خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

چگونه از شر گال میوه یا گیاهان خلاص شویم؟ | سری دوم

دستورالعمل ها

سرکه سیب را در ظرف یا ظرف خود بریزید. نیازی به پر شدن کامل نیست - فقط چند اینچ باید انجام شود.

چند قطره صابون ظرف به شیشه اضافه کنید.

محکم را با بسته بندی پلاستیکی بپوشانید و چند سوراخ کوچک در آن را با یک خلال دندان منگنه کنید. بسته بندی پلاستیکی احتمالاً مورد نیاز نیست زیرا مگس میوه ها احتمال زیادی برای جلوگیری از غرق شدن ندارند ، اما من مانع اضافی را دوست دارم و احساس می کنم بوی سرکه را کمتر می کند {اما هنوز مگس های میوه را می کشد}.

اگر شیشه تله مگس میوه ای دارید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دو مرحله اول را کامل کنید و درب فلزی آن را در بالا قرار دهید.

ظرف خود را در محلی قرار دهید که مگس های میوه تمایل به تجمع آن دارند.

خرید تله مگس میوه ای قطعاً ضروری نیست ، اما در پیشخوان آشپزخانه شما خیلی زیباتر از یک ظرف یا ماسون باز است. آیا آن را در تور خانه آشپزخانه تابستانی ما گرفتید؟ من در واقع در طول ماه های گرم خود را همیشه بیرون نگه می دارم تا از جلوگیری از کنترل مگس میوه جلوگیری کنم. حتی وقتی هیچ مگس میوه ای را در اطراف مشاهده نمی کنم ، هنوز مگس های میوه ای وجود دارند که هنوز در شیشه گیر می کنند. کار از محکم کاری عیب نمیکنه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد