خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

رعایت نکات ایمنی در منزل



نکات ایمنی در منزل

علاوه بر داشتن سیستم امنیتی منزل ، موارد زیادی وجود دارد که می توانید برای کمک به امنیت هرچه بیشتر خانه خود انجام دهید! نظارت بر خانه با استفاده از سیستم امنیتی منزل که توسط ADT کنترل می شود ، اولین مورد از اقدامات احتیاطی امنیت خانه است. در زیر برخی از نکات کلی در مورد ایمنی در خانه آورده شده است که به شما در محافظت از خانه و خانواده در برابر آسیب کمک می کند. SafeStreets یک فروشنده مجاز ADT است.


لیست ایمنی و امنیت خانه شما

وقتی برای مدت طولانی خانه خود را ترک می کنید ، حتما این توهم را ایجاد کنید که شخصی در خانه است. می توانید چراغ های خود را روی تایمرها بگذارید ، تلویزیون را روشن بگذارید یا اینکه دوست یا عضوی از خانواده در خانه خود باشید تا در خانه باشید.

بررسی کنید که آیا همه درهای شما قفل های به روز و خوبی دارند که به درستی کار می کنند. در غیر این صورت ، بلافاصله آنها را تعویض کنید.

یک سوراخ سوراخ در درب ورودی خود نصب کنید تا قبل از اینکه اجازه ورود به آنها را بدهید ، می توانید ببینید چه کسی بیرون است.

هرگز کلیدهای اضافی یا درهای درب گاراژ را در زیر درب ، صندوق های پستی یا بالای درب خانه قرار ندهید. در عوض ، یک کلید اضافی برای دوست نزدیک ، همسایه یا یکی از اعضای خانواده که به او اعتماد دارید بگذارید.

با گذاشتن یک تکه چوب یا فلز در امتداد مسیر پایین ، می توانید هر پنجره یا درب شیشه ای کشویی را بسیار ایمن کنید و از باز شدن پنجره یا درب از خارج جلوگیری کنید.

درهای گاراژ را همیشه بسته نگه دارید.

شما باید پرده ها و پرده های خود را بسته نگه دارید. وسایل خانه خود را برای دنیای خارج تبلیغ نکنید.

جواهرات گران قیمت ، وسایل الکترونیکی و مدارک مهم را در یک گاوصندوق در خانه یا حتی بهتر ، یک صندوق امانات در بانک محلی خود ذخیره کنید.

هنگامی که از خانه دور هستید ، هرگز یادداشتی را روی در نگذارید. این یک نشانه واضح است که هیچ کس در خانه نیست و یک دعوت خوب برای ورود هر جنایتکاری است.

وقتی برای مدت طولانی دور هستید ، از همسایه یا یکی از اعضای خانواده بخواهید نامه ، روزنامه و هرگونه زایمان را که جمع کرده اید ، جمع کند. این یک شاخص واضح است که هیچ کس در خانه نیست.

ایمنی آتش سوزی

هنگام ساخت خانه جدید حتما از مواد مقاوم در برابر آتش استفاده کنید.

هرگز فکر خوبی نیست که در خانه خود بدون مراقبت از شمع ها ، یا هرگونه شعله ور دیگری را باز بگذارید.

قبل از انداختن سطل های زباله اطمینان حاصل کنید که ته سیگار کاملاً بیرون باشد.

هرگز اتوی گرم ، فر ، گریل و ... را بدون مراقبت رها نکنید.

برگها ، درختان و علفهای خشک و مرده را به طور منظم از حیاط خود پاک کنید.

اطمینان حاصل کنید که آدرس خیابان شما به راحتی قابل مشاهده است ، به پرسنل اورژانس اجازه می دهد تا به سرعت خانه شما را پیدا کنند.

حتماً هیزم ها را دور از خانه خود ذخیره کنید.

هشدارهای دود را در هر طبقه از خانه خود نصب کنید ، باتری ها را مرتباً چک کنید و حداقل یک بار در ماه آنها را تست کنید.

در هنگام پخت و پز ، قابلمه ها یا قابلمه ها را روی اجاق گاز نگذارید.

اطمینان حاصل کنید که شما و خانواده تان برنامه ای برای فرار از آتش سوزی دارید. این برنامه را تمرین کنید و اطمینان حاصل کنید که همه در خانه شما می دانند که در صورت آتش سوزی دقیقاً چه کاری باید انجام دهند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد