خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

لیست بررسی تجهیزات تجاری نهایی آشپزخانه



لیست بررسی تجهیزات تجاری نهایی آشپزخانه

بازار تجهیزات آشپزخانه رستوران بسیار زیاد است.

 

در سطح جهان ، ارزش تقریبی آن تا سال 2025 حدود 112 میلیارد دلار برآورد شده است.

 

رستوران های عالی برای شکوفایی خود به بهترین تجهیزات نیاز دارند. به همین دلیل آنها خوشحال هستند که مبالغ زیادی را برای این موارد جمع می کنند. علاوه بر اینکه آنها را قادر به ذخیره ، تهیه و فروش مواد غذایی می کنند ، می توانند موفقیت تجارت را دیکته کنند.

 

اگر به دنبال خرید لوازم آشپزخانه تجاری برای رستوران خود هستید ، در جای مناسب قرار دارید. در این مقاله ، لیستی از تمام موارد مورد نیاز را به شما ارائه می دهیم.

 

 

تجهیزات آشپزخانه ضروری رستوران

اگر به دنبال راه اندازی مشاغل رستوران هستید ، خرید تجهیزات یکی از اولین کارهایی است که باید انجام دهید. با استفاده از این اقلام می توانید تقریباً هر نوع آشپزی را سرو کنید.

 

یخچال های تجاری

به منظور تازه نگه داشتن مواد غذایی خود تا حد ممکن ، خرید وسایل برودتی تجاری با کیفیت عالی بسیار مهم است.

 

آنها جلوی خراب شدن مواد شما ، افزایش طول عمر و صرفه جویی در هزینه شما را می گیرند. به همین دلیل آنها یکی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی موجود در بازار هستند.

 

هنگامی که به این فکر می کنید که چه نوع یخچال برای رستوران خود بخرید ، اندازه و ظرفیت مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. برای داشتن این نکته در هنگام خرید ، به رستورانی که صد نفر در آن مستقر باشد ، بیش از یک کافه کوچک و معمولی نیاز دارد.

 

به ویژگی های مختلف موجود نیز نگاهی بیندازید. در حالت ایده آل ، شما باید به دنبال یخچال های دستی باشید ، زیرا راحت ترین گزینه برای کارکنان شما خواهد بود. با این حال ، اگر استقرار شما به ویژه بزرگ باشد ، ممکن است به کولر داخلی نیز نیاز داشته باشید.

 

همچنین ممکن است به یخچال و فریزرهای آماده که روی آنها میز نصب شده یا یخچال های کالایی برای استفاده مشتریان نیاز داشته باشید

کوره تجاری

خواه استیک ، پنکیک یا همبرگر کبابی کنید ، به یک کوره مناسب تجاری احتیاج دارید.

 

کباب پزها یا گریل های تخت گزینه های بسیار خوبی برای رستوران ها هستند. آنها می توانند تقریباً هر غذایی را در خود جای دهند ، به شما این امکان را می دهد که همزمان چندین وعده جداگانه را در یک فضا تهیه کنید.

 

انواع گریل های مخصوص دیگری نیز وجود دارد.

 

به عنوان مثال ، گریل های پانینی یک درپوش دارند که می توان آنها را پایین فشار داد و ساندویچ های ایتالیایی را فشار داد و پخت. برای رستوران های ژاپنی ، توری های مخصوص تپانیاکی در دسترس است. کباب پزهای مخصوص تورتیلا برای رستوران های مکزیکی نیز وجود دارد.

 

ماشین یخ

یک رستوران بدون دستگاه یخ کامل نیست. چگونه دیگر می توانید نوشیدنی های سرد را در مقیاس وسیع سرو کنید؟

 

این ماشین ها دائما یخ ایجاد می کنند ، بنابراین کارکنان شما آماده استفاده و سرویس دهی همیشه هستند. می توان آن را در یک سطل یخ یا مستقیماً در یک چشمه نوشابه توزیع کرد.

 

همچنین می توانید از این دستگاه ها برای ایجاد نوشیدنی های یخی مخلوط مانند مارگاریتاها ، اسموتی ها و اسلایس ها استفاده کنید.

 

وسایل آشپزی و ملحفه

همچنین به عنوان لوازم بزرگ آشپزخانه تجاری ، باید وسایل آشپزی را نیز خریداری کنید. این موارد ضروری می توانند به سرعت جمع شوند ، بنابراین مهم است که یک چک لیست آشپزخانه بنویسید و مطمئن شوید که آنچه را که نیاز دارید را پوشش می دهید.

 

وسایل آشپزی خاصی که نیاز دارید به غذاهایی که سرو می کنید و مهارت آشپزهای شما بستگی دارد. با این حال ، این به طور کلی شامل قابلمه ها و تابه ها ، قابلمه های پخت کیک و پای ها ، و ابزار دستی مانند انبر ، ویسک ، ملاقه و کفگیر است.

 

البته لازم است چاقوها را نیز خریداری کنید.

 

علاوه بر این ، پارچه های مخصوص خرید نیز وجود دارد. این به معنای حوله ها و پارچه های مختلف است که برای اداره تجهیزات گرم و تمیز کردن رستوران استفاده می شود.

 

فر

هر رستوران نیاز به اجاق گاز دارد. با این حال ، انواع مختلفی برای انتخاب وجود دارد.

 

اول ، اجاق های معمولی و اجاق های همرفت وجود دارد. فرهای پیتزا نیز وجود دارد. اینها می توانند شامل اجاق های آجری ، نوار نقاله و اجاق های عرشه باشند.

 

نوع خاصی که شما نیاز دارید به نوع غذایی که سرو می کنید و سرعت تهیه آن بستگی دارد.

 

سرخ کن عمیق

آیا شما سیب زمینی سرخ کرده ، تمپورا ، کالاماری ، چوب موزارلا ، کرور یا دونات سرو می کنید؟ در این صورت ، شما به یک سرخ کن عمیق نیاز دارید.

 

وقتی در حال خرید هستید ، ظرفیت و محدوده دمایی مورد نیاز خود را یادداشت کنید. سپس ، ویژگی های فردی هر مدل ، چگونگی مناسب بودن آنها برای غذاهای شما و تمیز کردن آنها را در نظر بگیرید.

 

قفسه بندی

برای ذخیره سازی خشک ، باید قفسه بخرید.

 

قبل از انجام این کار ، نیازهای کسب و کار خود را در نظر بگیرید. آیا لازم است آن را از مکانی به مکان دیگر در اطراف رستوران خود منتقل کنید؟ اگر چنین است ، به دنبال برخی با چرخ های قابل قفل باشید.

 

اگر از قفسه های شما برای نگهداری وسایل ظریف مانند بطری ، بشقاب و لیوان استفاده می شود ، ممکن است لازم باشد به واحدهای قفسه بندی در قفس نگاه کنید. با این کار از بروز حوادث ، ریزش یا خسارت جلوگیری می شود.

یک سیستم POS و چاپگر

سیستم POS (نقطه فروش) به شما کمک می کند تا تمام سفارشات و معاملات انجام شده در رستوران خود را پیگیری کنید.

 

کارکنان منتظر می توانند از آن برای وارد کردن هر سفارشی که دریافت می کنند استفاده کنند و آنها را به روشی سریع و کارآمد با کارکنان آشپزخانه ارتباط برقرار کنند. این بدان معنی است که خدمات شما کارآمد است و اشتباهات به حداقل می رسد.

 

همچنین می تواند برای ردیابی ساعات کارمندان و محاسبه هزینه های کارگر مورد استفاده قرار گیرد ، زیرا کارمندان می توانند از آنها برای ساعت کار و خارج از کار استفاده کنند.

 

همراه با سیستم POS ، به چاپگر نیز احتیاج دارید. با این کار بلیط کارکنان آشپزخانه برای استفاده در هر سفارش و همچنین صورتحساب و رسید برای مشتریان تولید می شود. ممکن است چندین چاپگر برای ایستگاه های مختلف در سراسر رستوران داشته باشید.

 

تجهیزات ایمنی

سلامت و ایمنی در تجارت رستوران در اولویت است. اگر از مقررات مناسب پیروی نکنید ، می توانید قبل از شروع کار خاموش شوید.

 

وسایلی را که امنیت کارمندان و محل های شما را حفظ می کند مانند دوربین های امنیتی ، کپسول های آتش نشانی ، تابلوهای کف خیس ، پیش بندها ، دستکش های اجاق گاز و عینک تهیه کنید.

 

تجهیزات مناسب بخرید

برای راه اندازی یک رستوران موفق بسیار مهم است که خود را با بهترین ابزار تجارت مسلح کنید.

 

این به معنای خرید تجهیزات است که نه تنها متناسب با نیازهای کارکنان و مشتریان بلکه با بودجه شما نیز مناسب است.

 

اگر مطمئن نیستید که به دنبال چه چیزی بگردید ، ما برای کمک به شما هستیم. راهنمای خرید تجهیزات آشپزخانه رستوران ما را ببینید تا به نیاز شما پی ببرید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد