خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

سرویس های بهداشتی معلولان

سرویس بهداشتی پذیرایی از معلولین را انجام می دهد

حمام ها اغلب جزء مهمترین اتاق های مهم یک خانه هستند. آنها به افراد این امکان را می دهند که پاکیزگی کنند و همچنین به آنها فضای آرامش بخش می دهند.


اما برای افراد معلول ، حمام هایی که ناکافی هستند و نیازهای آنها را برآورده نمی کنند ، اغلب یک منبع واقعی استرس هستند. بنابراین ایجاد یک حمام دوستدار معلول بسیار مهم است که به کسی اجازه دهید حمام خود را به خوبی استفاده کند.


استفاده از توالت به عنوان یک معلول کار پیچیده ای است و نیاز به تلاش زیاد دارد. جنبه های جنبه لازم برای جدا کردن از صندلی توالت معلول وجود دارد. به دنبال احساس کمک در این زمینه احساس ناخوشایند خواهیم بود ، اما خوشبختانه تجهیزات موجود وجود دارد ، که استفاده از توالت را تجربه ای بی زحمت تر می کند. ایده های طراحی دستشویی معلول برای افرادی که تحت تأثیر عوارض تحرک قرار دارند ، نیاز به یک استراتژی در نظرگرانه و برنامه ریزی دقیق دارد. توجه جدی به جزئیات ، از جمله تجزیه و تحلیل اشیاء ، زاویه ها و عملکردهایی که به هر طریق ممکن است افراد معلول را آزار دهد یا صدمه ببیند باید به طور کامل نادیده گرفته شود.


کمد آب

کمد آب برای معلولین


کمد های آب طوری ساخته شده اند که مانند صندلی های استاندارد درک می شوند. با این حال ، برای افرادی که سختی برای دسترسی و دستشویی از آن دارند ، صندلی این کالا اغلب بالا می رود. این تغییر جایگزینی را برای افرادی که با مشکلات تحرک درگیر هستند ارائه می دهد. اگر می خواهید کمد شما با محیط اطراف مخلوط شود ، بدون اینکه به عنوان کمک حمام آشکار به نظر برسید ، تعداد کافی از طرح ها و رنگ های مختلف در دسترس است. در مواردی که تجدید توالت دست یافتنی نباشد ، اغلب از صندلی توالت گسترده تر استفاده می شود تا از افزایش ارتفاع توالت استفاده شود. توالتهای معلق معاصر که می توانند در هر ارتفاعی راحت برای کاربر متناسب باشند ، چند انتخاب در میان بسیاری از گزینه ها نیستند.




یکی از اشیاء کوچک و جالب که باعث ایجاد اختلاف در یک حمام آسان می شود ، میله های پشتیبانی است. میله های پشتیبانی اغلب در دیوار نصب شده اند تا در صورت ایستادن و مسافرت ، به کاربران معلول توانایی کمک به خود را بدهند. مشابه توالت ها و دستشویی های مخصوص ، میله های پشتیبانی در چندین مدل ، مواد و رنگ ها برای تطبیق با هر نوع رنگ حمام قابل دستیابی است. این مرحله برای ایجاد یک حمام دوستدار معلول اغلب آسان و ساده است. نصب کنترل های شیر آب در نزدیکی می توانید به موقعیت های بی دردسر کمک کنید.


دستشویی



اعتبار تصویر: - مشاور مشاور


توصیه می شود حوضه های حمام های معلولین به گونه ای نصب شوند که در زیر کابینت وجود نداشته باشد. این مرحله امکان استفاده در هنگام نشستن یا ایستادن را آسان تر می کند و به کاربران معلول فضای کافی برای قرار دادن زانوی خود می دهد. برای ایجاد یک حمام در دسترس تر نیز می توان از خود حوضه ها نیز به اندازه مناسب استفاده کرد. قسمت جلوی حوضه را می توان به سمت داخل خم کرد و آن را برای افرادی که از صندلی های چرخدار به آب جاری دسترسی دارند ، به اندازه کافی مناسب می کند.


بسیاری از معلولان از نیاز به کمک در توالت احساس ناراحتی می کنند. این ضرورت هیچ تفاوتی با نیاز به کمک در هر جای دیگر در مجاورت خانه شما ندارد. احساس اطمینان از داشتن وسایل و مواردی که به شما کمک می کند تا مستقل بمانید و از خود مراقبت کنید ، اعتماد به نفس شما را تقویت می کند و به شما در زندگی خود به روشی که می خواهید کمک کنید. برخی از توصیه های کلی که باید هنگام طراحی سرویس بهداشتی معلولیت از آن آگاهی داشته باشید این است که درب توالت باید به سمت بیرون بچرخد و نه به سمت داخل ایجاد فضای بیشتری در داخل سرویس بهداشتی. یادآوری این نکته ضروری است که هیچ حصیری شل روی زمین وجود ندارد زیرا می توانند به عنوان موانع برای افراد دارای صندلی های چرخدار عمل کنند و شانس بیشتری برای از بین رفتن یا افتادن دارند.


ما باید از افرادی که با فعالیتهای روزمره با مشکلات پیش رو روبرو هستند مراقبت خوبی داشته باشیم و اجازه ندهیم که این افراد از دیگران کنار بگذارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد