خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

زندگی با اجاق گاز برند لتو


برند لتو در حال حاضر از شناخته شده ترین برند ها در ایران است که محصولات متنوعی را تولید و عرضه می کند. این برند با بهره گیری از قطعات اروپایی و ایتالیایی توانسته است بهترین و مقاوم ترین اجاق گاز ها را تولید کند . معمولا این برند در ساخت هود، سینک و ماکرو ویو و اجاق گاز فعال بوده است و امروزه نیز با ایجاد تنوع در محصولات خود مورد توجه بسیاری از هموطنان عزیز قرار گرفته است.

برای راهنمای رایگان خرید اجاق گاز لتو  با شماره 09194109168 تماس بگیرید

 

انتخاب اجاق گاز مناسب آشپزخانه


اجاق گاز مورد نظر خود را باید با توجه به دکوراسیون و فضای آشپزخانه خود انتخاب کنید. انتخاب اجاق گاز مناسب آشپزخانه بسیار مهم ست چرا که تمامی زیبایی دکور آشپزخانه شما به وجود تجهیزات آن بستگی دارد. توجه به عوامل زیر ضروری است:

·         توجه به سایز اجاق گاز

·         توجه به تعداد شعله ها متناسب با میزان پخت و پز

·         توجه به نوع انرژی مصرفی

·         توجه به میزان گرمای خروجی


چرا اجاق گاز لتو


اجاق گاز لتو یکی از منحصر به فرد ترین اجاق گاز هایی است که در اکثر خانه های ایرانی وجود دارد. قطعا می پرسید چرا اجاق گاز لتو؟ به دلیل آن که قطعات این اجاق گاز ایتالیایی است و این یعنی در بهترین نوع خود ساخته شده است. برای درک این موضوع بهتر است با مشخصات فنی اجاق گاز لتو آشنا شوید:

·         دارای سرشعله های Defendi ایتالیا

·         دارای جرقه زن اتوماتیک

·         دارای صفحه استیل ساخت کشور ترکیه

·         دارای ترموکوپل ساخت اسپانیا

·         مجهز به شیر orkli اسپانیا

·         دارای ۵ شعله

·         مجهز به صفحه مقاوم به حرارت

·         بهره مندی از توان حرارتی ۴ کیلو وات


لیست قیمت اجاق گاز لنو


برای اطلاع از قیمت اجاق گاز های برند لتو بهتر است با مراجعه به سایت های مختلف خصوصا سایت کالا ۱۱۸ لیست قیمت اجاق گاز لتو را مشاهده کنید. برای هر برندی با هر مدل طراحی قیمت های متفاوتی وجود دارد.

 به همین دلیل قبل از این که یک اجاق گاز خوب بخرید باید بدانید طرح مورد نظر شما چیست و چه قیمتی دارد. البته امروزه به دلیل نوسانات بازار و وجود تحریم های فراوان اجاق گاز لتو با قیمت های مختلفی به فروش می رسد.


انواع اجاق گاز


اجاق گاز ها از نظر ویژگی های مختلف دارای انواع متفاوتی هستند و در کل در سه دسته قرار می گیرند:

1.      انواع اجاق گاز از نظر نوع  کاربرد:

·         اجاق گاز رومیزی

·         اجاق گاز صفحه ای

·         اجاق گاز مبله

2.      انواع اجاق گاز از نظر طراحی:

·         اجاق گاز سرامیکی

·         اجاق گاز شیشه ای

·         اجاق گاز استیل

·         اجاق گاز ترکیبی

3.      انواع اجاق گاز از نظر تعداد شعله:

·         اجاق گاز تک شعله

·         اجاق گاز دو شعله

·         اجاق گاز سه شعله

·         اجاق گاز ۴ شعله

·         اجاق گاز ۵ شعله

·         اجاق گاز ۵ شعله با شعله پلو پز

·         اجاق گاز ۵ شعله بدون شعله پلو پز



اجاق گاز صفحه ای


این اجاق گاز جایگزین مناسبی برای اجاق گاز های مبله قدیمی است اما مشکلی که وجود دارد این است که اجاق گاز صفحه ای هیچ گونه فر، گریل و کباب پز ندارد و تمامی این محصولات را باید به صورت جداگانه برای این مدل اجاق خریداری کرد.

 اجاق صفحه ای در واقع نوعی اجاق گاز تو کار است که درون کابینت یا میز نصب می شود و برای پخت و پز های زیاد ایرانی چندان مناسب نیست اما کاملا متناسب با فضای آشپزخانه های کوچک است هم چنین این مدل اجاق گاز را بر روی جزیره آشپزخانه هم نصب می کنند.


اجاق گاز مبله


اجاق گاز مبله دارای فر و تعدادی شعله می باشد که به آن اجاق گاز کابینتی یا اجاق گاز فر دار هم گفته می شود. این اجاق گاز متناسب با آشپزخانه های بزرگ طراحی شده است چون فضای زیادی را اشغال می کند. امروزه اجاق گاز مبله دارای قسمت ها و قطعات به روز تری نسبت به مدل های قدیمی است.

 اجاق مبله طرح جدید : دارای فضایی برای کباب کردن ماهی، سرخ کردن مرغ، کباب کردن مرغ و فضایی به عنوان سرخ کن است. مدل های قدیمی اجاق مبله تنها شعله برای پخت و پز و یک فر معمولی برای پخت و پز های خاص داشت.

 

نکات پس از خرید اجاق گاز


بهتر است زمانی که اجاق گاز خود را درب منزل تحویل می گیرید و میخواهید آن را نصب کنید عملیات نصب را به دست نصاب های ماهر بسپرید که در این قسمت نیز لتو یک دفترچه راهنمای شناخت نمایندگی ها در سراسر کشور را در اختیار شما قرار داده است.


از کجا اجاق گاز لتو  بخریم؟


اجاق گاز برند لتو را می توانید از فروشگاه های معتبر خریداری کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید هم چنین می‌ توانید با مراجعه به سایت اینترنتی کالا ۱۱۸ محصول مورد نظر را با کمترین قیمت خریداری کنید

‌اجاق گاز توسط کالا ۱۱۸ با بهترین بسته بندی به دست شما می رسد. لتو گارانتی ۲۴ ماهه برای برند خود در نظر گرفته است.

چه برندی از اجاق گاز مناسب تر است؟ تمامی برند های ایرانی مناسب پخت و پز های ایرانی اند اما معمولا برند های معروفی مثل بیمکث، استیل البرز و ایلیا استیل فروش بیشتری دارند.

اجاق گاز استاندارد چه اجاق گازی است؟ اگر انتخاب شما اجاق گاز صفحه ای است استاندارد ترین حالت آن وقتی است که برای آشپزخانه کوچک استفاده شود اگر هم اجاق گاز مبله انتخاب شماست با توجه به سایز بزرگ آن باید برای آشپزخانه های بزرگ استفاده شود.

اجاق گاز معمولی بهتر است یا رومیزی؟ در کل کارایی اجاق گاز های رومیزی بیشتر است و زیبایی بهتری را به آشپزخانه شما ارائه می دهند.

اجاق گاز های برقی یا گازی؟ کدام بهتر است؟ می توان گفت که از لحاظ کارایی هر دو نوع اجاق گاز کاملا شبیه به هم هستند اما اجاق گاز های گازی محبوبیت بیشتری در بین مردم دارند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد