خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

راهکارهای ویژه برای سرویس های بهداشتی

خانه مشخصات مشخصات کدام کمد آب بهترین ، روکش دیوار یا کفپوش مناسب است؟


کدام کمد آب بهترین ، روکش دیواری یا کفپوش مناسب است؟


درصد قابل توجهی از کلانشهرهای هند جایگزین توالت اسکوات معمولی با کمد های آب کف نصب شده است که به عنوان توالت یا توالت فرنگی نیز شناخته می شوند. اگرچه سرویس بهداشتی کفپوش (کمد آب) برای سنین زیادی حاکم بر بازار هند بوده است ، اما امروزه روند جدید در دنیای توالت ها توالت دیواری یا دیواری اروپایی است. در هنگام نوسازی یا طراحی سرویس بهداشتی ، در سرگشایی قرار می گیریم و بین انتخاب WC-کف نصب شده یا سرویس بهداشتی دیواری نصب شده است.


چنین طراحی وسایل و تجهیزات در هنگام طراحی و طراحی یک حمام در ذهن ما رخ می دهد. ما با انجام مقایسه ای بین این دو ، چنین تصمیمی را آسانتر کرده ایم ، تا شما را از بین دو نوع نصب WC مطلوب تر انتخاب کنید.


گنجه واتر کف

گنجه نصب شده در طبقه


استفاده از کف بسته بندی شده واتر گسترده است. دو نوع وجود دارد: صندلی توالت یک تکه که با ترکیب کاسه و مخزن گلدان یا یک مخزن دو تکه ساخته شده از مخزن و قسمتهای کاسه ساخته شده است. اینها بطور جداگانه نصب شده و از طریق نصب متصل می شوند. سرویس بهداشتی کفپوش روی کف پیچ شده است و برای جلوگیری از ریختن آب در زیر کف ، باید از سیلر یا واشر در میان پیچ های صندلی توالت و کاشی ها استفاده کنید.


طرفداران

سرویس بهداشتی کف برای نصب آسان است. چندین طرح ، سبک ، مواد و رنگ وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. صندلی توالت فرش شده با کف استاندارد مقرون به صرفه است. علاوه بر این ، اکثر قسمت های WC روی کف قابل توجه و در دسترس هستند که باعث می شود در صورت آسیب دیدن قطعات را به راحتی تعویض یا تعویض کنید. اجزای تعویض نیز به راحتی در دسترس هستند.


منفی

سرویس بهداشتی کف پوش معمولاً حجیم تر است و طرح کاشی کف در حمام را مختل می کند. ایمنی لبه هایی که صندلی توالت کف را به هم وصل می کند ، نیاز به توجه بیشتری دارد. احتمال تغییر ارتفاع از سطح زمین وجود ندارد. تمیز کردن فضای داخلی توالت با مناسب ترین برس توالت و مایع ضد میکروب ساده است. اگرچه تمیز کردن قسمت عقب ، گوساله های کوچک روی پایه ، قسمت زیرین درب و فضای اطراف لولا های صندلی توالت مشکلی ایجاد می کنند. این شستشو می تواند یک بار سنگین شود و اگر به طور مرتب تمیز نشود ، می تواند خاک را جمع کرده و بسیار ناخوشایند به نظر برسد. اگر یک حمام ریز و درشت دارید ، یک سرویس بهداشتی با کف آن می تواند حمام را حتی کوچکتر و تنگ جلوه دهد.


دیوار کمد دیواری

توالت دیواری آویز


WC دیواری نصب شده از دیوار است یا به تعبیری دیگر. به دیوار آویزان است این اتاق یک ظاهر خاص را به حمام شما می دهد زیرا این مفهوم سرویس بهداشتی شیوه معاصر طراحی حمام را به نمایش می گذارد. دارای چهار جزء فلاش ، مخزن دیواری ، صندلی و کاسه توالت است.


طرفداران

یک سرویس بهداشتی دیواری نصب شده ، مرتب و کم نظیر است. بسیاری از آنها مخزن شستشوی مخفی دارند که برخلاف WC کفپوش ، جلوه کمتری دارند. نکته اساسی در حین رفع صندلی توالت دیواری ، نظارت بر ارتفاع از سطح زمین ، رعایت موارد ضروری شخص با استفاده از سرویس بهداشتی است. کاشی کف حمام یکپارچه در گوشه های دیوار اجرا می شود و باعث می شود تعمیر و نگهداری بیشتر کنترل شود. سرویس بهداشتی دیواری نصب شده برای تمیز کردن بدون عارضه است. در زیر صندلی یا مخزن آب در خارج از دیوار چیزی وجود ندارد که نیاز به تمیز کردن مداوم داشته باشد.


منفی

جا انداختن این نوع توالت چالش برانگیز تر است ، نه گران تر. صندلی های توالت دیواری به مونتاژ های فردی احتیاج دارند که از وزنه زدن یا کشیدن دیوار جلوگیری می کند ، در حالی که از دست رفتن دسترسی آسان به مخزن آب می تواند باعث رفع بلوک یا نشت موانع شود. WC به دلیل استفاده مداوم ممکن است با گذشت زمان سست شود و به یک لوله کش واجد شرایط نیاز دارد.


عملکرد و ابزار هر دو کمد آب یکسان است. تفاوت در نگهداری و زیبایی شناسی بوجود می آید. اخیراً ، برای اکثر اقامتگاه های خصوصی گنجه آب دیواری با مخزن پنهان بیشتر مورد علاقه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد