خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

3 نکته برای منظم بودن در هنگام نظافت خانه

3 نکته برای داشتن منظم بودن

واقعاً حیرت انگیز است که با صرف منظم شدن می توانید در وقت صرفه جویی کنید. بسیاری از مردم فکر می کنند که سازماندهی یک چالش یا کار سخت است ، اما لازم نیست که چنین کاری انجام شود. برای نظم بخشیدن به خانه خود از این سه نکته ساده صرفه جویی در وقت از Molly Maid استفاده کنید.


تعیین کنید یکی از ساده ترین راه ها برای صرفه جویی در وقت داشتن مکانی مشخص برای همه چیز است. وقتی همه مکان ها را تعیین کردید ، پس از اتمام استفاده از آنها ، موارد را دوباره برگردانید. گفتن این مسئله آسان تر از انجام است ، اما عادت دادن خود و خانواده خود به این کار می تواند در زمان بسیار زیادی صرفه جویی کند.

از کم شروع کنید. به یاد داشته باشید که لازم نیست کل خانه خود را در یک روز مرتب کنید. با مکان هایی مانند کشو از کوچک شروع کنید و سپس از آنجا حرکت کنید. خرید تدریجی تقسیم کننده ها و سایر سازمان دهندگان می تواند راهی عالی برای سازماندهی فضای ذخیره سازی منزل شما و جلوگیری از اتلاف وقت برای یافتن چیزهایی باشد.

یک مرکز اطلاعات خانواده ایجاد کنید. وقتی نوبت به سازماندهی می رسد ، اشتراک اعضای خانواده در برنامه ها و اطلاعات مهم است. گزینه های مختلفی برای نگهداری خانواده در همان صفحه وجود دارد ، از جمله روش های سنتی مانند صفحه اعلانات یا تقویم چاپی خانواده در آشپزخانه ، یا گزینه های مدرن تر مانند رایانه لوحی با پنجره تقویم Google.

چگونه زمان بیشتری را در زندگی خود ایجاد کنیم

با این نکات صرفه جویی در وقت از Molly Maid ، بهره وری خود را در طول فعالیت های روزمره به حداکثر برسانید. اما به یاد داشته باشید: سرعت همه چیز نیست. اگر به این معنی است که در طول راه توقف و بوی گل رز (قهوه) را فراموش می کنید ، مقدار (لحظه های متفکر ، زمان استراحت) را فدای کارآیی نکنید.


چگونه روزمره صبح خود را ساده کنیم

چه برای کار آماده می شوید و چه برای آماده شدن بچه ها برای مدرسه درگیر می شوید ، برنامه روزانه خود را با این نکات ساده برای صرفه جویی در وقت صبح ساده کنید:


شب قبل لباس های خود را ست کنید. تصمیم گیری زودهنگام در مورد آنچه می خواهید بپوشید می تواند هر روز صبح دقیقه بی ارزش شما را ذخیره کند.

شب قبل کیف کار / مدرسه خود را بسته بندی کنید. اطمینان حاصل کنید که کیف شما هر آنچه را که نیاز دارید داشته باشد و کیف پول ، کلیدهای ماشین و تلفن همراه خود را در یک مکان پیدا کنید.

ناهارت را قهوه ای کیسه ای می کنی؟ غذای خود را شب قبل بسته بندی کنید تا در وقت صرفه جویی کنید.

صبحانه را ساده تهیه کنید. صبحانه مهمترین وعده غذایی روز است ، اما کمبود وقت صبح می تواند باعث شود مردم از آن صرف نظر کنند. یک راهکار سریع برای مقابله با این مسئله تهیه تمام مواد مورد نیاز صبحانه خود شب قبل است. در غیر این صورت ، یک اسموتی ساده یا مخلوط لرزش سریع آماده می شود صبح.

روی یک قابلمه قهوه قطره ای با تایمر سرمایه گذاری کنید که قبل از بیدار شدن از خواب شروع به دم کردن می کند. دستگاه های قهوه ساز یک فنجانی و غلاف نیز یک فنجان جو جو درست می کنند.

چگونه آخر هفته ها وقت خود را آزاد کنیم

خواه در یک جمع خانوادگی شرکت کنید یا لیست کارهای هفتگی خود را تکمیل کنید ، وقت آزاد با ارزش شما می تواند با عجله از بین برود. با این سه نکته ساده از آخر هفته خود نهایت استفاده را ببرید:


برای هفته پیش رو برنامه ریزی کنید. آخر هفته به این معنی است که زمانی برای تفریح ​​، استراحت و جدا شدن از محل کار شما باشد. اما اختصاص چند دقیقه از آخر هفته خود برای برنامه ریزی برای هفته آینده می تواند در وقت و استرس شما در هنگام فرا رسیدن هفته جدید صرفه جویی کند. پس مسئولیت های شما احتمالاً به آخر هفته بعد سرایت می کند!

لیست کارهای آخر هفته خود را در اولویت قرار دهید. وقتی آخر هفته کار یا پروژه ای برای انجام دادن دارید ، ابتدا سخت ترین و کمترین کار را انجام دهید. اگر آن را از کار دور کنید ، می توانید از بقیه آخر هفته خود لذت ببرید.

از نه گفتن نترسید. توجه خود را معطوف به مواردی کنید که بیشترین اهمیت را برای شما دارند. با گذراندن زندگی با این قصد ، خواهید فهمید که چگونه می خواهید وقت خود را صرف کنید و چگونه نمی کنید. وقتی نه می گویید ، مطمئن شوید که آن را به درخواست و نه به شخص گفته اید. اگر توضیح دهید که چرا باید نه بگویید ، بیشتر اوقات ، مردم از این صداقت قدردانی خواهند کرد.

از ورود به محل کار خودداری کنید. کار گاهی اوقات در آخر هفته های شما خونریزی می کند. همه چیز را امتحان کنید تا از بررسی ایمیل های کاری یا پاسخگویی به تماس ها جلوگیری کنید. می تواند تا دوشنبه صبر کند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد