خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

چگونه بعد از یک مهمانی خانه را تمیز کنیم؟

فصل مهمانی تعطیلات ، که به معنای همبستگی زیاد با خانواده و دوستان است. اما برای میزبانان مهمانی نیز به معنای کثیف بودن و تمیز کردن پس از رفتن مهمانان است! با رعایت نکاتی درباره تمیز کردن تعطیلات ، به موقع خانه خود را برای سال جدید - یا شاید فقط مهمانی بعدی خود - شروع کنید!


 تا نکاتی را که برای پاکسازی کارآمد بعد از یک مهمانی ، در تمام طول تعطیلات و زنگ زدن در سال جدید به شما نیاز دارد ، به اشتراک بگذارد یک مد تمیز و منظم. مجالس جارو جارو زرد و مهمانی


چگونه انجام شده است

به سرعت پس از مهمانی خود را تمیز کنید


خداحافظی با هدایای ناخواسته. این فکر مهم است ، اما اجازه ندهید که حسن نیت آشفتگی اضافی به خانه شما بعد از تعطیلات اضافه کند. یک استراحت تمیز انجام دهید ، و هدایایی را که م didn'tثر واقع نشده اند پس دهید. در صورت مناسب بودن ، اهدا giving آن هدایا را به خیریه مورد علاقه خود در نظر بگیرید. نظافت در تعطیلات بدون آن وسایل اضافی راحت تر خواهد بود.

جمع آوری کارتهای تعطیلات. کارتهایی را که از طریق پست الکترونیکی دریافت کرده اید مرور کنید و لیستی از کسانی که آنها را برای شما ارسال کرده اند تهیه کنید. از این به عنوان لیست تشکر یا شروع لیست کارتهای کریسمس خود برای سال آینده استفاده کنید. سپس با برش دادن تصاویر ، اتصال رشته و استفاده از آنها به عنوان برچسب های هدیه رایگان ، کارت های زیبا را بازیافت کنید. مواردی را که نمی خواهید در سطل بازیافت بیندازید و تمیز کردن پس از مهمانی شما به خوبی انجام می شود.

نظافت اتاق خواب مهمان. ملافه های تخت را در آب گرم یا گرم با یک مشت سرکه سفید بشویید تا از تازه بودن آن اطمینان حاصل کنید. در حالی که ورق ها در خشک کن هستند ، از ضمیمه مبلمان وکیوم خود برای تمیز کردن تشک ، با توجه ویژه به درزها ، استفاده کنید. ملافه ها را عوض کنید و بالش ها را کرک کنید تا مهمانان بعدی خود راحت باشند.

پایین آوردن آن چراغ ها. اگر این کار را انجام دهید ، اگر با استفاده از یک ترفند ساده آنها را کنار بگذارید ، سال آینده در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد: رشته هایی از چراغ را به دور یک تکه مقوا یا یک لوله حوله کاغذی بپیچید تا مرتب و راحت باز شود و فصل دیگر آنها باز شود. این امر همچنین شما را از همسایه بودن که هنوز هم در روز ولنتاین رشته هایی از فضای باز کریسمس روشن می کند ، بازمی دارد.

هماهنگی برای برداشتن درخت کریسمس و برداشت از حاشیه. چه موقع سرویس وانت زباله شما درختان کریسمس را جمع می کند؟ این موضوع را کشف کنید تا بتوانید کنار درخت خود را مطابق با زمان جمع آوری کنید. اگر نگران پخش شدن سوزن های کاج در خانه نباشید ، تمیز کردن بعد از مهمانی راحت تر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد