خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

همه چیز درباره آشپزخانه جزیره ای

 



جزایر آشپزخانه یکی از (در غیر این صورت) مطلوب ترین ویژگی هایی است که مردم این روزها به دنبال آن در آشپزخانه هستند. جز این که فضاها پیچیده تر و دلپذیر به نظر برسند ، جزیره آشپزخانه مناسب برای اتاق مناسب ، آن را بسیار کاربردی تر می کند و می تواند برخلاف آنچه فکر می کنید با افزایش میزان فضای کاری موجود ، فضای جادارتری را ایجاد کنید.

 

انتخاب یک جزیره مناسب برای آشپزخانه همیشه کاملاً واضح نیست ، چند نکته وجود دارد که برای اطمینان از موفقیت آن باید به آنها فکر کنید ، در اینجا راهنمای مفید ما برای همه چیزهایی است که باید درباره جزایر آشپزخانه بدانید وجود دارد.

 

اندازه ، شکل و موقعیت

 

جزایر علاوه بر مربع و مستطیل ، می توانند به شکل L ، شکل U ، گرد و حتی نیمه دایره ای باشند. اگرچه ممکن است یک شکل خاص از جزیره را پنهان کنید ، مگر اینکه شما را با داشتن یک وسایل آشپزخانه مخصوصاً بزرگ مورد برکت قرار دهد ، باید تشخیص دهید که چه شکل از جزیره در واقع به بهترین وجه مناسب آشپزخانه شماست. اندازه آن نیز متفاوت است و موقعیت دقیق آن است. پس از همه ، شما نمی خواهید جزیره جدیدی نصب شود تا دریابید که فوراً اتاق را به فضای مهیج و بی دست و پا تبدیل می کند تا بتواند فضایی را مانور دهد.

 

اندازه گیری ها را انجام دهید - در نظر بگیرید که آیا فضای مرده ای ایجاد می شود ، و همچنین اگر یک جزیره در چه راهی باشد ، چقدر محدود می شود. اگر مطمئن نیستید چه چیزی برای شما بهتر است ، با یک طراح داخلی یا آشپزخانه صحبت کنید که بتواند به شما توصیه کند.

روشنایی

 

یک عامل بسیار مهم که بسیاری هنگام اضافه کردن جزیره ای به آشپزخانه خود از آن غافل می شوند ، موضوع روشنایی است. اگرچه امروزه بسیاری از آشپزخانه ها دارای چراغ های فرورفتگی در کل سقف هستند که کل اتاق را در یک نور روشن خرد می کنند ، اگر این مورد برای شما نباشد ، ممکن است بخواهید چراغ های اضافی برای روشنایی این جزیره اضافه کنید تا در واقع بتوانید ببینید که چه کاری انجام می دهید .

 

با توجه به اضافه کردن یک نور آویز در بالای جزیره. آن را نسبتاً کم آویزان کنید و آن را در یک مدار جداگانه از دیگر چراغ های آشپزخانه نصب کنید ، از یک لامپ نسبتاً کم استفاده کنید ، آن لامپ های ادیسون مرسوم ، مد روز که می توانید این روزها در اکثر مکان ها خریداری کنید ، عالی کار می کنند. این امر باعث می شود کمی از نورپردازی محیط در هنگام داشتن شام های صمیمی و غیررسمی در جزیره و یا وقتی می خواهید فقط عصرها به چت و نوشیدنی شراب بپردازید و نمی خواهید نیرو کامل داشته باشید از کارهای آشپزخانه خود استفاده کنید. برافروختن شما

ذخیره سازی

 

قرار دادن فضای کافی در طرفین جزیره ایده خوبی است ، به شما این امکان را می دهد فضای دیگری را در جای دیگری از آشپزخانه خالی کنید که می تواند اتاق را کمی بزرگتر به نظر برساند. بعضی از واحدها دارای کمد و زیر شلواری باز هستند که تقریباً بدون درز هستند ، بنابراین با وجود انبارداری هنوز هم می توانید این شیک - یک اسلب مستحکم جزیره را داشته باشید. با ذخیره سازی نیز خلاق شوید ، چرا یک یخچال شراب را شامل نمی شوید یا برای نگهداری گلدان ها و قابلمه ها به دنبال یک قفسه بزرگ هستید.

 

چند کاره

 

جزایر در نظر گرفته شده چند منظوره هستند. آنها فقط میزهای آشپزخانه نیستند که قابل جابجایی نیستند. موارد زیادی وجود دارد که می توانید برای استفاده بیشتر از آنها استفاده کنید. در نظر بگیرید که یک سینک یا اجاق گاز را از یک طرف بخرید. قرار گرفتن این وسایل در کنار هم به این معنی است که شما هنوز هم می توانید مهمانی های بزرگی را در اطراف بقیه جزیره که از وسط وسایل وسطلی در وسط وسایل نقلیه واقع نشده اند قرار دهید.

مواد

 

آخرین نکته مورد نظر این است که شما می خواهید این جزیره از چه نوع موادی ساخته شود. به یاد داشته باشید که لازم نیست که در واقع کار برجسته آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد و در واقع برجسته کردن آشپزخانه شما با جزیره ای از مواد کاملاً متفاوت می تواند شگفت انگیز به نظر برسد.

 

با این حال ، بیشتر از زیبایی شناسی ، ملاحظات عملی در مورد آن وجود دارد. به عنوان مثال گرانیت برای نگهداری از همه کاره ، مستحکم و نگهداری بسیار کمی است. با این حال ، اگر آسیب ببیند تعمیر و نگهداری آن دشوار و پرهزینه است ، علاوه بر این برخی از نشستن و غذا خوردن در آن بسیار ناخوشایند است. برای اطلاعات بیشتر راهنمای ما برای مواد پیشخوان آشپزخانه را در اینجا بررسی کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد