خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

در هنگام تهیه اولین آپارتمان چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟



7 مورد ضروری که هنگام تهیه اولین آپارتمان باید در نظر بگیرید

هر بزرگسال جوانی آرزوی روزی را دارد که از خانه خارج شود و به آپارتمان شخصی خود برود. آنچه کمتر مشخص است این است که "بودجه آپارتمان اول" دقیقاً چه چیزهایی لازم و قابل دستیابی است - با توجه به اینکه اکثر افرادی که به آپارتمان اول خود نقل مکان می کنند دانشجویان یا افراد تازه واجد شرایط هستند که با بودجه تا حدودی محدودی زندگی می کنند.

 

تشک و پایه

مهمترین مورد در خانه جدید شما باید یک تشک جدید باشد! جای تعجب نیست که یک پایه تشک در یک ثانیه نزدیک وارد می شود. اگرچه آپارتمانهای زیادی به سبک نیویورک را با تشک مستقیم روی زمین مشاهده کرده اید (و می دانید که این گرایش در بین نخبگان دکوراسیون منزل بوهو شیک محسوب می شود) - مگر اینکه بی نقص برنامه ریزی و مبله شده باشد ، کمتر به نظر می رسد مثل استودیوهای بروکلین که در فیلم ها می بینید از آنچه فکر می کنید. میزهای کنار تخت و چراغ ها ، اگرچه کاملاً ضروری نیستند ، اما ظاهر را کامل می کنند و باید از اولین مواردی باشند که خریداری می کنید.

 

احیای قطعات دوست داشتنی قبلی

اگرچه کاناپه مادربزرگ پیرزلی (و تا حدودی پروانه خور) اولین انتخاب شما در دکوراسیون اتاق نشیمن نیست ، اما با به ارث بردن مبلمان دست دوم ، در هنگام تهیه خانه جدید با بودجه محدود هزاران رند صرفه جویی می شود. با این حال ، به نمایش گذاشتن این قطعه نفیس از صنعت دستی در سال 1940 در آنچه شما امیدوار بودید یک آپارتمان با ارزش بالا برای صورتحساب باشد ، ممکن است فاجعه دکور شما برای اولین بار نباشد.

 

منحرف کردن توجه با چند کوسن پراکنده که به طور هنری قرار داده شده است ، روشی ساده و مقرون به صرفه برای احیای مبلمان قدیمی است. انتخاب های پر جنب و جوش و الگو چشم نواز و شیک است!

 

یک پرتاب نرم و گرم که روی بغل قرار می گیرد (یا در صورت لزوم کل کاناپه) روش دیگری برای جلب توجه از پایین دستی است ، مخصوصاً موردی که برای پوشیدن کمی بدتر به نظر می رسد.

 

اگر بودجه مشکلی ندارد ، در نظر داشته باشید که روکش مبل توسط یک فرد حرفه ای احیا شود. مواد مصنوعی به محبوبیت بیشتری رسیده است زیرا انواع متنوعی از پارچه های با کیفیت و اقتصادی را متناسب با هر سلیقه ای ارائه می دهد.

 

دیگه چی؛ لهجه های غنی از نگین ، پارچه های مخملی ، سر تخته های مبله و تکه های تغییر مکان یافته از روند گرم دکوراسیون منازل در سال 2017 است. نیمکت مادربزرگ ممکن است امسالمبلمان متناسب

خوشبختانه برای مصرف کنندگان متغیر فضا و بودجه ، مبلمان بیش از اندازه دیگر در دسترس نیست. با حرکت به سمت فضاهای کوچکتر و راحت تر ، گنجاندن مبل های غول پیکر در اکثر آپارتمان ها غیر عملی و تا حدودی جسورانه است. در عوض ، روند مبلمان اتاق نشیمن ساده شده است - شامل اندازه های عملی و گزینه های طراحی که از فضای موجود بیشترین استفاده را می کنند.

 

راحتی روند کلان فصل است! از مبلمان لبه تیز و خطی خودداری کنید و در عوض قطعاتی را انتخاب کنید که بر آرامش و آرامش عمیق تأکید دارند. چیزی که پس از یک روز طولانی و سخت کار در دفتر ، از بازگشت به آن لذت خواهید برد.

 

اتاق ناهار خوری سوئیت

نشستن وعده های غذایی و مهمانی های شام در میز غذاخوری یک آئین مهم برای بزرگسالان اجتماعی است. با این حال ، تا زمانی که از نظر اقتصادی به اندازه کافی راحت نباشید و نمی توانید یک مجموعه غذاخوری با کیفیت خوب بخرید ، پایان جهان نیست که در دام خود غذا بخورید. خوشبختانه ، بسیاری از آپارتمان های مدرن و با نقشه باز دارای یک گوشه صبحانه هستند که در این بین می تواند به عنوان یک میز ناهار خوری باشد.

 

قابلمه ، تابه ، کارد و چنگال و ظروف

سرمایه گذاری در ظروف آشپزخانه با کیفیت - مانند قابلمه ، قابلمه ، کارد و چنگال و ظروف - تصمیمی است که احتمالاً از آن پشیمان نخواهید شد. ظروف آشپزخانه می تواند گران باشد. با این حال ، هزینه بیشتر در ابتدای کار تضمین می کند آنچه خریداری می کنید دوام خواهد داشت. Mr Price Home ظروف آشپزخانه ای با کیفیت و قیمت قابل توجهی کمتر از بسیاری از فروشگاه های خانگی ارائه می دهد. مراقب فروش در Boardman’s باشید - از کیفیت برتر با کسری از قیمت معمولی که به فروش می رسد. ظروف غذاخوری با کیفیت بالا و در رنگ های خنثی گزینه ای همه کاره است که احتمالاً از روندهای مد روز بیشتر است. چند وسیله ضروری آشپزخانه که برای هر خانه مبتدی لازم است ظروف آشپزی درجه یک ، ظروف غذاخوری ، لیوان قهوه ، لیوان آب ، کارد و چنگال ، قاشق های مخصوص سرو ، تخته های برش ، درب باز کن و چاقوهای با کیفیت برای تهیه غذا است. مبلغ مورد نیاز کاملاً به تعداد افراد ساکن در خانه و یا احتمالاً پذیرایی در یک مهمانی شام و بودجه بستگی خواهد داشت.

 

به خاطر داشته باشید که یک کتری ، توستر و اجاق مایکروویو نیز باید زودتر از دیرتر خریداری شوند. با توجه به نیاز خود اولویت بندی کنید.

 

بگذار نور باشد

نور مناسب می تواند خانه را متحول کند و افزودن یا جایگزینی یک وسیله ثابت می تواند دنیای تفاوت را ایجاد کند. روندهای طراحی برای سال 2017 دارای پایه های دیواری ، آویزها و چراغ های کف با الهام از صنعتی ، هندسی یا طبیعی است. بسیاری از این طرح ها را می توان در خانه شما قرار داد ، هم به سادگی و هم با قیمت مناسب. نور مناسب علاوه بر چراغ های سقفی سقفی ، می تواند عنصری از فضا و نظافت را ایجاد کند.

 

فراموش نکنید که سیمهای الکتریکی و آداپتورهای دو شاخه در خانه جدید شما ضروری هستند!

 مد باشد!

 

پرده ها

بدون پرده و پرده هیچ اتاقی کامل نخواهد بود. پرده ها علاوه بر محافظت از حریم خصوصی ساکنان و مبهم نگه داشتن نور آفتاب در صبح زود ، در گرم نگه داشتن خانه در زمستان و خنک بودن در تابستان ، همچنین در جلوگیری از نشت و جذب صدا کمک می کنند. Sheet Street طیف گسترده ای از پرده ها را در انواع رنگ ها با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد.

 

به خاطر داشته باشید که قیمت نشان دهنده کیفیت و طول عمر است. خرید ارزان ترین پرده هایی که می توانید پیدا کنید ممکن است به این معنی باشد که شما در نهایت چیزهایی مانند جذب صدا یا مقاومت در برابر آتش را فدا می کنید و احتمال اینکه پرده ها خاک و گرد و غبار را حفظ کنند یا به راحتی از بین بروند افزایش می دهید.

 

وقت بگذارید عاقلانه در نظر بگیرید. اولویت بندی کنید. تزئینات هدفمند فواید خود را دارد ، حتی اگر در مدت زمان طولانی تری اتفاق بیفتد. اجازه دادن به خود برای زندگی در آپارتمان به شما ایده خوبی از آنچه کاملاً ضروری است و فعلاً می توانید بدون آن بمانید ، می دهد. ممکن است متوجه شوید که طعم یا طرح های دکوراسیون شما در چند ماه اول تغییر می کند. انتظار در مورد چیزهایی مانند هنر ، فرش ، گیاهان گلدان به شما امکان می دهد تا برای کیفیت مناسب صرفه جویی کنید و به شما اطمینان می دهد که تصمیمات مدبرانه ای بگیرید که در مرحله بعد پشیمان نخواهید شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد