خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

قبل از اینکه مهمانان برسند نطافت خانه را شروع کنید

میزبانی در تعطیلات شامل کارهای آماده سازی زیادی است. هنگامی که تالارها را تزیین کردید و یک لیست مواد غذایی برای غذاهای مورد علاقه خود را برای تعطیلات تکمیل کردید ، هنوز چند وظیفه مهم برای بررسی لیست شما وجود دارد. قبل از ورود مهمانان ، باید خانه خود را نیز تمیز کنید تا در آنجا آماده شود. اگرچه نیازی به تمیز کردن عمیق خانه از بالا به پایین ندارید ، اما باید فضاهایی را که می دانید میهمانان در آنجا زیاد خواهند رفت مرتب و مرتب کنید. این شامل ورودی ، مناطق اصلی زندگی ، آشپزخانه و هر نوع حمامی است که بازدید کنندگان از آن استفاده می کنند.


مهمترین چیز این است که مطمئن شوید این مناطق تمیز و بدون سر و صدا به نظر می رسند. شما نیازی به پاکسازی بیش از حد و سازماندهی هر اینچ فضا ندارید. کمی شستشوی استراتژیک تعطیلات و سر و صدا کردن آن کمک زیادی خواهد کرد ، این بدان معناست که شما می توانید زمان کمتری را با برس وکیوم و برس تمیز کنید و وقت بیشتری را برای لذت بردن از همراهی کسانی که دوست دارید صرف کنید. برای کمک به شما در مرتب سازی اینکه کدام یک از کارها به ارزش وقت محدود و توجه شما در این فصل شلوغ است ، ما یک لیست کامل نظافت تعطیلات را ترتیب داده ایم که شما را در هر اتاق از خانه راهنمایی می کند. برای اولویت بندی وظایف نظافت و انجام کار در اسرع وقت به این لیست مراجعه کنید. اگرچه در تعطیلات به خصوص مفید است ، اما این چک لیست نظافت منزل نیز در هر زمان که میهمان میزبان هستید می تواند مفید واقع شود.

نکات تمیز کردن تعطیلات برای ورودی شما

با ورود مهمانها یک ورودی اولین تصور از خانه شما را ارائه می دهد. علاوه بر تزئین فضا با دکوراسیون تعطیلات ، برای تمیز کردن و سازماندهی ورودی محل ورود خود قبل از اجتماعات وقت بگذارید. با دنبال کردن این مراحل تمیز کردن تعطیلات ، از بازدیدکنندگان استقبال گرم (و مرتبی) کنید.


چک لیست

چک لیست تعطیلات ورودی Entryway


شلوغی نزدیک در را بردارید


محلی برای کت ، چکمه و کفش مهمانان تعیین کنید


برای از بین بردن جرم ها و علائم ، دیوارها را پاک کنید


برای پاک کردن اثر انگشت از پنجره ها و درها از پاک کننده شیشه استفاده کنید


در صورت لزوم پیاده روی جلویی را بیل بزنید


راهنمای تمیز کردن تعطیلات برای مناطق زندگی

اجتماعات تعطیلات به طور معمول در اطراف مناطق اصلی زندگی مانند اتاق ناهار خوری و اتاق نشیمن برگزار می شوند. مشخص کنید که میهمانان در کدام اتاق ها جمع می شوند و تمیز کردن تعطیلات را در آنجا متمرکز کنید. قبل از به صدا در آمدن زنگ در ، اطمینان حاصل کنید که این فضاها با یک بار سریع جلوه دادن به بهترین شکل ممکن هستند.


چک لیست

چک لیست نظافت تعطیلات اتاق ناهارخوری و اتاق نشیمن


کف وکیوم یا جارو و شستشو


هرگونه لکه فرش یا مبلمان را در محل تمیز کنید


سطوح را با استفاده از گردگیر میکروفیبر یا پارچه مرطوب پاک کنید


هر موردی را که در اتاق نیست ، کنار بگذارید

اگر وقت کافی ندارید ، وسایل را در یک سبد بارگیری کنید و در جایی انبار کنید تا زمانی که فرصت دارید آنها را کنار بگذارید.



بالشهای کرکی و کوسن های مبل و پتوهای پرت و مرتب را جمع کنید


وظایف نظافت تعطیلات آشپزخانه

اگر جشن های تعطیلات شما شامل غذا باشد ، احتمال اینکه آشپزخانه شما برای دیدن مهمانان در معرض نمایش قرار بگیرد ، بسیار خوب است. برای تمیز کردن سریع آشپزخانه خود ، بر روی مناطق مشکل دار تمرکز کنید که به وضوح آشفته هستند. این چک لیست تمیز کردن آشپزخانه فضای شما را برای میزبانی در تعطیلات آماده می کند.


چک لیست

چک لیست نظافت تعطیلات آشپزخانه


آشپزخانه ها را بشویید و پاک کنید


کف وکیوم یا جارو بزنید


هر ظرف کثیف را از ظرفشویی پاک کنید و حوضچه را تمیز کنید


وسایل آشپزخانه را پاک کنید


حوله های دستی آشپزخانه را تعویض کنید


جای مانده را در یخچال بگذارید

نکات تمیز کردن حمام برای تعطیلات

حمامی را که مهمانان به احتمال زیاد از آن استفاده می کنند تازه کنید ، که ممکن است یک اتاق پودر طبقه اول یا یک حمام مهمان باشد. اگر بازدیدکنندگان شما شب را سپری می کنند ، اطمینان حاصل کنید که سرویس بهداشتی نیز دارای لوازم زیادی از جمله حوله های اضافی و لوازم بهداشتی باشد. برای تهیه سرویس بهداشتی در تعطیلات ، این لیست را دنبال کنید.


چک لیست

چک لیست نظافت تعطیلات حمام


آینه ها را تمیز کنید تا رگه ها و لکه های آب از بین برود


بی نظمی و محصولات شخصی را از روی غرور پاک کنید


سینک ظرفشویی و میزها را پاک کنید


حوله های دست تازه را بیرون بیاورید


زمین را جارو یا پاک کنید


با استفاده از برس توالت به توالت یک اسکراب سریع بدهید


توزیع کننده صابون را دوباره پر کرده و لوازم آرایشی اضافی را تنظیم کنید

اگر این کارهای تمیزکاری تعطیلات را به پایان رسانده اید و هنوز کمی وقت دارید ، با روشن کردن یک شمع ، قرار دادن موسیقی و تنظیم ترموستات بر روی دمایی که مهمانان شما از آن راحت خواهند بود ، چند دقیقه وقت خود را تنظیم کنید. کمک خواهد کرد که لحن جشن را تنظیم کنید و احساس راحتی بیشتری داشته باشید زیرا می دانید خانه تمیز و آماده برای مراسم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد