خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

11 نکته برای تمیز کردن سریع خانه

نکات تمیز کردن سریع خانه

1. کل خانه را تمیز کنید ، نه یک اتاق در آن واحد

تمیز کردن اگر یک کار را انتخاب کنید (گردگیری ، جاروبرقی ، پاک کردن ماشین) و انجام کار مشابه در هر اتاق از خانه بسیار کارآمدتر است ، به جای تمیز کردن آشپزخانه ، حمام و سپس اتاق خواب. انجام این روش باعث می شود شما احساس نکنید که در یک چرخه تمیز کردن بی پایان هستید و کار مشابه را بارها و بارها شروع می کنید.


2. تمام ابزار تمیز کردن خود را در یک بچه جمع کنید

این یک کادوی ، یک سطل یا یک پارچه است ، داشتن هر آنچه برای تمیز کردن در یک مکان قابل حمل نیاز دارید ، انجام کار را بسیار آسان می کند. در حین تمیز کردن وقت خود را به دنبال ابزار جستجو نمی کنید و دیگر نگران جمع آوری آنها قبل از استفاده بعدی نیستید.


3. آشفتگی را پاک کنید

قبل از اینکه حتی تمیز کردن را شروع کنید ، اتاق به اتاق بروید و بی نظمی را بردارید. هنگام تحویل گرفتن هر یک از کالاها - مجلات ، کاغذهای پشتی کاملاً خوانده شده ، کفش های کتانی قدیمی - به این نکته توجه کنید که آیا باید آن را کنار بگذارید ، آن را بیندازید یا اهدا کنید.


4. گرد و غبار و خلا vac

قبل از شروع گردگیری ، از خاموش بودن پنکه های سقفی اطمینان حاصل کنید. گردگیری خود را روی قسمت بالای مبلمان و زیر قفسه ها ، روی نرده ها ، قاب عکس ها ، دستگیره ها و صفحه های تلویزیون متمرکز کنید. برای مناطق صعب العبور مانند پرده و قفسه های بالایی ، پارچه ای از میکروفیبر را به انتهای جارو یا جارو ببندید. قبل از جاروبرقی ، ملحفه های اتاق خواب را عوض کنید.


5. آینه ها و شیشه ها را پاک کنید

برای تمیز کردن همه آینه ها و سطوح شیشه ای ، از یک پارچه میکروفیبر مرطوب و به دنبال آن یک پارچه خشک استفاده کنید.


6. میزهای پیشخوان و سطح آن را ضد عفونی کنید

از خانه خود عبور کرده و سطوح سخت را پاک کنید - از میزهای پیشخوان ، وسایل خانه و کابینت گرفته تا دستگیره های در ، کلیدهای روشنایی ، ریموت تلویزیون و تلفن. شما باید برخی از آن سطوح را ضد عفونی کنید ، به ویژه آنهایی که می توانند میکروب را به انگشتان و صورت افراد منتقل کنند. با مخلوط کردن یک چهارم تا نیم فنجان سرکه سفید یا سیب با یک فنجان آب یک محلول ضد عفونی کننده غیر سمی تهیه کنید.


7. تمرکز خود را روی وان ها ، غرق ها و توالت ها قرار دهید

اسپری تمیز کننده را روی سینک آشپزخانه و سپس روی سینک ظرفشویی ها ، وان ها و توالت ها قرار دهید. بگذارید چند دقیقه بماند تا پاک کننده وقت داشته باشد تا آلودگی ها و لکه ها را حل کند. سپس به آشپزخانه برگردید و شروع به مالش دهید. فراموش نکنید که داخل مایکروویو را پاک کنید. توالت های تمیز ماندگار هستند.


در حالی که در آشپزخانه هستید ، می خواهید مطمئن شوید که دفع زباله به شکل نوک تیز است. اگر مطمئن نیستید که بهترین روش برای تمیز کردن زباله چیست ، برای چند نکته مفید در مورد تمیز کردن زباله DIY اینجا را کلیک کنید.


8- جارو بزنید ، سپس پاک کنید

کف آشپزخانه و سرویس بهداشتی را جارو کنید. از دورترین گوشه اتاق شروع به دست زدن کنید و به سمت درب عقب حرکت کنید (یعنی خودتان را در گوشه ای از بین نبرید). هر وقت منطقه 4 در 4 پا را کامل کردید ، شستشو را بشویید.


9. هنگام جاروبرقی به حرکت خود ادامه دهید

هنگام جاروبرقی نگران نباشید هر گوشه و کنار. فقط به حرکت در خانه ادامه دهید ، خلا vac را در هر اتاق فرش شده در یک عبور عبور دهید.


بعضی از کارها لازم نیست هر هفته انجام شود. واکس زدن مبلمان ، تمیز کردن پنجره ها و شستشوی فرش و تشک حمام از جمله این موارد است. این لوازم جانبی را بررسی کرده و از قضاوت خود استفاده کنید.


10. فراموش نکنید که ابزار تمیز کردن خود را به طور مرتب بشویید

بخشی از نظافت منزل که اغلب از آن چشم پوشی می شود ، نگهداری از وسایل نظافت است. استفاده از موپ کثیف یا خلا with همراه با کیسه پر بسیار م effectiveثرتر است و در نهایت وقت بیشتری را صرف تمیز کردن خواهید کرد.


11. تمیز کردن را یک فعالیت گروهی کنید

تمیز کردن یک کار تیمی یکی از بهترین روش ها برای تمیز کردن سریع خانه است. یک وقت قبل را با خانواده خود برنامه ریزی کنید و به هر شخص وظایفی اختصاص دهید. کار با هم می تواند به تمیز کردن یک سرگرمی اضافه کند و خانه شما در کمترین زمان برق می زند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد