خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

تقاضای روز افزون به سرویس های بهداشتی

بیایید نگاهی به تقاضای روز افزون بهداشتی استاندارد داشته باشیم


تجهیزات بهداشتی مدت طولانی است که به عنوان یک بخش محصول کاربردی کم کار در نظر گرفته می شود. امروز ، آن را به یک بیانیه سبک لوکس تبدیل کرده است. مشتریان قبلی از سرویس بهداشتی صرفاً راضی بودند. با این حال ، با گذشت سالها ، بخش عمده ای از مشتریان انتخاب طراحی را از کمد های استاندارد معمولی به کمد های دیواری مدرن و سینک های پایه ای به حوضچه های بدون نسخه تبدیل کرده اند.


گفته می شود صنعت بهداشتی و درمانی هند طی سال 2016 700 میلیون دلار ارزش گذاری شده است. رشد سالانه 12.5-15٪ به دنبال افزایش تقاضا برای مسکن بدنبال این امر بوده است. با این حال ، این رقم به لطف محدود بودن بازار در اماکن شهری ، فرمان کم جایگزینی و اندازه های کوچک حمام و در واقع تسلط بر بخش غیر سازمان یافته ، در یک دهه گذشته چندان پرسود نیست. از نظر سهم بازار ، بخش سازمان یافته بر این صنعت حاکم است ، در حالی که از نظر حجم ، بازیکنان سازماندهی نشده بر صنعت سرویس بهداشتی حاکم بودند.


سناریوی معاصر: روندها و واقعیتها


مشاغل بهداشتی و بهداشتی هند 8٪ از کل تولید جهانی را به خود اختصاص داده و از نظر حجم در منطقه آسیا و اقیانوس آرام رتبه دوم را دارد. تحقیقات می گویند که در حال حاضر ، بازار آسیا از نظر ایجاد لوازم بهداشتی توسط چین حاکم است ، در حالی که هند در رده دوم قرار دارد و با تایلند همراه است. این رشد بعلاوه با حضور شرکتهای بهداشتی بین المللی در هند به دلیل کم هزینه بودن تولید منجر می شود و در دسترس بودن نیروی کار ارزان جذابیتی برای کار شرکتهای خارجی در هند است. در حال حاضر تنها 60٪ از بازارهای بهداشتی هند ساماندهی شده است.


از طرف دیگر ، بخش سازماندهی نشده شامل شرکت هایی است که محصولاتی با کیفیت غیر عادی تولید می کنند و به صنعت صنعت آسیب می رسانند.


در شرایطی که می توان چنین کالاهایی را با هزینه کمتری در داخل کشور و خارج از کشور خریداری کرد ، امضاهای برند و سهام شرکتهای جدی در دایره سازمان یافته تحت تأثیر قرار می گیرند. با این حال ، شیوه زندگی استحمام حمام لوکس ، این بخش را تحت فشار قرار داده است تا همه نگرانی های گسترش را پشت سر بگذارد. با افزایش محصولات بخش پریمیوم ، مشاهده شده است که مشتریان به طور فزاینده ای کالاهای پریمیوم و پیشرفته تر را برای حمام خود درخواست می کنند. این رشد تقاضا به لطف افزایش قدرت هزینه آنها است. در نتیجه ، بخش لوکس 45٪ از کل بازار فعلی تخمین زده می شود.


گفته می شود ارزش تخمینی بازار لوازم بهداشتی هند تا پایان سال 2019 46 میلیارد دلار پیش بینی شده است. اعتبار این رشد به لطف گسترش در صنعت میهمان نوازی هند و افزایش شهرنشینی است. همچنین راه را برای ورود MNC های متنوع در صنعت هموار کرده است. با این حال ، یکی از عوامل مهم ، که منجر به رشد استثنایی فعلی در این بخش شده است ، "آگاهی در بین مصرف کنندگان" است. این آگاهی منجر به روندهای مختلف در صنعت شده است که باعث بهبود گسترش صنعت بهتر از گذشته می شوند. تعدادی از این روندهای حاکم بر صنعت عبارتند از: راه حلهای کامل حمام ، فناوری حفاظت و افزایش محصولات باقیمانده بخش.


از روندهای فوق ، موردی که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد ، "فناوری حفاظت از آب" به دلیل توالت است که اولین منبع مصرف آب و آب را تشکیل می دهد. امروزه ، با افزایش آگاهی های زیست محیطی ، مصرف کنندگان به سمت مواد بهداشتی سازگار با محیط زیست سوق می یابند که از مزایای آن در حفاظت برخوردار هستند. در آینده محصولاتی مانند سیستم گرگرفتگی با راندمان بالا و شیرهای حسگر محبوبیت زیادی را در تنظیمات مسکونی به دست می آورند.


علاوه بر این ، با افزایش شهرنشینی و آگاهی نسبت به بهداشت ایمن ، پیش بینی می شود تقاضا برای سایر محصولات بهداشتی مانند سینک ها ، قیمت محصولات و پایه ها طی سالهای آینده گسترش یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد