خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

زیبایی حمام با گیاهان

حمام خود را با یک موضوع گیاه شناسی تغییر دهید

تنها هدف از تعطیلات به مقصدی مانند Munnar ، Darjeeling یا Shilong احیای روح شما با لمس طبیعت است. این مکان ها شما را از درگیری ها و عجله های روزمره خود دور می کند و لحظه ای آرامش به شما می دهد. اگر برای چنین تعطیلات نباشد ، مردم حتماً در پارک پیاده روی کنید. این بار با طبیعت ذهن خود را از طعم روزمره ای که می گذرد تازه می کند. هر فرد به طبیعت در زمان مناسب نیاز دارد تا در فعالیت های روزمره خود به پیش برود.


ما در Lacare مراقبت از تم های طبیعی و گل را در مجاورت حمام شما قرار می دهیم. بنابراین ، هر بار که به حمام خود می روید ، می توانید احساس طبیعت اطراف خود را تجربه کنید. ما انتخاب گسترده ای از وسایل بهداشتی را با استفاده از گیاه شناسی نسبت به آن داریم که می تواند علاقه شما را جلب کند. اگر دامنه مواد بهداشتی ما مطابق با سلیقه شما نیست ، حتی می توانید حوضه یا کمد آب خود را مطابق میل خود تنظیم کنید. ما اطمینان حاصل می کنیم که حمام خود را مطابق ضرورت خود تنظیم کنید. به طوری که هر بار که حمام خود را ترک می کنید ، با احساس قدرت و قدرت جدید و تازه ای آماده مقابله با موانع هستید.


حواس خود را آرام کنید


گفته می شود که یاس ، آلوئه ورا ، گل داودی و بسیاری گیاهان دیگر دارای خواصی در رفع تنش هستند. فواید دارویی بابونه از زمان های بسیار قدیم شناخته شده بود. به غیر از تأثیرات ضد اضطراب ، عطر آرامش آن به افراد کمک می کند تا بهتر بخوابند. قرار دادن هر یک از این گیاهان دارویی در حمام می تواند به آرامش ذهن شما بعد از یک روز پر استرس در مطب کمک کند. همه افراد بعد از اینکه در محیط کار مربوطه تولید کنند ، سزاوار مدتی هستند تا بتوانند خود را آرام و خوشبو کنند. حمام با موضوع گیاه شناسی می تواند به شما در رسیدن به این آرامش در خانه شخصی شما کمک کند.


رنگ آمیزی


رنگ ها باعث ایجاد آرامش و ذهن آگاهی می شوند که ذهن شما را تحریم می کند تا بعد از یک روز طولانی در محل کار ، کمی استراحت کنید. آنها می توانند آمیگدال ، مرکز وحشت مغز شما را تعدیل کنند. آنها افکار یک ذهن بی قرار را کاهش می دهند. رنگها اثر مشابه مراقبه را القا می کنند. به ویژه رنگهای موجود در یک محیط طبیعی ذکر شده است که می توانند تأثیر خود را در بالا بردن خلق و خوی فرد و آرامش بخش بودن ذهن پر هرج و مرج آنها نشان دهند. مشاهده رنگهای تازه و سرسخت پس از یک روز خشن می تواند یک انسان را به زیر بکشد و به آنها در تفکر روشن کمک کند.


پاک کننده ارگانیک


گیاهان هوا را در محیط اطراف تمیز نگه می دارند. در حالی که اکثر گیاهان دیگر شبانه دی اکسید کربن آزاد می کنند ، Sansevieria به تولید اکسیژن در کل ادامه می دهد. Sansevieria به عنوان خالص کننده هوا با جذب سموم موجود در برگها و ایجاد اکسیژن خالص شناخته می شود. همچنین به عنوان گیاه مار معروف است ، یک گیاه خانگی ایده آل است و از نظر ظاهری نیز بسیار دلپذیر است. گیاه مار گزینه ای عالی برای نگه داشتن محیط اطراف حمام شما سرحال و سرزنده است.


زیبا و دل انگیز


گذشته از همه مزایای ذکر شده ، داشتن یک موضوع گل یا گیاه در حمام شما بسیار دلپذیر است. فوراً آگاهی هر فرد را جلب می کند. چاپ های پیچیده گل حتماً سر را جمع می کنند و مکالمه را شروع می کنند. این طرحهای گیاه شناسی که در کنار حمام های بدون پرده قرار گرفته اند ، توجه همه را به خود جلب می کنند و اظهار نظر جسورانه می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد