خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

چند نوع پرده برای آَشپزخانه


هنگام تنظیم آشپزخانه های خود ، بیشتر صاحبان خانه تمرکز خود را بر روی انواع وسایل آشپزخانه و مبلمان مورد نیاز خود می گذارند. آنها به سختی به انواع پرده های آشپزخانه فکر می کنند که ممکن است با دکوراسیون آنها مطابقت نداشته باشد. این تعجب آور است زیرا دانستن این نوع مهارت ها یک مهارت اساسی است که به شما در تصمیم گیری بهتر هنگام تنظیم یا بازسازی آشپزخانه کمک می کند. این امکان را به شما می دهد تا پارچه ها ، رنگ ها و طرح هایی را که به بهترین وجه مناسب آشپزخانه شما هستند و در ضمن فرصتی برای شما فراهم می کند که آنها را با قیمت های مقرون به صرفه تهیه کنید ، بشناسید.

 

برای صرفه جویی در مشکل شما ، تحقیق کردیم و با انواع پرده های آشپزخانه به همراه نمونه هایی از هریک آشنا شدیم. این کار باعث می شود کار شما در هنگام تزئین آشپزخانه آسان تر شود.

پرده های کافه

 

اینها یکی از رایج ترین انواع پرده های آشپزخانه است. آنها از پارچه هایی مانند کتان ، پلی استر و محض ساخته شده اند. پرده های کافه ای که گاه در بالا ساخته می شوند ، معمولاً از حلقه ها آویزان می شوند ، با میله های آنها در نیمه راه پنجره ، قسمت پایین را پوشانده است. این سبک از گذشته ای بود که کافه های کنار کنار جاده پنجره آنها را پوشش می داد - از این رو این نام.

مدیوین

1. پرده های کافه ای کامل و پنجره ای

 

پرده های کافه ای کامل پنجره ای ، نوع پرده های کافه ای است که به طول 45 اینچ است. آنها کل پنجره را می پوشانند و به همین دلیل نگرانی های مربوط به حریم خصوصی صاحبان خانه را آرام می کنند. این نوع پرده های کافه معمولاً نزدیک به بالا یا ب. پرده های کافه نیم پنجره

 

این نوع پرده های کافه فقط نیمی از قسمت انتهایی پنجره را پوشش می دهد و به آنها امکان می دهد تا به راحتی با دکوراسیون آشپزخانه دیگر خود مخلوط شوند. آنها در رنگ ها و طرح های مختلفی ارائه می شوند. آنها به شما اجازه می دهند تا حد امکان نور در آشپزخانه خود داشته باشید و جلوه زیبایی به آن بخشید.

 

این پرده ها مقرون به صرفه هستند و به راحتی قابل نصب هستند. ارتباط با استفاده از آنها این است که باعث نگرانی از حریم خصوصی صاحبان خانه می شود. این مسئله را می توان با دریافت یک ارزش منطبق حل کرد.

 

پرده کافه نیم پنجره Jinchan

 

ساخته شده از مواد نیمه قشنگ ، این پرده زیبا و نیمه پنجره کافه در 6 رنگ مختلف عرضه می شود.

الای آن آویزان می شود.

پرده های Valance

 

پرده های ارزشمند ، پارچه هایی کوتاه از لباس است که برای پوشاندن قسمت های بالای یک پنجره استفاده می شود. آنها برعکس پرده های کافه هستند. این سبک طراحی داخلی به دوره رنسانس باز می گردد اما در دوره ویکتوریا در محبوبیت منفجر شد. آنها معمولاً در آشپزخانه هایی با فضای کف محدود استفاده می شوند.

3. ارزش های بالون

 

والناس بالون ، همچنین به عنوان ابر یا پاف valance نیز شناخته می شود ، نوعی از Valance است که دارای یک نوع بادکنک است که با دو برابر شدن پارچه ایجاد می شود و سپس آن را در امتداد سجاده بالا می کند. آنها معمولاً برای حفظ حریم خصوصی با پرده کافه جفت می شوند و ظاهری نرم و سرزنده به آشپزخانه شما می بخشند.

 

الیس پرده بالون Valance

 

الیس پلی استر / بادکنک سفید از پنبه به خوبی در هر آشپزخانه ترکیب خواهد شد.

 

برای دیدن اطلاعات بیشتر در آمازون اینجا را کلیک کنید.

4. ارزش Swag

 

همانطور که از نام این محصول پیداست ، این نوع پرده های والانس پیچیده است. آنها با آویز کردن پرده ها در بالای پنجره ایجاد می شوند ، در نتیجه باعث می شوند که دمها از هر دو طرف آویزان شوند. Value Swag از نظر ظاهری رسمی است و از زینتی تزئین شده تر نسبت به پرده های دیگر برخوردار است.

 

DriftAway Swag Valance

 

این ارزش Swag یک لمس کلاس را به دکور آشپزخانه شما اضافه می کند.

. سایه های رومی

 

این نوع سایه های محبوب هنگام کشیدن به طور مساوی در پوسته ها جمع می شوند. آنها در پایین آمدن نور از اتاق بسیار مؤثر هستند. آنها اکثراً از جنس چوب و یا پارچه های سخت ساخته شده اند. آنها وقتی به درستی با رنگ ها و سبک های دکوراسیون آشپزخانه مطابقت داشته باشند ، زیبایی و ظرافت بیشتری به آشپزخانه شما می بخشند.

 

RADIANCE سایه های رومی

 

این سایه های رومی بی سیم ، نور خورشید سنگین را مسدود کرده و مبلمان آشپزخانه شما را از فرسایش محافظت می کند.

 

برای دیدن اطلاعات بیشتر در آمازون اینجا را کلیک کنید.

 

سایه شناسی روم سایه ها

 

اگر به دنبال چیزی هستید که بتواند اشعه نور خورشید را در آشپزخانه شما نرم کند ، اینجا پرده برای شماست.

. سایه های بامبو

 

بر خلاف سبک رومی ، پرده های سایه بامبو اجازه می دهند تا در هنگام بسته شدن ، فیلتر کمی سبک به وجود بیاید. آنها ظاهری زیبا و گرمسیری مانند دارند و به این ترتیب به آشپزخانه شما ظاهری آرامش بخش می دهند. برای صاحبان منازل محیط زیست ، این پرده آشپزخانه شما است. این 100٪ طبیعی است و نگهداری آن آسان است. از طرف دیگر ، سایه های بامبو بسیار شکننده هستند و می توانند به راحتی آسیب ببینند - که اصلی ترین ترکیب آن است.

 

سایه تجارت بامبو شما

 

این پرده برای شما مناسب است اگر به دنبال فضایی گرمسیری مانند در آشپزخانه خود هستید.

 

برای دیدن اطلاعات بیشتر در آمازون اینجا را کلیک کنید.

8. سایه های پایین و پایین

 

سایه های پایین به پایین پرده هایی هستند که اگر به دنبال آن هستید حریم خصوصی و سادگی است. نصب آنها آسان است و با اکثر دکورهای آشپزخانه خانه کاملاً ترکیب می شوند. همچنین تمیز کردن پارچه ها نیز آسان است. طرفدار استفاده از سایه های کشویی این است که آنها مبلمان آشپزخانه را از اشعه UV مضر محافظت می کنند و در عین حال نور کافی خورشید را نیز به داخل اتاق می دهند.

-پرده های پرده

 

این نوع پرده ها از مواد سبک ساخته شده اند. آنها به اندازه کافی شفاف هستند تا نور را در آشپزخانه بگذارند و در عین حال کمی از حریم خصوصی نیز فراهم می کند. رنگ های نرم و طراحی پارچه های ظریف آنها ظرافت به زیبایی آشپزخانه می بخشد.

 

یکی از مزایای استفاده از آنها این است که نصب آنها بر روی ویندوز به هر اندازه آسان است. استفاده از پرده های معمولی این است که عایق های بدی هستند ، از این رو در حین آشپزخانه شما در حین گرم و گرم شدن هوا و سرد شدن در حین سرمازدگی گرم است.

. . پانل های پرده با طول

 

پنل های پرده تمام طول در پارچه ها ، رنگ ها و طرح های مختلفی قرار می گیرند. طول آنها از 63 تا 144 اینچ در دسترس است. آنها برای آشپزخانه هایی با فضای کافی مناسب هستند. برای به دست آوردن طول مناسب ، باید از کف به بالا ، جایی که میله پرده را آویزان می کنید ، اندازه گیری کنید. شما می توانید برای اندازه گیری "پودینگ" اینچ اندازه بیشتری به اندازه گیری خود اضافه کنید - این عمل ترک پارچه برای اهداف سبک است. اگرچه ما باید به شما هشدار دهیم که در صورت انجام این کار به تمیز کردن منظم نیاز دارد.

مدیوین

 

پنل های پرده با طول کامل به شما این امکان را می دهد که حریم خصوصی شما را حفظ کند ، شما را از هوای سخت عایق می کند و در عین حال ظرافتی به آشپزخانه شما نیز می بخشد.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد