خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

دلایلی که باید از آینه در آشپزخانه خود استفاده کنید؟

آن را به بالا ببرید. یک دیوار کامل را با آینه برش خورده پر کنید ، و توهم نوری به یک ویژگی مرحله مرکز تبدیل می شود. به خصوص در این آشپزخانه کوچکتر خوب کار می کند و باعث می شود فضای بزرگتر به نظر برسد.

مسیر سنتی را دنبال کنید. برای به دست آوردن مزایای این ماده در آشپزخانه شما نیازی به انتخاب یک بک گراند بازتابی یا طول سفارشی آینه ندارید. یک آینه ساده و بدون آویز با دیوار ممکن است به همان اندازه باعث روشنایی اتاق شما و تقویت احساس فضا و بالقوه با هزینه کمتری شود.


گذشته از تزئینات ، آینه ای با یک قاب شیک یا جلب توجه نیز راهی عالی برای تزریق حس سبک خود در آشپزخانه و شخصی سازی ظاهر است.

این ترفند را می توان برای پنهان کردن سایر ویژگی ها نیز استفاده کرد. در اینجا ، هود دامنه بزرگ به دلیل مبدل بازتابی و آینه ای ، بسیار کم تحرک به نظر می رسد.

در آن نگاه کنید هنگام برنامه ریزی برای چه نوع آینه ای باید به کجا بروید و از کجا آن را قرار دهید ، به خصوص اگر شما روی حداکثر کردن خصوصیات بازتاب نور آن متمرکز هستید ، می توان به راحتی این نکته را فراموش کرد: این آینه به چشم می خورد.


آخرین چیزی که شما می خواهید صرف وقت ، پول و تلاش برای برنامه ریزی طرح خود کنید ، فقط برای خراب کردن آن با منظره ای منعکس شده از سطل زباله ، سینک کثیف ، اتاق رختشویی یا ریخته شده باغ. نگاهی به آینه بیندازید و اطمینان حاصل کنید که هر آنچه منعکس شده است منظره ای است که فضای شما را تقویت می کند ، نه آن را به هم ریخته.


اشتراک: آیا در آشپزخانه خود از آینه ها با موفقیت استفاده کرده اید؟ آنچه را در نظرات زیر انجام دادید به ما بگویید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد