خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

چگونه مخزن زباله ها را تمیز کنیم؟ | سری دوم

برای استفاده
اگر می خواهید سریعاً دفع زباله خود را تازه کنید ، فقط چند مورد از آنها را در دفع مواد زباله بیرون بیاورید ، مقداری آب خنک اجرا کنید و تقریباً برای 30-20 ثانیه دفع زباله را روشن کنید. من هر چند روز یکبار برای نگهداری عمومی یا در صورت مشاهده بوی بد بو از آنها استفاده می کنم. آنها همچنین می توانند با سرکه و مکعبات مرکبات زیر ترکیب شوند تا ضد عفونی کنندگی بیشتری داشته باشند.

مکعب سرکه و سیتروس DIY
این مکعب های سرکه مرکبات به تیز شدن تیغه های دفع زباله و بوی خوش و سبک آن کمک می کند.

مکعب سرکه مرکبات DIY برای تمیز کردن دفع زباله.

عناصر
سرکه
پوست مرکبات {لیمو ، پرتقال ، لیمو و غیره}
آب مرکبات
دستورالعمل ها
 

5-6 قطعه کوچک پوست مرکبات {لیمو ، پرتقال ، لیمو و غیره} را درون یک سینی مکعب یخ قرار دهید و با سرکه پر کنید. اگر تکه های اضافی لیمو یا پرتقال در اطراف وجود داشته باشد ، من آب اضافی را نیز داخل سینی ها می فشارم.
فریز کنید تا جامد شود و تا زمان استفاده منجمد بماند. من وقتی این کار را می کنم به طور کلی دو سینی مکعب یخ درست می کنم. اگر برای اهداف دیگر به سینی های مکعب یخ نیاز دارید ، می توانید مکعب ها را به کیسه فریزر یا ظرف ذخیره سازی دیگر فریزر منتقل کنید.
مکعب سرکه مرکبات DIY برای تمیز کردن دفع زباله.

برای استفاده
برای استفاده ، چند عدد از این مکعب های یخ را در محل دفع زباله قرار دهید ، آب خود را راه اندازی کنید و آن را روشن کنید تا اینکه یخ ها شکسته شوند. سرکه به ضدعفونی کردن زباله های شما کمک می کند در حالی که پوست مرکبات عطر و بوی تازه تری به آن می بخشد. مکعب های یخ زده همچنین مزایای تراشیدن تیغه ها را فراهم می کنند. برای افزایش تمیز کردن اضافی ، این مورد را با یکی از بمب های دفع زباله از بالا دنبال کنید.

نکات مربوط به نگهداری زباله
در دفع زباله ها چیزی قرار ندهید که مواد زائد مواد غذایی قابل تجزیه نیست. این سطل آشغال نیست!
برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی و اطمینان از عدم ایجاد انسداد ، دفع زباله را مرتباً اجرا کنید و همیشه به خاطر داشته باشید که قبل از کار ماشین ظرفشویی ، دفع زباله را انجام دهید تا از پاک شدن زباله ها اطمینان حاصل کنید.
به یاد داشته باشید که همه دفع زباله ها برابر نیستند. با استفاده از اسباب بازی های گران قیمت و بالاتر از اسب می توانید مواردی را که مدل های کوچکتر و آپارتمانی نمی توانند اداره کنند ، اداره کنند.
اگر مانع از بین بردن زباله های خود هستید ، حتماً قبل از اقدام به ماهیگیری شی fish ، ابتدا دفع را از برق جدا کرده یا فیوز را خاموش کنید. در صورت امکان از قرار دادن دست در محل دوری کنید و از انبر یا انبر آشپزخانه برای بیرون آوردن شی استفاده کنید.
هنگام آسیاب کردن ضایعات غذا از آب سرد استفاده کنید. اگر چربی یا چربی دارید ، آب سرد باعث جامد شدن آن می شود تا بتوان آن را صاف و دفع کرد. اگر از آب داغ استفاده می کنید ، آن را مایع کرده و در داخل فاضلاب شسته و سپس در آن دوباره جامد می شود و احتمالاً تخلیه شما را مسدود می کند. آب سرد همچنین می تواند به موتور از گرم شدن بیش از حد کمک کند.
همیشه هنگام روشن بودن موتور آب را در جریان داشته باشید. وقتی آسیاب کامل شد ، دفع زباله را خاموش کرده و اجازه دهید آب حداقل 15 ثانیه دیگر کار کند تا ذرات باقیمانده از بین برود.
 

پاک کننده زباله در کنار صابون دستی

چه چیزی نباید دفع زباله را پایین بیاورد
اکنون شما می دانید که برای کمک به حفظ و تمیز کردن زباله های خود باید چه کاری انجام دهید ، در اینجا چند چیز وجود دارد که شما نباید آنها را در آنجا قرار دهید ...

غذاهای قابل انعطاف مانند ماکارونی و برنج {زیرا می توانند در لوله های شما گسترش یافته و باعث گرفتگی شوند}
مقادیر زیادی پوست سیب زمینی {به دلیل نشاسته زیاد که می تواند به خمیر غلیظی در اثر چسبندگی تیغه ها تبدیل شود}
پوست انبه {ما این را به سختی یاد گرفتیم!}
استخوان های حیوانات بزرگ
مواد الیافی مانند پوسته ذرت ، مارچوبه ، پوست موز ، یا ساقه کرفس. اینها را برای کمپوست ذخیره کنید زیرا تجزیه آنها در زباله ها سخت است.
چاله های میوه
کنگر فرنگی
روغن / روغن. اینها به تدریج در طرفین لوله های شما جمع می شوند و می توانند منجر به گرفتگی شوند. برای دفع صحیح چربی و روغن ، صبر کنید تا خنک شود و سپس آن را درون یک ظرف یا قوطی ریخته شده در سطل زباله بریزید.
مقادیر زیادی آسیاب قهوه {در حالی که به خود دفع زباله آسیب نمی رساند ، مقادیر زیاد می تواند به لوله ها آسیب برساند}
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد