خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

راحتی و ایمنی سالمندان در حمام

راحتی و ایمنی سالمندان در حمام


حمام با کمک کافی برای بزرگسالان مسن نمی تواند منجر به بروز اختلالات خطرناک شود. با نصب ابزارهای ایمنی مناسب ، می توانید از بروز این اشتباهات جلوگیری کنید. در زیر چند نکته برای چگونگی ساخت یک سرویس بهداشتی قدیمی تر برای حمام ، آورده شده است:




گزینه ای عالی برای کسانی که نمی خواهند هنگام سقوط یا خارج شدن از وان ، خطر ریزش را داشته باشند. این وان ها با دری ساخته شده اند که به شخص اجازه می دهد بدون نگرانی از افتادن در آن بنشیند و حرکت کند و از آن خارج شود. وان های پیاده روی برای افراد مسن ممکن است بتوانند به بزرگسالان کمی اعتماد به نفس داشته باشند تا بطور مستقل یک حمام را انجام دهند.


برای سالمندانی که از نظر تعادل احساس ضعیفی دارند ، نصب میلگرد برای آنها ضروری است. اگر میله های گرفتن از نظر استراتژیک نصب شود ، خطر ریزش هنگام بلند شدن و داخل و خارج از وان کاهش می یابد. میله های مقاوم در برابر لغزش بهترین گزینه برای نصب همراه با دیوارهای متضاد است.




برای سالمندانی که مدت طولانی در دوش گرفتن در دوش با مشکل مواجه هستند ، صندلی های دوش گرفتن چیز مناسبی است. همچنین ثبات و مکانی برای استراحت نیز فراهم می کند. برای گرفتن بدون لغزش که مانع از خطر ریزش می شود ، صندلی با نوک های لاستیکی روی پاها را انتخاب کنید. انواع صندلی دوش برای سالمندان در دسترس است ، نیمکت معمولی مدفوع و صندلی هایی که از یک طرف دراز شده است و به سالمندان اجازه می دهد تا به راحتی داخل وان بکشند.



 




تشک های بدون لغزش برای افراد مسن بسیار مهم است زیرا کف مرطوب علت اصلی ریزش در افراد مسن است. با قرار دادن تشک های بدون لغزش در آنها ، خطر سقوط سالمندان در وان را به حداقل برسانید. تشک های مختلفی برای وان و کف حمام وجود دارد. مناطق اصلی برای قرار دادن یک فرش بدون لغزش کف خارج از حمام یا وان ، اطراف توالت و زیر پوست است ، زیرا این مناطق مناطقی هستند که تمایل به مرطوب ترین حالت دارند.




این صندلی ها باعث افزایش ارتفاع صندلی توالت معمولی 3 تا 4 اینچ می شوند. صندلی های توالت بالا رفته باعث می شود افراد مسن که قادر به نشستن کم نیستند ، سالمندان را آسانتر کند. بیشتر صندلی های بلند شده با دستگیره چنگ زدن به دست می آیند تا حتی بلند شدن یا نشستن با پشتیبانی راحت تر شود.




یک حمام با نور روشن می تواند بسیاری از بدبختی ها را با افراد مسن نجات دهد. روشنایی ضعیف به دلیل بینایی ضعیف می تواند خطر ریزش در سالمندان را افزایش دهد. این شامل نه تنها رعد و برق حمام بلکه مساحت اتاق خواب تا حمام است.



برای افراد سالخورده ، وسایل ضروری مورد نیاز حمام را باید به خوبی در وان یا دوش نگه دارید تا نیازی به خم شدن یا کشش برای آنها نباشد. نصب صابون و شامپو روی دیوار ایده خوبی است. این باعث می شود بزرگان در هنگام استحمام دچار ریزش یا افتادن شوند.




رابط یا تلفن داخل حمام ایده ای عالی در هنگام یادآوری سالمندان است. در هر شرایط اضطراری ، افراد مسن می توانند به جای اینکه منتظر ورود کسی باشند و معاینه کنند ، بلافاصله از داخل حمام تماس بگیرند.




قفسه های حوله را به خوبی در دسترس خود نگه دارید تا در سالمندان هیچ مشکلی برای گرفتن یکی از آنها وجود نداشته باشد. همچنین ، مطمئن شوید که قفل حوله با قرار گرفتن در این محدوده نیز محکم است اگر ممکن است هر فرد مسیری در حین گرفتن حوله ، کمی پشتیبانی بخواهد.


 با 9 نکته فوق ، بررسی کنید که حمام شما نسبت به سالخوردگان چقدر مناسب است و برای اطمینان بیشتر از افراد سالمند ، چه چیزهایی را لازم دارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد