خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

خانه و آشپزخانه خود را ایمن کنید

خانه خود را می توانید با دستان خودتان بسازید

چگونه یک اتاق کار را تمیز کنیم؟

تمیز کردن دفتر
مولی خدمتکار می داند که نگه داشتن یک دفتر تمیز و منظم برای یک روز کاری پربار مهم است. وقتی مولی ماید را استخدام می کنید ، دفتر خانه شما را گرد و غبار ، تمیز و پاک می کنیم ، بنابراین وقت بیشتری برای کار دارید و حواس شما را به هم نمی زند. خدمات تمیز کردن دفتر خانه ما شامل موارد زیر است (اما محدود نمی شوند):

گرد و غبار میز کار خود ، آستانه پنجره ، قاب عکس و مانیتور کامپیوتر خود را غبارروبی کنید
جاروبرقی فرش ها و کفپوش ها را بشویید
ضد عفونی کننده دستگیره های در ، صفحه کلید و ماوس کامپیوتر
حذف سطل زباله و بازیافت
و موارد دیگر - برنامه های تمیز کردن سفارشی در دسترس هستند!
خدمتکاران حرفه ای ما هرگز بدون پرسیدن ابتدا از شما چیزی را دور نمی ریزند یا چیزی را منتقل نمی کنند. Molly Maid با بیش از 30 سال تجربه ، گزینه قابل اعتماد و قابل اعتماد برای تمیز کردن خانه و محل کار مورد نیاز شماست.

توقف انتشار میکروب اینفوگرافیک نحوه تمیز کردن دفتر کار
خواه در حال تمیز کردن دفتر خانه خود باشید و یا مرتب کردن محل کار خود در محل کار ، Molly Maid می خواهد به شما کمک کند دفتر خود را مرتب ، تمیز و ضد عفونی کنید. نحوه سازماندهی دفتر و تمیز کردن دفتر کار را از کارشناسان نظافت ما بیاموزید.

دفاتر به مکانی برای میکروب و باکتری تبدیل می شوند. تمیز کردن و ضد عفونی منظم میز کار به شما کمک می کند از بیماری جلوگیری کرده و از حواس او پرت شوید. برای تمیز کردن کثیف ترین مکان های دفتر خود از نکات زیر استفاده کنید.

لیست چک تمیز کردن دفتر چک لیست تمیز کردن دفتر
برای تمیز کردن هر قسمت از دفتر خود یا تقسیم وظایف نظافت دفتر در محل کار ، از چک لیست تمیز کردن دفتر ما استفاده کنید. PDF را چاپ کنید و آن را روی یخچال قرار دهید تا همه بتوانند کمک کنند ، یا فقط هنگام تمیز کردن دفتر کار از این لیست برای مرجع خود استفاده کنید تا مطمئن شوید جایی را از دست ندهید.

تمیز کردن دفتر کار خود
در حالی که پشت میز کار و در طول مدت زمان مداوم نشسته اید ، کارهای زیادی فراتر از کار انجام می دهیم. ما روز به روز می جویم ، عطسه می کنیم ، سرفه می کنیم ، لمس می کنیم و می ریزیم. جای تعجب نیست که دفاتر خانگی به سرعت به یک باغ وحش میکروبی تبدیل شوند. در بالای میکروب ها ، آشفته و آشفته زندگی پرمشغله ما نهفته است که باید سازماندهی و تمیز شود.

گرد و خاک. برای پاک کردن تمام سطوح از یک پارچه میکروفیبر مرطوب استفاده کنید. کاغذها ، پوشه های پرونده ، تقویم ها ، منگنه و سایر اشیا خود را بردارید تا بتوانید میز خود را پاک کنید. از مناطقی مانند نوارهای برق پشت میز ، تیغه های فن ، آستانه های پنجره ، بالای مانیتور یا بالای قاب عکس غافل نشوید.
خلا از بالا به پایین کار کنید. شما باید بین برس اثاثه یا لوازم داخلی ، اتصال باریک و اتصالات فرش متناوب باشید تا کاملاً روی سطح و میز کار و دفتر خود جارو برقی بکشید. به مناطقی که گرد و غبار گرفته اید توجه کنید و گرد و غبار شل شده پارچه را خالی کنید.
ضدعفونی کنید. پشت میزهای خود نشسته و لمس می کنیم و با هر ضربه کلید ، کلیک ماوس و تماس تلفنی مستعمرات جدید میکروب باکتری ایجاد می کنیم. آن موس و تلفن دفتر را ضد عفونی کنید: صفحه کلید ، هدست ، دهان ، کل چیزها.
ثبات. برای تمیز کردن و مرتب کردن میز کار خود به صورت هفتگی یا دو بار در هفته ، یک یادآوری قرار دهید. یک روش تمیز کردن ، دفعه بعدی کار را آسان می کند. حتی بهتر ، دستمال مرطوب ضد عفونی کننده را نزدیک میز خود نگه دارید تا بتوانید بین روزهای تمیز کردن سریع به همه چیز پاک کنید.
نحوه تشکیل یک دفتر
بی نظمی را مرتب کرده و میز خود را مرتب کنید. یک میز سازمان یافته به آرامش ذهن و سازماندهی افکار کمک می کند. استرس شما پایین می آید و بهره وری شما بالا می رود.

بی نظمی را که متعلق نیست حذف کنید. چند گیاه ، عکس یا خرده ریز قابل قبول است.
دو «منطقه» روی میز کار خود ایجاد کنید: یکی برای کارهای رایانه ای ، دیگری برای کارهای غیر رایانه ای.
هر میز اداری به مکانی نیاز دارد که اقلامی که هنوز خانه ندارند بتوانند در آن زندگی کنند. جرات می کنیم بگوییم "کشوی ناخواسته"؟ برای این موارد از یک سینی سند یا یک کشوی پرونده استفاده کنید به جای یک شمع در گوشه.
از اتصال های فشرده برای اتصال دسته سیم های برق و جلوگیری از ایجاد لانه سیم استفاده کنید.
یک سطل زباله در کنار میز خود داشته باشید تا پرتاب سطل زباله و بازیافت آن آسان و کارآمد باشد.
برای آزاد سازی فضا و ایجاد تفکیک اسناد از سینی های انباشته اسناد استفاده کنید: یکی برای نامه ، دیگری برای اسنادی که به امضا نیاز دارند ، دیگری برای اسنادی که باید ثبت شوند و غیره
عمودی برو وقتی فضای میز یا کشو کم شد ، با استفاده از دیوارها برای آویزان کردن قفسه ها یا تخته های سفید ، فضای خالی را آزاد کنید.
نحوه تمیز کردن صفحه کلید
خرده کلوچه ها و میکروب ها نمی توانند از تمام شکاف های صفحه کلید شما سیر شوند. اگر لپ تاپ دارید ، قبل از تمیز کردن کامپیوتر را خاموش کنید. با این نکات تمیز کردن صفحه کلید از شیوع میکروب ها جلوگیری کنید:

آن را بلرزان! ممکن است بخواهید این کار را بیرون یا روی سطل آشغال انجام دهید.
با استفاده از یک قوطی هوای فشرده باقیمانده گرد و غبار و ذرات غذا را از پشت کلید خارج کنید.
هوای کنسروی ندارید؟ سعی کنید یک یادداشت مهم را از وسط تا کنید و قسمت چسبنده آن رو به بیرون باشد. آن را از طریق شکافهای صفحه کلید خود برای جمع آوری بقایا اجرا کنید.
سواب های پنبه ای را به الکل آغشته کنید و آنها را بین کلیدها بکشید.
ضد عفونی کننده را روی پارچه اسپری کنید و قسمت بالای صفحه کلید را پاک کنید. نحوه تمیز کردن مانیتور کامپیوتر
به آن چشمهای خسته یک صفحه لکه بدون لک برای کار برسانید و به مانیتور خود اسلات تهویه بدون گرد و غبار بدهید تا به خنک ماندن کمک کند. اگر روی لپ تاپ کار می کنید ، آن را خاموش کرده و همزمان صفحه کلید و صفحه را تمیز کنید.

مانیتور را جدا کرده و با یک دستمال مرطوب میکروفیبر آن را پاک کنید.
برای پاک سازی گرد و غبار در منافذ از خلاuum با برس مبلی استفاده کنید.
پاک کننده شیشه را روی پارچه اسپری کنید تا شیشه تمیز شود.
در آخر ، از یک قوطی هوای فشرده برای از بین بردن گرد و غبار باقی مانده در شکاف ها و شکاف ها استفاده کنید.
نحوه تمیز کردن صندلی اداری
صندلی اداری شما به معنای واقعی کلمه از شما در کار پشتیبانی می کند.

به دنبال برچسب تودوزی باشید ، که روش های تمیز کردن را راهنمایی می کند.
با یک برس اثاثه یا لوازم داخلی از خلا استفاده کنید تا گرد و غبار یا آوار از بین برود.
برای پاک کردن سطوح یا قطعات سخت از یک پارچه میکروفیبر و اسپری تمیز کننده همه منظوره استفاده کنید.
اگر پارچه کوسن در برابر آب ایمن نیست ، از یک بطری اسپری با چند قطره صابون ظرف برای تمیز کردن پارچه استفاده کنید. از این روش تمیز کردن برای صندلی های اداری مش و پلاستیکی استفاده کنید.
برای تمیز کردن اثاثه یا لوازم داخلی که برای آب بی خطر نیست ، یک بطری اسپری را با الکل مالش دهنده و 20 قطره روغن اساسی پر کنید. از این روش برای ضدعفونی پارچه و از بین بردن لکه ها یا لکه ها استفاده کنید.
برای تمیز کردن صندلی های اداری چرمی ، چند قطره صابون ظرف را با یک نیم گالن آب گرم مخلوط کنید. برای پاک کردن چرم با استفاده از این محلول از پارچه استفاده کنید ، اما چرم را اشباع نکنید. پس از پایان کار ، برای نگهداری پارچه از نرم کننده چرمی استفاده کنید.
هر قسمت متحرک را با استفاده از یک روغن چربی لیتیوم یا یک ماده روان کننده اسپری روغن کاری کنید. اسپری سیلیکونی عالی کار می کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد