدل اجاق خریداری کرد.

 اجاق صفحه ای در واقع نوعی اجاق گاز تو کار است که درون کابینت یا میز طراحی و نصب می شود و برای پخت و پز های زیاد ایرانی چندان مناسب نیست اما کاملا متناسب با فضای آشپزخانه های کوچک است.


اجاق گاز مبله


اجاق گاز مبله دارای فر و قابلیت های ویژه ای است که به آن اجاق گاز کابینتی یا اجاق گاز فر دار هم گفته می شود. این اجاق گاز متناسب با آشپزخانه های بزرگ طراحی شده است چون فضای زیادی را اشغال می کند. امروزه اجاق گاز مبله دارای قسمت ها و قطعات به روز تری نسبت به مدل های قدیمی است.

 به طور مثال : دارای فضایی برای کباب کردن ماهی، سرخ کردن مرغ، کباب کردن مرغ و فضایی به عنوان سرخ کن است. مدل های قدیمی اجاق مبله تنها شعله برای پخت و پز و یک فر معمولی برای پخت و پز های خاص داشت.


لیست قیمت اجاق گاز کن


قیمت اجاق گاز با توجه به ویژگی هایی که در آن وجود دارد مشخص می شود. بنابراین برای تهیه لیست قیمت اجاق گاز کن به بررسی قطعات و اجزای این اجاق گاز نیاز داریم: جنس اجاق گاز، سایز اجاق گاز، تعداد شعله و نوع انرژی مصرفی همگی در قیمت اجاق گاز تاثیر دارند.

به عنوان مثال اجاق گاز برند کن از دو نوع انرژی برق و گاز استفاده می کند و دارای تایمر ، ۵  عدد شعله  کوچک و بزرگ و سایز بزرگ است بدین ترتیب این اجاق قیمت بیشتری نسب به سایز های کوچک  با تجهیزات کمتر دارد.


نکات پس از خرید اجاق گاز


پس از خرید اجاق گاز برند کن  از فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ این محصول را می توانید با بسته بندی اورجینال درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه کالا ۱۱۸ این محصول را با قیمتی ارزان به شما عزیزان ارائه می دهد. توجه داشته باشید که باید نصب اجاق گاز توسط نصاب های ماهر انجام شود که به منظور راحتی کار شما درون بسته بندی اجاق گاز دفترچه راهنما قرار داده شده است.


از کجا اجاق گاز کن بخریم؟


می توانید از کجا اجاق گاز کن بخرید؟ اجاق گاز کن را از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر خریداری کنید کالا ۱۱۸ نیز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان به صورت اینترنتی است و اجاق گاز برند کن را با ۲۴ ماه گارانتی و ۱۲ ماه خدمات پس از فروش به شما ارائه می دهد.

میزان گرمای خروجی از اجاق گاز برند کن چه قدر است؟ برند کن حدود ۱۰۳ کیلو وات گرما آزاد می کند.

اجاق گاز معمولی بهتر است یا رومیزی؟ در کل کارایی اجاق گاز های رومیزی بیشتر است و زیبایی بهتری را به آشپزخانه شما ارائه می دهند.

اگر پس از مدتی جرقه اجاق کار از فعالیت باز ماند باید چکار کرد؟ اگر بتوانید قسمت ترموکوپل و فندک را باید تعمیر کنید در غیر این صورت با نمایندگی تماس برقرار کنید.

اجاق گاز های برقی یا گازی؟ کدام بهتر است؟ می توان گفت که از لحاظ کارایی هر دو نوع اجاق گاز کاملا شبیه به هم هستند اما اجاق گاز های گازی محبوبیت بیشتری در بین مردم دارند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد