خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

راهنمای انتخاب تابه



راهنمای انتخاب گلدان و تابه

مجموعه خوبی از ظروف آشپزی سالها به شما کمک می کند و باعث می شود آشپزخانه شما سرمایه گذاری شود. یک مجموعه وسایل آشپزی واقعاً خوب مجموعه ای است که به شما امکان می دهد با کمترین تعداد موارد بیشترین کار را انجام دهید. مواد محکم و دوام برای قابلمه ها و قابلمه های خوب و با دوام بسیار ضروری است.

 

مواد

 

فولاد ضد زنگ:

 

به احتمال زیاد از قابلمه ها و قابلمه های خود برای کارهای مختلف آشپزی استفاده خواهید کرد. فولاد ضد زنگ ، یکی از متنوع ترین مواد ، به طور کلی بهترین کار را انجام می دهد ، گودال نمی شود و خورد نمی کند و به مواد قلیایی یا اسیدی واکنش نمی دهد. اما بهترین هادی گرما نیست بنابراین باید ویژگیهای انتقال حرارت اضافه شده را بررسی کنید - به دنبال یک هسته آلومینیوم یا یک دیسک آلومینیوم یا مس در پایین باشید.

 

چدن:

 

قابلمه ها و قابلمه های چدنی سنگین برای هر چیزی که باید در دمای بالا در مدت زمان طولانی پخته شود بسیار مناسب است. آنها همچنین برای سرخ کردن غذا عالی هستند. اما حتی اگر گلدان های چدنی در آشپزخانه شما شیک به نظر برسند ، تمیز کردن آنها دشوارتر است.

 

مینا:

 

در حال حاضر مینا کاری زیبایی در آشپزخانه دارد. قابلمه ها و قابلمه های مینا علاوه بر متناسب بودن با دکوراسیون ، گرما را نیز به خوبی انجام می دهند. آنها اغلب با یک سطح پخت و پز فلزی برای توزیع یکنواخت گرما همراه هستند.

 

آلومینیوم:

 

آلومینیوم رسانای گرمایشی عالی است و برای سریع ، حتی پخت و پز و بهره وری انرژی عالی است. آلومینیوم آنودایز شده سخت بسیار محکم است و در برابر خراش و تراشه مقاوم است و مجموعه ای از ظروف آشپزی موجود در این ماده سالها برای شما دوام می آورد.

 

نچسب:

 

قابلمه های نچسب به راحتی قابل استفاده هستند و به این معنی است که می توانید از مصرف روغن و چربی ها کم کنید. همچنین تمیز کردن آنها آسان است اما به راحتی خراشیده می شوند.

 

کیفیت

 

چه یک آشپز با الهام باشید و چه یک آشپز نیمه وقت در آشپزخانه خود ، باز هم می خواهید بهترین کیفیت را در مورد ظروف آشپزی خود داشته باشید. به دنبال طراحی خوب و متعادل ، ویژگی های خوب هدایت گرما ، وزن دهی مناسب ، دستگیره های ایمن و درپوش های مناسب باشید. خرید ظروف با کیفیت خوب به معنای خرید ارزش طولانی مدت است.

تابع

 

چه بخواهید اولین مجموعه قابلمه و قابلمه خود را بخرید و چه لوازم ضروری آشپزخانه خود را به روز کنید ، برخی از وسایل آشپزی وجود دارد که هر آشپزخانه باید داشته باشد.

 

در اینجا قابلمه ها و قابلمه های اساسی مورد نیاز شما و چرایی آن آورده شده است.

 

ماهی تابه

 

برای تهیه سس ، گرم کردن سوپ ، پختن برنج استفاده کنید

 

ماهیتابه

 

برای سیر کردن و تفت دادن گوشت و سبزیجات استفاده کنید. ماهیتابه کاملاً متنوع است

 

گلدان سهام

 

برای جوشاندن ماکارونی ، برنج و یا تهیه گلدان های بزرگ سوپ ، خورشت یا آب میوه استفاده کنید.

 

از قابلمه ها و قابلمه های خود مراقبت کنید

 

برای جلوگیری از خراش ، از ظروف فلزی یا مواد تمیزکننده ساینده روی تابه های نچسب خود استفاده نکنید. قبل از تمیز کردن ، ظرف را بگذارید تا خیس بخورد.

 

هنگامی که پخت و پز را تمام کردید ، قابلمه یا قابلمه داغ خود را در آب سرد قرار ندهید تا از تاب خوردگی جلوگیری شود.

 

از قرار دادن گلدان های خود در ظرف اجاق گاز داغ ، حواستان باشد. این باعث اتلاف برق و آسیب رساندن به ظروف آشپزی شما می شود.

 

استفاده مداوم از حرارت زیاد هنگام پخت و پز می تواند به سطوح نچسب شما آسیب برساند.

 

قبل از قرار دادن ظروف در ماشین ظرفشویی بررسی کنید که آیا ظروف آشپزی شما در ماشین ظرفشویی ایمن نیست.

 

برای خرید قابلمه و قابلمه اینجا را کلیک کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد