خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

نحوه انتخاب درب ورودی جدید



نحوه انتخاب درب ورودی جدید

درب ورودی عالی یک ورودی خیره کننده به خانه شما ایجاد می کند و لحن داخلی آن را تنظیم می کند. ما جوانب مثبت و منفی پنج نوع درب محبوب در بازار را توضیح می دهیم

به دور از اینکه فقط یک وسیله کاربردی باشد ، درب ورودی شما می تواند چیزهای زیادی در مورد خانه شما بگوید ، به سبک بیرونی و باغچه جلویی یا راهرو شما کمک کند و اظهاراتی در مورد نوع داخلی در پشت آن داشته باشید.

 

خواه درب ورودی را برای یک خانه دوره ای انتخاب کنید یا جایی مدرن تر ، راهنمای ما تمام مواد اصلی درب ورودی را با توجه به جذابیت طراحی ، امنیت و قیمت آنها ارزیابی می کند تا به شما کمک کند بهترین انتخاب را برای خانه خود داشته باشید.

 

در راهنمای ما روش های بیشتری برای تغییر فضای بیرونی خانه خود پیدا کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد همه موارد مربوط به درب ، به صفحه اختصاصی مرکز ما بروید.

 

با دریافت یک نقل قول خیاطی در وقت و پول خود صرفه جویی کنید

ما با ارائه دهندگان پیشرو در صنعت کار می کنیم تا نیازهای شما را با محصولات آنها مطابقت دهیم. فقط از پنجره / درب خود به ما بگویید و مناسب ترین شرکای ما با شما تماس می گیرند تا ببینید آیا می خواهید کارها را پیش ببرید.

 

1. مشخصات خود را در زیر وارد کنید. نگران نباشید ، در مورد آنچه از محصول خود می خواهید کمی به ما بگویید و جزئیات تماس را با ما در میان بگذارید.

 

2. ما پایگاه داده خود را جستجو می کنیم. ما نیازهای شما را با خدمات و قیمت هایی که شرکای ما ارائه می دهند مطابقت خواهیم داد.

 

3. همکاران با شما تماس خواهند گرفت. فقط تأمین کنندگان متناسب با نیازهای شما با شما تماس خواهند گرفت.

انتخاب درهای جلو UPVC - گزینه بودجه

هنگامی که درب های ورودی uPVC برای اولین بار معرفی شدند ، آنها جایگزین مناسبی برای درب ورودی چوبی سنتی بودند - کم هزینه تر و عملکرد حرارتی بیشتر. با این حال ، همه از زیبایی های uPVC قدردانی نمی کنند و می توان انواع سبک ها و رنگ ها را محدود کرد.

 

 

 

ضخامت معمولاً 28 میلی متر ، بسیاری از مردم احساس می کنند که به راحتی قابل نفوذ است و اگرچه در بخش uPVC نوآوری هایی صورت گرفته است ، اما از محبوبیت درب ورودی uPVC در حال کاهش است.

 

قیمت تقریبی شروع: 600 پوند

 

درب ورودی از مبدا

 

(اعتبار تصویر: منبع)

ترکیبی از پلاستیک تقویت شده شیشه (GRP) - ماده معاصر

درهای ورودی کامپوزیت حدود 10 سال پیش به بازار عرضه شدند ، هدف از این کار مالکان خانه ها این بود که می خواهند ظاهر درب چوبی را حفظ کنند در حالی که از مواد مدرن بهره مند می شوند ، که برای نگهداری از پیش نویس ها به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند و بیشتر کار می کنند. اکنون آنها با رشد درب های کامپوزیت تقریباً سال به سال دو برابر شده اند و این یک گزینه با سرعت بالا است.

ضخامت 44 میلی متر ، درب های GRP از نظر گرمائی بسیار کارآمد هستند ، اما ایمن ترین آنها نیستند. و از آنجا که رنگ به طور معمول روی یک پوست فایبرگلاس سفید قرار می گیرد ، درب های GPR مستعد خراش هستند. به ویژه مراقب باشید که از سازندگان درب بخواهید که هر رنگ RAL را مطابقت دهند ، زیرا رنگی که به این روش اعمال می شود به خصوص در معرض خراش قرار دارد.

 

قیمت تقریبی شروع: 900 پوند

 

درب ورودی زرد معاصر از جلو شهری

 

(اعتبار تصویر: جبهه شهری)

 درهای جلو چوبی VENEERED - رویکرد DIY

از خرده فروشی های بزرگ DIY که خارج از قفسه موجود است ، می توانید یک درب چوبی روکش دار با ظاهری زیبا از حدود 250 پوند بردارید. قبل از شروع کار باید آن را رنگ یا لاک بزنید و پس از آماده شدن ، می توانید آن را خودتان جا دهید یا از سازنده محلی بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.

 

 

یک گزینه محبوب در میان DIYers ، پایین این نوع درب این است که شما باید این نوع درب را با سنباده سالانه و رنگ آمیزی مجدد یا لاک زدن نگهداری کنید. برای اطمینان از امنیت بیشتر شما به قفل های با کیفیت بالا احتیاج دارید. و برای اینکه در زمستان هوا را خنک نگه دارید ، ممکن است بخواهید در یک طرح انحصاری پیش نویس سرمایه گذاری کنید زیرا درهای چوب به دلیل عملکرد حرارتی شناخته شده نیستند.

 

درب های چوبی نیز در معرض تغییر شرایط آب و هوایی هستند ، بنابراین ممکن است در بعضی از سال های سال درب چوبی را در قاب بچسبانید.

درب جلو سخت چوب جامد

یک درب ورودی چوب جامد سفارشی ، جلوه ای از لوکس بودن را به هر خانه ای می بخشد. ایده آل برای خواص دوره ای ، یک درب جامد از چوب سخت ساخته می شود و می تواند تا حد زیادی توسط صاحب خانه طراحی شود. نتیجه نهایی احتمالاً یک درب جلو با کیفیت بالا خواهد بود که سالها دوام خواهد داشت - اما برای محافظت از سرمایه گذاری خود باید مایل باشید از آن مراقبت کنید.

 

هرگونه رنگ یا لاک الکل به دلیل محو شدن یا لکه شدن رنگ ، مجدداً نیاز به استفاده مجدد دارد.

 

و بدون مراقبت و توجه ، ممکن است یک درب چوب سخت جامد ترک بخورد ، آب را جذب کرده و در نهایت پوسیده شود.

 

قیمت تقریبی شروع: 2000 پوند

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد