خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

اتاق خواب تان را سه سوته تمیز کنید.

 

 

 

با راهنمای تمیز کردن گام به گام ما اتاق خواب صلح آمیز را که شایسته شماست ایجاد کنید. تنها در یک ساعت ، می توانید فضایی مرتب و مرتب داشته باشید که برای رویاهای شیرین آماده است.

به کمتر از یک ساعت اتاق خواب خود را به عمق تمیز آن احتیاج دهید

اتاق خواب به هم ریخته یا کثیف؟ با طی کردن این مراحل اساسی در کمتر از یک ساعت آن را تمیز کنید.

 

هنگامی که زندگی احساس ناراحتی می کند ، تنها با اختصاص یک ساعت برای تمیز کردن اتاق خواب ، آرامش را به خودتان برگردانید. با تقسیم لیست کار خود در کارهای سریع و کارآمد ، می توانید تمام پایه های اتاق خواب خود را از جمله سطوح ، ملافه ها و حتی کفپوش های خود بپوشانید. هنگامی که شما با راهنمای تمیز کردن اتاق خواب ما تمام شده اید ، اتاق خواب شما مرتب ، مرتب و مرتب خواهد بود و استراحت شب خوبی را برای شما فراهم می کند.

مرحله 1: سطل زباله را بیرون بیاورید

دفتر خانه کوچک

 

با مراقبت از پیام های ساده و روزمره شروع کنید. اگر قبلاً یک سبد زباله کوچک در اتاق خود ندارید ، توصیه می کنیم یکی از آنها را تهیه کنید. از پارگی برچسب زدن لباس تا تنقلات در اواخر شب ، زباله های کوچک می توانند به راحتی ایجاد شوند. ابتدا سطل زباله را دور بریزید ، و سپس زباله را خالی کنید.

 

نکته ویرایشگر: کیسه های زباله اضافی را در قسمت پایین مخزن خود نگه دارید. وقتی زمان خالی کردن آن فرا رسیده است ، بعد از برداشتن کیسه زباله موجود ، آسترهایی خواهید داشت.

مرحله 2: تمیز کردن لباس های کثیف

پیشانی

 

با چیدن هر ماده ای از لباس های کثیف و قرار دادن آنها در مانع دوباره کف خود را پیدا کنید. اگر می توانید مانندی را در کمد خود جای دهید ، یک سطل باز را انتخاب کنید که استفاده از آن هنگام صبح عجله هنگام وسوسه کردن لباس در کف کف اتاق راحت تر است.

مرحله 3: لباس های تمیز را دور کنید

قفسه سفید

 

در حالی که ذهن شما در حال خشکشویی است ، مدتی وقت خود را بکشید و هر نوع لباسشویی تمیز را که در اطراف خود قرار داده اید ، کنار بگذارید. چند دقیقه طول می کشد تا فضای کفپوش شما پاک شود و پیراهن ها و شلوارهای خود را درون کشوهای کمد ببندید. برای یک کمد اتاق خواب سازمان یافته ، مطمئن شوید که بلوزها و ژاکت ها را به همان جهت آویزان کنید. این کار همچنین باعث می شود که انتخاب لباس در صبح با پوشیدن لباس خود راحت تر شود.

مرحله 4: تخت خود را ببندید

پوشش تشک

 

حتی اگر هر شب قبل از خواب حمام می کنید و مواد غذایی را از اتاق خواب خارج نمی کنید ، باید بشقاب های شما مرتباً شسته و تغییر کنند. با تمیز کردن بقیه اتاق ، وقت خود را برای بستن بستر اختصاص دهید. روتختی ، بشقاب و بالش را جدا کنید! اگر یک کبوتر با یک پوشش دارید ، روکش آن را برداشته و آن را با ورق های خود بشویید. مبل راحتی باید گاهی اوقات شسته شود ، اما لازم نیست هر بار که ملحفه های خود را بشویید ، داخل لباسشویی قرار دهید.

مرحله 5: پاک کردن سطح درهم و برهمی

با درهم و برهمی سطح صندلی های شبانه ، کمد ، غرور و میز همه مستعد تبدیل شدن به مناطق قطره ای برای اشیاء کوچک روزانه ای هستند که با گذشت زمان جمع می شوند. چند دقیقه وقت بگذارید تا این وسایل در خانه های حق خود قرار بگیرد. اگر به یک عادت روزانه ، مانند برداشتن کلیدهای معمولی ، استفاده از مواد آرایشی یا انتخاب جواهرات توجه می کنید ، ایجاد یک سیستم سازمانی برای این موارد که اغلب استفاده می شود ، در نظر بگیرید. سینی تزئینی کوچک روی کمد روشی بدون سر و صدا برای گوشواره های راه راه و سایر لوازم جانبی است ، در حالی که یک جعبه کوچک در کشو شبانه در آماده نگه داشتن عینک خواندن باقی می ماند.

مرحله ششم: سطوح را تمیز کنید

نکات مربوط به تنظیم اتاق خواب کوچک

 

اکنون که اتاق خواب شما عاری از درهم و برهم است ، قدم بعدی پاک کردن تمام سطوح است. پاک کننده مناسبی را انتخاب کنید ، خواه اسپری ضد آب ، شیشه پاک کننده یا دستمال مرطوب ضد باکتریایی را برای سطح خود انتخاب کرده و به محل کار خود برسید. پاک کردن قسمتهای بالای میزها کاملاً واضح است ، اما به پاهای صندلی ها و جبهه های کمد و کابوس شبانه نیز توجه کنید. اگر یک تخت چهار پست دارید ، برای تمیز کردن پست ها و پیشانی خود مدتی وقت بگذارید ، زیرا این ویژگی هایی که به ندرت لمس می شوند ، مستعد ایجاد برآمدگی گرد و غبار هستند.

مرحله 7: پرده های گرد و غبار و وسایل روشنایی

اتاق خواب روشن

 

پرده ها نیز نیاز به گرد و غبار دارند. لامپ های شیشه ای ، درمان های پنجره ای و وسایل نور به اندازه سایر قطعات مبلمان اتاق شما گرد و غبار را جمع می کند. شما می توانید به راحتی با یک گرد و غبار این ویژگی ها را گرد و غبار کنید ، یا می توانید از خلاء خود در محیط کم استفاده کنید تا آنها را تمیز کنید. این مرحله مهم به تمیز کردن اتاق خواب شما از آلرژن ها نیز کمک می کند.

آینه

رنگ براق بالا

 

بگذارید نور در ویندوزهای شما بدرخشد و بدون هیچ گونه لکه و خراش و منظره ای را مختل کند. با یک ماده تمیز کننده بدون رگه ، تمام پنجره ها یا درهای شیشه ای در اتاق خواب خود را پاک کنید. در حالی که در آن هستید ، آینه ها را نیز پاک کنید. اگر بچه های جوانی در خانه دارید ، حتماً کم کم را پاک کنید ، زیرا احتمالاً اثر انگشت های ریز در پایین پنجره ها وجود دارد.

مرحله 9: خلاء یا جارو کشیدن

اتاق خواب مستر با خنثی و بلوز

 

یک اتاق خواب که از بالا تا پایین بدون نقطه باشد بدون تمیز کردن کف امکان پذیر نیست. اگر کف چوب دارید ، قبل از جارو کردن کل کف ، فرش ها را برداشته و خلاء کنید. جارو کردن باید کار را تمام کند؛ صرف تمیز کردن فصل تمیز کردن فصلی عمیق تر کنید. برای اتاق خواب های فرش شده ، خلاء گرد و غبار را با خلاء ضرب کنید.

 

برای هر روش ، تا آنجا که می توانید به زیر تخت و مبلمان سنگین برسید. اگر یک میز یا صندلی جانبی سبک وزن دارید که به راحتی جابجا می شود ، هنگام تمیز کردن کف خود ، آن را در راهرو قرار دهید.

اتاق خواب ، اتاق خاکستری ، فرش منطقه

 

آیا چیزی بهتر از اینکه در زیر پوشش با ورق های تازه بکشید بهتر است؟ برای صرفه جویی در وقت ، در حین شستشوی ملحفه های اصلی تختخواب خود را با استفاده از یک مجموعه اضافی از ورق تهیه کنید. پس از آماده شدن لباس های شسته شده خود ، روکش کفپوش را روی راحتی خود تعویض کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد