خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

چگونه از شر گال میوه یا گیاهان خلاص شویم؟ | سری اول

مگس های میوه ای من را آجیل می رانند! آشپزخانه می تواند در یک لحظه عاری از آفت باشد و پس از چند ساعت ناگهان با یک دسته کوچک مگس میوه پر شود. خوشبختانه ، من یاد گرفته ام که چگونه می توانم این آفات کوچک آزار دهنده را کنترل کنم و می خواهم نکات و نکات خود را با شما در میان بگذارم!


این پست شامل پیوندهای مربوط است. این بدان معنی است که من ممکن است کمیسیون کمی در مورد کالاهایی که شما مستقیماً از طریق پیوندها خریداری می کنید ، بدون هیچ هزینه ای برای شما ایجاد کنم. با تشکر از شما برای حمایت شما!


کاپ کیک خرچنگ

×

چگونه از شر مگس های میوه ای خلاص شویم

همه ما می دانیم که مگس های میوه چقدر سریع می توانند آشپزخانه شما را تسخیر کنند ، بنابراین در اولین علامت مگس میوه این مراحل را دنبال کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.


خطاب به علت

تعیین کنید که مگس های میوه از کجا می آیند و هر آنچه که باید تمیز شود را برطرف کنید. در اینجا متداول ترین مناطق برای بررسی وجود دارد.


میوه یا سبزیجات بیش از حد رسیده یا پوسیده

وسایل تمیز کردن مانند پارچه های ظرف مرطوب ، موپس ، اسفنج و غیره

لجن یا غذای تخمیر شده در ته سطل های زباله یا در امتداد درز وسایل

تخلیه های سینک

دفع زباله

مواد غذایی یا شراب روی فرشهایی که به درستی تمیز نشده اند ریخته شود


آشپزخانه سفید با میزهای کوارتز خاکستری تزئین شده برای تابستان.


یک دام تنظیم کنید

حتی اگر فکر می کنید از منبع غذا خلاص شده اید ، مگس میوه بسیار کارآمد است و هنوز هم می تواند برای مدت طولانی بماند. بنابراین از شر تله های مگس میوه ای بیرون بیایید {یا خودتان بسازید!} تا از شر مگس های میوه باقیمانده خلاص شوید و پرورش ماهی را از بین ببرید. دو فروشگاه مورد علاقه من برای خرید تله ها دام و اسپری های حشرات پرواز Aunt Fannie’s Fly Punch و Zevo هستند. همچنین تهیه تله پرواز میوه ای DIY خود بسیار آسان است!


DIY FRUIT FLY TRAP

اگر می خواهید به سرعت از شر آن مگس های میوه مزاحم خلاص شوید ، به این تله مگس میوه ای ساده DIY بروید. تمام آنچه شما نیاز دارید دو ماده اصلی است که احتمالاً قبلاً در دست دارید - سرکه سیب و صابون ظرف. سرکه سیب برای جلب مگس میوه کار می کند ، در حالی که صابون ظرف باعث شکست کشش سطحی سرکه می شود و باعث می شود مگس میوه به ته کشیده شود و غرق شود.


مواد

سرکه سیب

مایع ظرفشویی

ظرف شیشه ای {مانند ظرف شیشه ای یا بطری پاپ شیشه ای} یا کاسه

بسته بندی پلاستیکی {اختیاری}

برای نسخه جذابتر بصری ، این تله مگس میوه ای را به جای شیشه امتحان کنید و بپیچید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد