خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

چگونه خانه خود را مانند حرفه ها تمیز کنیم؟ | سری چهارم

نکاتی برای انجام ظروف


اگر دست شویی هستید ، سینک ظرفشویی خود را وصل کنید و آن را با آب گرم و صابون پر کنید. در حالی که کارهای دیگر را انجام می دهید بگذارید ظرف های کثیف خیس شوند. بعد از 10 دقیقه یا دوباره ، دوباره شستشو با دست را بشویید و بشویید. ظروف را در ظرف آبکش قرار دهید تا در هوا خشک شود یا آنها را با حوله خشک خشک کنید


هنگامی که اجازه می دهید ظروف خیس بخورند ، کمی جوش شیرین به آب ظرف اضافه کنید. به تجزیه غذای لجباز کمک می کند.

تمیز کننده عالی شیشه DIY

این یک تمیز کننده عالی شیشه DIY را ایجاد می کند. اطمینان حاصل کنید که رقت ها را به درستی دنبال کنید تا از نتایج بیش از حد صابون جلوگیری کنید. تدارکات:


صابون طلوع

بطری اسپری 32 اونس

اب

دستورالعمل ها

بطری خود را با تقریبا 20 اونس آب پر کنید - این کمی بیش از نیمی از آب است.

1 قطره گرد (به اندازه یک عدس) صابون Dawn به بطری اضافه کنید. به آرامی بچرخید یا تکان دهید تا کمی کف شود.

بگذارید بطری بماند تا لجن ها جا بیفتند. بطری باید رنگ آبی لطیف داشته باشد اما واضح به نظر نرسد.

اگر متوجه شوید که پاک کننده خوب کار نمی کند ، اما مقدار کمتری از آن بیشتر است ، می توانید کمی بیشتر Dawn اضافه کنید.

این برای شیشه و بسیاری از کارهای تمیز کردن نیز عالی است!

تبریک بخاطر کار خوبی که انجام دادی!

وای کار خوب ، حالا وسایل تمیزکاری خود را کنار بگذارید و بنشینید و از خانه تمیز خود لذت ببرید.


سوال ها و جواب ها

سوال: چگونه پنجره ها را تمیز می کنید؟


پاسخ: دوستم که یک شیشه شوی حرفه ای است ، از آب با مقدار بسیار کمی صابون ظرف و یک اسکاج استفاده می کند.


سوال: چه زمانی آشپزخانه خود را تمیز می کنید؟


پاسخ: من روزانه ظرف ها را می شویم و سطح اجاق گاز و پیشخوان ها را پاک می کنم ، به غیر از این ، من مثل هر اتاق دیگر با آشپزخانه رفتار می کنم. کف و گرد و غبار در تمیز کردن هفتگی گنجانده شده است. کارهای بزرگ مانند تمیز کردن اجاق گاز به صورت چرخشی انجام می شود ، مانند وسایل روشنایی.


سوال: من آینه های زیادی از کف تا سقف دارم. بهترین روش برای تمیز کردن آنها چیست؟


پاسخ: من معمولاً از ویندکس و یک پارچه میکروفیبر روی آینه ها استفاده می کنم. اگر رگه های زیادی از بین برود ، ممکن است آب را با مقدار بسیار کمی صابون ظرف و یک ناخن آب امتحان کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد