خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

چگونه خود را مانند حرفه ای ها تمیز کنیم؟ | سری اول

چگونه خانه خود را مانند یک حرفه ای تمیز کنید: در 4 ساعت از بالا به پایین

نکات تمیز کردن از یک نظافتچی حرفه ای

می توانید تقریباً هر خانه را در حدود چهار ساعت در هفته تمیز کنید. این را وقتی یاد گرفتم که خودم کار تمیز کردن خانه مسکونی خود را داشتم. یک دلیل که تمیز کردن خانه دیگران بسیار آسان تر از تمیز کردن خانه است ، این است که شما درگیر این خرابکاری نیستید. هیچ چیز شخصی نیست و هنگام تمیز کردن حواس شما پرت نمی شود.


اگر حواس شما پرت نشود می توانید خانه خود را به همان کارایی تمیز کنید. همچنین می توانید به جای استخدام سرویس حرفه ای نظافت منزل ، در هزینه های خود صرفه جویی کنید. روش پنج مرحله ای من شامل موارد زیر است:


تنظیم یک برنامه تمیز کردن

نظافت سرویس بهداشتی

تمیز کردن سقف ها و دیوارها

گردگیری

تمیز کردن کف

بیاموزید که چگونه نیازهای تمیزکاری خود را اولویت بندی کنید

کارهای خانه مانند نظافت شدید آشپزخانه و لباسشویی بهتر است برای زمان دیگری باقی بماند زیرا می تواند شما را از ماموریت شما منحرف کند. من تصور می کنم که ظروف به طور کلی شسته شده و پیشخوان ها هر روز پاک می شوند.


اگر کارآمد هستید ، می توانید ماشین ظرفشویی یا ماشین لباسشویی را هنگام تمرکز بر روی وظایف انجام شده ، اجرا کنید. ما در مورد برخی از تکنیک ها برای مقابله با این کارهای در پایان صحبت خواهیم کرد. پیشنهاد می کنم هنگام پاکسازی تار عنکبوت ، گردگیری و تمیز کردن کف ، آشپزخانه را نیز در آن بگنجانید.

تمیز کردن لوازم مورد نیاز شما

اگر دسترسی سریع به همه چیزهایی که نیاز دارید داشته باشید ، کار شما را ساده تر می کند. بهتر است از یک انبار نگهدارنده یا یک سطل دسته دار استفاده کنید تا بتوانید وسایل خود را از اتاق به اتاق دیگر حمل کنید.


در شستشوی خود باید موارد زیر را داشته باشید:


اسفنج (با یک طرف اسکراب)

پارچه های نخی (من پوشک پارچه ای یا پارچه های پارچه ای قدیمی را دوست دارم. پیراهن های قدیمی نیز پارچه های خوبی درست می کنند. اگر از حوله یا لباس قدیمی استفاده می کنید ، آنها را ببرید تا تشخیص دهید که بازنشسته شده اند.)

پارچه های میکروفیبر

دستمال توالت

تمیز کننده حمام

شیشه پاک کن

جلای مبلمان

دستکش لاستیکی

تمیز کننده کف و / یا جلا

اندکی توصیه درباره پارچه و پارچه

پارچه های میکروفیبر بسیار محبوب هستند و برای برخی مشاغل بسیار مناسب هستند. آنها برای گرد و غبار خشک ، تمیز کردن چوب ، و پرداخت نهایی خوب کار می کنند. با این حال ، آنها بسیار جاذب نیستند. بیشتر اوقات می خواهید از آنها خشک یا کمی مرطوب استفاده کنید. برای خشک کردن ظروف خوب نیستند ، اما برای مالیدن لکه های آب بسیار مناسب هستند. اگر از اسپری شوینده و پارچه میکروفیبر استفاده می کنید سطح آن خیلی خشک نمی شود. در این صورت بهتر است از یک حوله کاغذی یا پارچه پنبه ای یا پارچه استفاده کنید.


حوله های کاغذی برای خرابکاری های بسیار تند و زننده یا روغنی مفید است که اسفنج یا پارچه شما را آلوده می کند ، مواردی مانند خارج از توالت. در بالای اجاق گاز خود می توانید از دستمال کاغذی برای تمیز کردن اولیه استفاده کنید و سپس به یک اسفنج یا پارچه بروید.


سایر ابزارهای ضروری

گردگیر بلند

جارو برقی

جاروب

پاک کردن گرد و غبار

شستشوی مرطوب

جاروبرقی مناسب و معقول بخرید

سالها با جاروبرقی مشکل داشتم. من یکی پشت سر هم ارزان خریدم. به نظر می رسید که من بیشتر از خلا vac جارو برقی وقت خود را صرف خارج کردن از سیستم آنها می کردم.


بالاخره من خودم یک خلا a کنیستر کنمور خریدم. الان ده سال است که دارم و بیشتر مشکلاتم را برطرف کرده است. البته هنوز هم نیاز به نگهداری دارد. تا زمانی که کیسه ها را در صورت لزوم خالی کنم و فیلترها را تمیز کنم مکش خوبی دارد. بالاخره چند سال پیش شلنگ ترک خورد ، اما من در ebay توانستم جایگزین آن شوم.

من در مورد وکیوم های بدون کیسه هشدار می دهم ، من هرگز با آنها شانس نداشتم و تخلیه جام خاکی کار نامرتبی است. عمودی به نظر جذاب و استفاده از آن آسان است اما اگر گرفتگی وجود داشته باشد دستیابی به آن دشوار است.


چگونه خانه خود را سریع تمیز کنیم

اگر خانه نگهداری نشده باشد ، احتمالاً بسیاری از گوشه های گرد و غبار را پیدا می کنید که برای اولین بار تمیز کردن ، مدتی نیست که تمیز شده اند. این چیزی است که من هر وقت مشتری جدیدی پیدا کردم ، مهم نیست که خانه چقدر مرتب به نظر می رسد.


تمیز کردن در مقابل پاکسازی درهم و برهمی

اولین چیزی که باید فهمید این است که بین پاک کردن شلوغی و تمیز کردن تفاوت وجود دارد. بسیاری از اوقات که در حال تمیز کردن خانه های خود هستیم ، هر دو را همزمان انجام می دهیم ، اما این کارآمدترین روش نیست.


وقتی یک نظافتچی حرفه ای وارد می شود ، به طور کلی انتظار می رود که خانه "جمع شود". اگر بخواهم برای تمیز کردن خانه ای وارد خانه شوم و چیزهایی در آن وجود داشته باشد ، به راحتی می توانم توده هایی را برای صاحب خانه درست کنم که بعداً آنها را مرتب کند.


تمیز کردن برای از بین بردن ریزگردها

تمیز کردن به طور مکرر در طول سال و نه فقط کمی "تمیز کردن چشمه" مهم است. این مناطق دست نخورده می توانند گرد و غبار ، کنه ها و سایر مواد تحریک کننده را در خود جای دهند که باید برای سلامتی و سلامتی مرتباً برداشته شوند.


گرد و غبار می تواند باعث ایجاد حساسیت و آسم شود. آنها دوست دارند در پارچه ها و ملافه های نرم مانند تشک ، بالش ، فرش ، فرش و پتو زندگی کنند. به همین دلیل تمیز کردن هفتگی مهم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد