خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

چگونه لباس هایمان را بدون تخته مخصوص اتو کنیم؟

میلیون ها خانوار وجود دارد که صفحه اتو ندارند زیرا جایی برای ذخیره آن وجود ندارد ، پول کم است یا شما فقط از اتو متنفر هستید. اما هنوز هم می توانید با یادگیری نحوه اتو زدن لباس ها بدون صفحه اتو قابل ارائه به نظر برسید.


چگونه بدون صفحه اتو اتو کنیم
یک سطح صاف و محکم برای اتوکشی موفقیت آمیز است. می توانید از کف چوبی یا کاشی ، میز ، پیشخوان آشپزخانه یا سرویس بهداشتی استفاده کنید. اگر به دنبال چین خوردگی های تیز نیستید - برای کسانی که به سطح سفت تری نیاز دارید ، یک کف یا تخت فرش شده می تواند به خوبی کار کند. هر آنچه را انتخاب می کنید ، باید سطح آن را بپوشانید تا از گرما و بخار آهن محافظت شود. هرگز مستقیماً روی سطح چوبی یا سنگی ، فرش یا ملافه اتو نکنید.


پوشش ایده آل یک پتوی اتو مانند روتختی از Brabantia است. پتوهای اتوکاری معمولاً از پنبه روکش سیلیکون ساخته می شوند که در برابر حرارت و سوزش مقاوم است. بسیاری از آنها ، مانند یکی از برابانتیا ، در کف بدون لغزش پشتیبانی می شوند تا اتو کردن نسیم باشد. پتوها را می توان به راحتی جمع کرد و در آن نگهداری کرد.

حتی اگر تخته اتو دارید ، بعضی اوقات نمی خواهید آن را فقط برای لمس سریع یقه ، لبه پیچ خورده یا کار در یک کار دستی تنظیم کنید. پتوی اتو را در اتاق لباسشویی نگه دارید و از قسمت بالای خشک کن لباس به عنوان سطح اتو استفاده کنید. پتو اتو از سطح خشک کن محافظت می کند ، سطح فلز سفت است و ارتفاع آن برای اتو کشیدن مناسب است.


اتو کشیدن روی حوله سفید
 صنوبر / تیلور نبریجا
اگر پتوی اتو ندارید می توانید از حوله نخی بسیار ضخیم ترجیحاً سفید استفاده کنید. اگر حوله های شما ضخیم نیست ، دو یا سه حوله نازک تر روی هم قرار دهید تا پایه ایجاد شود. شما می خواهید از حوله های سفید یا سفید استفاده کنید تا از انتقال رنگ بین حوله و لباسی که اتو می کشید جلوگیری کنید ، مخصوصاً اگر از بخار استفاده می کنید.


اکنون که سطح اتو را پوشانده اید ، هنوز باید به اتوی خود توجه کنید. هنگام اتو کشیدن ، هنگام حرکت از یک قسمت لباس به قسمت دیگر ، باید اتو کم شود. اگر پتو یا حوله اتو به اندازه کافی بزرگ نیست که بتواند اتو را در هنگام قرار دادن در آن جای دهد ، از حفره آشپزخانه یا دستمال فر به عنوان تکیه گاه آهنی استفاده کنید. همیشه اتو را به صورت قائم روی پایه آن قرار دهید و هرگز آن را با سطح صاف پایین رها نکنید.

اگر من تخته اتو یا اتو نداشته باشم چه؟
من نمی توانم به شما قول یک نگاه واضح و تازه نشاسته ای به لباسهایتان را بدون استفاده از اتو بدهم ، اما روشهایی برای کاهش چین و چروک لباسهای بدون اتو یا صفحه اتو وجود دارد.

شروع کنید در حالی که لباس ها کمی مرطوب هستند ، آنها را از خشک کن خارج کنید. بلافاصله آنها را آویزان کنید تا در هوا خشک شوند. با صاف کردن درزها و پارچه ها هنگام آویزان شدن ، جاذبه باعث از بین رفتن چین و چروک می شود. اگر لباس ها باید تا شوند ، به محض خشک شدن این کار را انجام دهید. حتی به آرامی قرار دادن آنها در یک سبد لباسشویی و باقی ماندن آنها برای چندین روز باعث ایجاد چین و چروک می شود.

سعی کنید لباس ها را در کمدها و کشوهای کمد دور هم جمع نکنید. وقتی لباس ها کاملاً به هم چسبیده باشند ، وزن در چین و چروک ها "اتو" می شود. لباسهای فرسوده را از بین ببرید یا به دنبال فضای ذخیره سازی خلاقانه در زیر تخت ها یا بالای کابینت ها برای ذخیره وسایل اضافی یا خارج از فصل باشید.

در یک بخارشوی کوچک لباس سرمایه گذاری کنید. بخارپزها می توانند از مدل های تجاری تا اندازه استفاده خانگی تا بخارهای مسافرتی باشند. خواهید دید که آنها می توانند چین و چروک ها را برطرف کرده و لباس را در عرض چند دقیقه تازه کنند.

شخصی که از بخارشوی برای از بین بردن چین و چروک استفاده می کند

اگر لباس ها بعد از نگهداری و یا هنگام مسافرت چروک خورده باشند ، می توانید با دوش آب گرم ، حلق آویز کردن وسایل در دستشویی و اجازه دادن به بخار کارها ، بسیاری از چین و چروک ها را بخار خارج کنید. یا با خیساندن یک حوله پنبه ای سفید و بافته شده ، بیرون کشیدن آب اضافی و ریختن حوله و ماده چروکیده شده در خشک کن و افتادن حدود 5 دقیقه روی حرارت متوسط. پس از برداشتن لباس ، بلافاصله آن را آویزان کنید تا چین و چروک آن از بین برود.

همچنین می توانید از یکی از بسیاری از بین برنده های چین و چروک موجود در بازار استفاده کنید. فقط با یک اسپری سریع اسپری Downy Wrinkle Releaser یا Dryel 3-in-1 Touch Up Spray می توانید بیرون از در باشید! قبل از پوشیدن اجازه دهید لباس پس از پاشش خشک شود. اگر لباس مرطوب باشد و بنشینید ، چین و چروک های دائمی خواهید داشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد