خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

7 نکته برای باغبانی در فضای باز برای رونق دادن به منازل


7 نکته برای باغبانی در فضای باز برای رونق دادن به خانه های مسکن

درست همانطور که در زمستان سرعت خود را کم می کنیم ، گیاهان خانگی نیز همین کار را می کنند. در تابستان که رشد می کند ، در معرض سطح کم نور ، روزهای کوتاه ، هوای گرم گرم و خانه زمستانی سرد هستند. با تغییر عادات رشد آنها ، کارهای باغبانی داخلی ما نیز باید تغییر کند.

 

1. H2O کمتر.

گیاهان داخلی در زمستان به آب کمتری نیاز دارند. یکی از دلایل عمده از بین بردن هر نوع گیاه آبیاری بیش از حد است. فضاهای هوای خاک با آب خفه می شوند. ریشه گیاهان به همان اندازه که به آب و مواد مغذی نیاز دارند به هوا نیز احتیاج دارند.

 

قبل از گرفتن قابلمه آبیاری را بررسی کنید. خاک باید در حدود 2 "پایین خشک باشد ، نه فقط در سطح. آب را کاملاً بگذارید ، اجازه دهید تا ته دیگ درون ظرف یا ظرف شسته شود. اجازه ندهید که دیگ در بشقاب آب بنشیند و کارتان تمام شد.

 

2. کود را نگه دارید.

گیاهان در زمستان خاموش هستند و نیازی به تقویت مصنوعی قدرت رشد ندارند.

 

7 نکته باغبانی در محیط داخلی برای رونق گیاهان خانگی | مسیر طبیعت

 

3. اجازه دهید گیاهان در نور و تمیز باشند.

برای مطابقت با سطح کم نور ، گیاهان برگ دار را تمیز نگه دارید. گرد و غبار باعث کاهش نور لازم برای فتوسنتز می شود که باعث تغذیه گیاه می شود. در اینجا می توانید گیاهان را تمیز نگه دارید:

 

از یک پارچه و آب گرم تمیز استفاده کنید یا کل گیاه را زیر دوش قرار دهید. این نیز یک روش خوب برای از بین بردن آفاتی مانند شته ها ، اشکالات نرم ، مقیاس و کنه های عنکبوتی است. با از بین بردن برگهای قهوه ای و مرده ، مرحله اصلاح را برای جلوگیری از بیماری به پایان برسانید.

پنجره های خود را تمیز نگه دارید تا در حد امکان نور ، آفتاب و گرما داشته باشید. با حرکت خورشید در پاییز از شمال به جنوب ، نور از پنجره ها تغییر می کند.

گیاهان خود را به اطراف حرکت دهید تا حداکثر نور و گرما را دریافت کنند.

آنها را از بخاری ، ثبات ، پیش نویس و پنجره های سرد دور نگه دارید.

4- رطوبت را افزایش دهید.

برای مقابله با هوای خشک داخل ، سنگها یا سنگریزه ها را در نعلبکی ها بریزید و آنها را با آب پر کنید. مطمئن شوید که ته گلدان لمس یا ایستاده در آب نیست. برای رطوبت بیشتر گیاهان را با هم گروه کنید یا یک مرطوب کننده یا بخار ساز استفاده کنید.

 

7 نکته باغبانی در محیط داخلی برای شکوفایی گیاهان خانگی | مسیر طبیعت

 

5. برای بهار آماده شوید.

در ماه فوریه ، روزهای طولانی رشد جدیدی را در گیاهان خانگی ایجاد می کند. باغ داخلی شما به آب بیشتری و مقداری کود آلی احتیاج دارد. بررسی آب را ادامه دهید و در نیمه قدرت کود دهید. با طولانی شدن و گرم شدن روزها ، آب و کود باید افزایش یابد.

 

6. رشد قدیم را قطع کنید.

اواخر زمستان نیز زمان هرس گیاهان خانگی است. ممکن است آنها با نور کم زمستان لنگ خورده باشند ، اما شما همچنین می خواهید رشد جدید را تشویق کنید.

 

7 نکته باغبانی در محیط داخلی برای شکوفایی گیاهان خانگی | مسیر طبیعت

 

7. خاک را تازه کنید.

گیاه را از گلدان آن خارج کنید ، گلوله ریشه را به عقب برش دهید و آن را در یک گلدان تمیز به همان اندازه با خاک گلدان جدید قرار دهید. اگر واقعاً به گلدان بسته شده است ، گلوله ریشه را کمی بشکنید و اندازه آن را به اندازه 1-2 "بزرگتر قرار دهید.

 

شما می توانید از ابتدا که گیاه مناسب و فضای مناسب را خریداری می کنید با گیاهان آپارتمانی موفق باشید. سعی نکنید یک گیاه عاشق آفتاب در یک اتاق تاریک پرورش دهید و دوستداران سایه را زیر آفتاب مستقیم قرار ندهید. در زمستان به نیازهای آنها توجه کنید و در هنگام پرواز برف باغی سرسبز و سرسبز خواهید داشت!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد