خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

برنامه روزانه برای نظافت

احساس می کنید خانه شما یک آشفته دائمی است؟ امروز یک برنامه تمیزکاری رایگان با کارهای روزانه ، هفتگی و ماهانه قابل چاپ در وبلاگ دارم! من راه سختی را آموخته ام که کارهای خانه در خانه ما انجام نمی شوند ، مگر اینکه در نوعی برنامه یا لیست کارها باشند. من و شوهرم برنامه های کاری فوق العاده شلوغ در طول سال 2016 را پیش بینی می کنیم و نگران هستم اگر من از قبل برنامه ریزی نکنم از خانه غافل می شوم. من می توانم به سرعت یک آشپزخانه را تمیز کنم اما این قسمت دیگر خانه است که ممکن است فراموش شود.


این سال نو احساس فرصتی مناسب برای چاپ سیستم تمیزکاری شخصی و واقعی من شد!



وقتی به عنوان یک خانواده در کنار هم هستیم ، سعی می کنیم تا آنجا که ممکن است وقت خود را برای معاشرت و پیوند زدن بگذرانیم. اگر من می دانم که لباسشویی در یک روز خاص انجام می شود ، من آرام می گیرم و هر وقت اوقات فراغت را با خانواده ام می گذرانم. به همین دلیل است که من فقط دوشنبه تا جمعه را در مورد قابل چاپ قرار می دهم.


همچنین ، این برنامه کاملاً برای تمیز کردن فضای داخلی است بنابراین اگر می خواهید قسمت بیرونی خانه خود را در آن قرار دهید ، باید به آن اضافه کنید. من می دانم که این برنامه برای همه مفید نخواهد بود اما برای خانواده و نیازهای خانگی ما بسیار مفید است.


می خواهید یک نسخه چاپ کنید؟ فقط روی عکس یا این پیوند کلیک کنید تا بارگیری شما به طور خودکار آغاز شود. وو هو


احساس می کنید خانه شما یک آشفته دائمی است؟ امروز یک برنامه تمیزکاری رایگان با کارهای روزانه ، هفتگی و ماهانه قابل چاپ در وبلاگ دارم!

برنامه تمیز کردن روزانه

صبح



تختخواب درست کنید

ماشین ظرفشویی خالی

پیشخوان های آشپزخانه را پاک کنید

کارهای روزمره هفتگی

PM


ماشین ظرفشویی را بارگذاری کنید

آشپزخانه تمیز

اتاق نشیمن بی نظمی

کارهای روزمره هفتگی

برنامه تمیز کردن هفتگی

مون


هرگونه خرابکاری آخر هفته را مرتب کنید

جاروبرقی / جارو کردن همه اتاق ها

سه شنبه


خشکشویی

تمام پیشخوانهای آشپزخانه و حمام را پاک کنید

همسر


خشکشویی

توالت و دوش و حمام حمام را تمیز کنید

THU


خشکشویی

شستشو

FRI


مشاغل ماهانه

برنامه تمیز کردن ماهانه

هفته اول


مبلمان ، قابها و دکوراسیون گرد و غبار

هفته دوم


لوازم آشپزخانه را عمیق تمیز کنید

هفته سوم


قالب ها و درها را پاک کنید

هفته چهارم


مبلمان ، فرش و فرش های تمیز را لکه دار کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد